Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Detta tycker jag är lite konstigt.

I Ceones signatur så är det en bild på ett sånt där rosa band där det står "Älska fotboll", och visst, det är ju fint.

Fast under den bilden så står det "Död åt Chelsea".

Och Chelsea tillhör ju sporten fotboll, alltså det är ju bra att han älskar fotboll, fast det blir ju konstigt om han då hatar Chelsea?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta tycker jag är lite konstigt.

I Ceones signatur så är det en bild på ett sånt där rosa band där det står "Älska fotboll", och visst, det är ju fint.

Fast under den bilden så står det "Död åt Chelsea".

Och Chelsea tillhör ju sporten fotboll, alltså det är ju bra att han älskar fotboll, fast det blir ju konstigt om han då hatar Chelsea?

Chelsea leder ligan i england just nu men inte på ett ärligt sett eller jo det är det men det är fusk. En rysk olje miljardär köpte upp klubben. Och har gett klubben över 400miljoner pund ( 4 miljarder kronor)

Och köpt alla dom bästa spelarna nu har dom skit många bra spelare. Tex dom kan ha ett lag och vinna ligan med det och sen ha spelare till ett annat lag och komma tvåa i ligan. Innan ryssen kom var chelsea inte alls bra.

Därför kan jag inte acceptera klubben när andra stora klubbar som Arsenal, Manchester united har blivit stora genom att spela fotboll och hitta talanger

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Någon som vill se en liten rolig film jag snickrat ihop?

Fast den är i WMV så den går inte att öppna i Virtual Dubv så den är ganska stor.

Men... Kan ni hjälpa så blir jag jätte glad...

Bild:

:ermm:

...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...