Slippy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Haha NichO^pICHo^ säger: ska sätta på andra datorn Izzeι^ ^GoeZ^ "Orka!!" säger: eeeeew NichO^pICHo^ säger: men moget Redigerad 7 september, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Haha Jätteskoj... tack för att du förgyllde min dag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Haha, jag vet, jag vet.. har lite omogen humor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Haha HAHAHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Öhh, Det mognaste forumet i HELA världen http://s12.invisionfree.com/nothing/index....owtopic=5&st=15 Dom stavar bra ochså Redigerad 7 september, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grims Fan #1 Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Kaboom är full » қ « - Stop Synchronizing Me!!! säger: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=24 » қ « - Stop Synchronizing Me!!! säger: =) .....:::::Adam:::::..... säger: Lol vad gör du? » қ « - Stop Synchronizing Me!!! säger: Jag blev bannad » қ « - Stop Synchronizing Me!!! säger: » қ « - Stop Synchronizing Me!!! säger: Det var kul. .....:::::Adam:::::..... säger: lol » қ « - Stop Synchronizing Me!!! säger: I tre veckor.. .....:::::Adam:::::..... säger: ok .....:::::Adam:::::..... säger: Är det verkligen du eller är det nån annan i din familj eller är du full » қ « - Stop Synchronizing Me!!! säger: Full. .....:::::Adam:::::..... säger: LOL .....:::::Adam:::::..... säger: Ok nu ska jag lägga mig skola imorrn ju » қ « - Stop Synchronizing Me!!! säger: !!!!!!!!! dfedf » қ « - Stop Synchronizing Me!!! har precis skickat dig en vibb! » қ « - Stop Synchronizing Me!!! säger: SSOV NU MIN SKAATTTSLW D » қ « - Stop Synchronizing Me!!! säger: ;o Redigerad 7 september, 2005 av Grims Fan #1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 ĸaιιє: normalt » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: Om du undrar varför jag håller på såhär så är jag faktiskt lite full.. ĸaιιє: du som var hyffsat respekterad... » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: Höhööhö.,, ĸaιιє: sånt damp har jag aldrig fått på fyllan... » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: HÖHGÖ! » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: as » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: da » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: d ĸaιιє: första fyllan? » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: JAAAAAAAadk sad » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: AS » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: FD » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: MÖÖ! ĸaιιє: du är hybernatad nu iaf » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: 3 VEKKKKKKKKKKKKKKKOOOOOOOOOORRRRRRRRRR! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Lol på kaboom... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 ĸaιιє: normalt » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: Om du undrar varför jag håller på såhär så är jag faktiskt lite full.. ĸaιιє: du som var hyffsat respekterad... » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: Höhööhö.,, ĸaιιє: sånt damp har jag aldrig fått på fyllan... » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: HÖHGÖ! » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: as » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: da » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: d ĸaιιє: första fyllan? » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: JAAAAAAAadk sad » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: AS » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: FD » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: MÖÖ! ĸaιιє: du är hybernatad nu iaf » қ « - Stop Synchronizing Me!!!: 3 VEKKKKKKKKKKKKKKKOOOOOOOOOORRRRRRRRRR! Vi har samma e i våra namn . Fan va onödigt det kändes att säga det där . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Men gå och gräv i dina egna posts "vad betyder Jaws?" Redigerad 7 september, 2005 av kariya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 (redigerad) Men gå och gräv i dinna egna posts "vad betyder Jaws?" Haha lugn, jag skojade ju bara. Och nej, jag är inte vidare bra engelska för min ålder, men jag skäms inte för det och jag tycker inte det är roligt heller. Redigerad 7 september, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Verkar vara första fyllan. Sen att gå runt och skryta med att "jag är fuuuuull!!!" är jju bara sorgligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Haha lugn, jag skojade ju bara. Och nej, jag är inte vidare bra engelska för min ålder, men jag skäms inte för det och jag tycker inte det är roligt heller. Jag var 12 år och visste inte mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Artikel om Kevin Nealon som spelar "Bröstmannen" i Little Nicky "Every time I walked into the bathroom, I turned the lights off because I couldn't stand to see myself," Nealon says, using one of a few lines you actually can repeat in a family newspaper. "I did have a hand in the selection of bras, though. I liked cotton; it seemed to work well for me. It was comfortable and the wire support was also preferred. "It wasn't just the men (on the set) making cackles. Women wanted to come up and touch them, see them, feel them," he continues. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Hör upp! Vill DU chatta med gud. Ifråga sätta hans beslut!? Jag ger dig möjligheten... http://www.titane.ca/concordia/dfar251/igod/main.html Redigerad 8 september, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Me: you are gay God: That would be just my luck. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 me: what is your sons name? God: ALICE = Artificial Linguistic Internet Computer Entity"Var det inte Jesus som var Guds son??? haha Me: let's talk about sex God: Sure, sex sounds like a good topic. Me: Do you have a whife? God: I don't know if I have a whife.<br> I have a lot of friends on the Internet.Me: oh.. have you ever had sex with anyone of them God: Uh. Food is more important than sex. Me: well yes, but you don't have to choose between them God: Well that's okay. Ugh. Ok I'll try not to do it too much. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Me: Will al-Qaida takeing over the world? God: Does it really matter. Tydligen inte Me: My dad is dead God: Tell me more about your father. Me: He is dead!!! God: Maybe it's another person using his name. Me: Really? God: For real. Hmm Me: Are you stupid? God: No Johnny I certainly am not stupid. Me: How did you know my name? God: We met before didn't we Johnny. Me: No i dont think so. God: Are you serious? Why do you disagree? Me: Because this is my first time here God: Interesting explanation. You don't say. HAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Artikel om Kevin Nealon som spelar "Bröstmannen" i Little Nicky "Every time I walked into the bathroom, I turned the lights off because I couldn't stand to see myself," Nealon says, using one of a few lines you actually can repeat in a family newspaper. "I did have a hand in the selection of bras, though. I liked cotton; it seemed to work well for me. It was comfortable and the wire support was also preferred. "It wasn't just the men (on the set) making cackles. Women wanted to come up and touch them, see them, feel them," he continues. HAHAHAAHAHAHA... han e så söt.. älskar den filmen... o andra adam sandler filmer.. hitler e söt.. i filmen asså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts