Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

T.N verkar ju vara lite.. ja koko.. ^_^

som den gången han följde efter hultan i mataffären och memoriserade allt :huh:

"Jag stog bakom dig i kön i ICA den 27/2. Du hade köpt chips, ett paket mjölk och smör. Jag var längre än dig. Din pappa kör en grön volvo och din mamma heter .." (:!!!:)

Nåt sånt var det.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sista gången jag går offtopic nu. Men jag lovade igår att lägga upp själva sidan som jag hade kopierat från jobb. Är på jobb nu så nu kan jag lägga upp den. Iallafall, det är detta det handlar om:

FEJKAD!!! kanske är riktig men JAG tror inte det

Redigerad av kalle.b
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHH OOOOHH... FY FAN va ja garvade när ja lyssnade på de här... ´tänker inte översätta, så om de e nån som e dålig på engelska så ursäktar jag...

detta var postat på ett annat forum ja brukar va på...

>_<:blink:

This dude was in high school and he met some girl at a party and they hit it off, blah blah blah, the only problem was that she had a boyfriend of 6 months. They were hanging out, ''as friends'' over the next month or so and while sitting in her car one evening he found a blank CD among the rest of her music. He popped it in and came upon, and I quote: "the single funniest yet most pathetic thing I had ever heard" , turns out her boyfriend had made her a CD consisting of him rambling, singing, and mostly repeating how much he loved her. He stole the CD to show everyone and give them a good laugh.

A few months ago he decided to post a bit of this audio on Purevolume to let everyone else hear the hilarity and fairly quickly it rose to the #1 viewed unsigned artist on the entire site! Brilliant. Now I'm posting the link to it, not only for your entertainment but also as a warning to never make his mistake, Troy's Mixtape Of Love.

http://www.purevolume.com/troysmixtapeoflove

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...