Cortez Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag undrar om det är något utvecklinsstörning som ligger bakom det. Han började snacka med mig alldeles nyss Han måste ha skrivit till fel person. Ser ju helt vrickat ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Pantade stackare! Hehe mitt bidrag i konversationen kanske inte heller ledde till så mycket. Men efter att ha snackat med honom tidigare har jag insett att det man skriver inte riktigt kopplar i hans hjärna så ingen ide att lägga ner möda på att säga nåt vettigt. Har Hultenius semester eller? Typ som Bush. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobiasnilsson4 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Hej Den här gången är det faktist jag som är oskyldig. Jag tror att det är hultan själv som gör allt det där i desperation efter hans pappas plötsliga död den 24:e augusti. För ungefär en vecka sedan var det en döds annons i västerviks tidningen orsaken var hjärta stod det. Så jag tycker för en gångs skull synd om honom, så lämna lite repsekt åt honom, och sluta beskylla mig som är oskyldig den här gången för det. Tobias Nilsson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Hej Den här gången är det faktist jag som är oskyldig. Jag tror att det är hultan själv som gör allt det där i desperation efter hans pappas plötsliga död den 24:e augusti. För ungefär en vecka sedan var det en döds annons i västerviks tidningen orsaken var hjärta stod det. Så jag tycker för en gångs skull synd om honom, så lämna lite repsekt åt honom, och sluta beskylla mig som är oskyldig den här gången för det. Tobias Nilsson Det där orkar jag inte tro på. Men om det är så som du säger med pappan så beklagar jag. Btw, När ska du sluta att snoka på GTAsajten? Redigerad 12 september, 2005 av Hultenius Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Btw, När ska du sluta att snoka på GTAsajten? När alla från GTAsajten gått över till hans forum antar jag. Edit:...Aldrig med andra ord. (:!!! Redigerad 5 september, 2005 av Tiger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Haha.. Tror knappast att han skulle göra en sån tråd för det, tror inte han skulle sitta på internet överhuvudtaget då. Jag vet av egen "erfarenhet". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 När alla från GTAsajten gått över till hans forum antar jag. Vilket aldrig kommer att hänta, jag säger hellre upp mitt internet än att gå till det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobiasnilsson4 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Av respekt till hultan tänker jag nu logga ut. Så Ignorera bara honom och gör något annat tills han har bearbetat allt. Tro mig, han kommer att tacka er när allt är över. Så den som vill ha en respekterad plats här, ska gör allt annat än att hålla på att trakasera mig och hans sorg. *loggar ut, och kommer inte tillbaka på ett bra tag* Tobias Nilsson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Av respekt till hultan tänker jag nu logga ut. Så Ignorera bara honom och gör något annat tills han har bearbetat allt. Tro mig, han kommer att tacka er när allt är över. Så den som vill ha en respekterad plats här, ska gör allt annat än att hålla på att trakasera mig och hans sorg. *loggar ut, och kommer inte tillbaka på ett bra tag* Tobias Nilsson Puss Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det är inte hultan själv. så reagerar man inte om nån går bort Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det är inte hultan själv. så reagerar man inte om nån går bort Helt rätt där KalleR. Nog för att man kan ta det hårt, fast jag tror inte att han skulle starta kaos på sin egna sajt och dessutom blanda in rasism i det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 (redigerad) Tycker det känns lite konstigt att Tobias vet så mycket om Hultenius, var det så att de kände varandra? Man brukar ju till exempel inte veta att vitt främmande personers föräldrar gått bort. Redigerad 6 september, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Tycker det känns lite konstigt att Tobias vet så mycket om Hultenius, var det så att de kände varandra? Man brukar ju till exempel inte veta att vitt främmande personers föräldrar gått bort. Dom bor nära varandra har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Dom bor nära varandra har jag för mig Men Tobias verkar vara förföljelseparanoid och förfölja Hultenius. Det är därför han har misslyckats totalt med sin hemsida för att Tobias följer efter Hultenius istället. Om jag skulle vara hultan så skulle jag sätta upp övervakningskameror hemma. Tobias Nilsson verkar inte klok i huvudet på ett enda ställe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hej Den här gången är det faktist jag som är oskyldig. Jag tror att det är hultan själv som gör allt det där i desperation efter hans pappas plötsliga död den 24:e augusti. För ungefär en vecka sedan var det en döds annons i västerviks tidningen orsaken var hjärta stod det. Så jag tycker för en gångs skull synd om honom, så lämna lite repsekt åt honom, och sluta beskylla mig som är oskyldig den här gången för det. Tobias Nilsson Om du lider av en psykisk sjukdom kanske det är bäst att du söker hjälp. Om du bara en liten fjortis som sitter och skrattar åt din "Tobias Nilsson" borde tänka på om det på nåt sätt är vettigt att hålla på med det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Det är ingen som är säker på att det är TN men vi misstänker det. Men poängen är att någon har en bild på Hultenius, kallars sig för Hultenius och det är med stor säkerhet inte Hultenius själv som är medlem på den där sajten!? I så fall är den personen (T.N eller inte) i stort behov av en psykolog. Snacka om en indentitets kris vs stalker betéende... Den personen är ju fullständigt besatt Hultenius & GTASAJTEN... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Men poängen är att någon har en bild på Hultenius, kallars sig för Hultenius och det är med stor säkerhet inte Hultenius själv som är medlem på den där sajten!? I så fall är den personen (T.N eller inte) i stort behov av en psykolog. Snacka om en indentitets kris vs stalker betéende... Den personen är ju fullständigt besatt Hultenius & GTASAJTEN... Jepp så illa är det. Hultenius har uttalat sig om att det inte är han som uppger sig vara hultenius på FB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jepp så illa är det. Hultenius har uttalat sig om att det inte är han som uppger sig vara hultenius på FB Ja det har Hultan sagt tidigare till Funnylin som hade frågat. Men varför denna besatthet av Hultenius och gtasajten? Är han bara så avensjuk eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Ja det har Hultan sagt tidigare till Funnylin som hade frågat. Men varför denna besatthet av Hultenius och gtasajten? Är han bara så avensjuk eller vad? Är du bara avundsjuk så gör du inte så här. Detta är besatthet. Men nu är det nog bäst att gå on topic!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 T.N verkar ju vara lite.. ja koko.. som den gången han följde efter hultan i mataffären och memoriserade allt (:!!! T.N verkar iaf ha nån sorts Mani eller vara extremt svartsjuk på gtasajten... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts