HOWHOW Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Eh, nej jag är inte hysterisk eller längatr efter ditt svar. Jag tycker bara att ska folk nu hänga ut dig så borde du åtminstonde kommentera det. Eller...!? Sen är jag inte en unge så skippa pappafasonerna HOWHOW... NEJ JAG ORKAR INTE! Jag sa ju gubbe, gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Robin Sjuk säger: Jag vet vem det var [F]| And you could have it all... my empire of dirt - I will let you down, I will make you hurt... säger: Jaså? [F] | And you could have it all... my empire of dirt - I will let you down, I will make you hurt... säger: Nix? Robin Sjuk säger: nej [F] | And you could have it all... my empire of dirt - I will let you down, I will make you hurt... säger: Vem då? Robin Sjuk säger: kebabpizza [F] | And you could have it all... my empire of dirt - I will let you down, I will make you hurt... säger: Mjaha Robin Sjuk säger: alltså han som äger spelsajten [F] | And you could have it all... my empire of dirt - I will let you down, I will make you hurt... säger: Jo... fjantigt egentligen Robin Sjuk säger: Ekenkrona Robin Sjuk säger: jag känner han [F] | And you could have it all... my empire of dirt - I will let you down, I will make you hurt... säger: IRL? Robin Sjuk säger: japp eller inte känenr men han har varit här och så [F] | And you could have it all... my empire of dirt - I will let you down, I will make you hurt... säger: Mjaha Robin Sjuk säger: Han hatar ju gtasajten över allt annat typ [F] | And you could have it all... my empire of dirt - I will let you down, I will make you hurt... säger: Haha, vilken jävla nolla Robin Sjuk säger: nej han är go Där har ni nog sanningen, folks. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Ban that son of a bitch! EDIT: Men jag menar förstås om det skulle vara han? Redigerad 5 september, 2005 av Geten123 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ban that son of a bitch! Vad har han för bevis? Han bara snackar en massa för att få uppmärksamhet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ja det var ju knappast kul iaf, jävligt dåligt gjort. Du har inte bilden på själva tråden?! Jag har den men hann inte lägga upp den från jobb. Hemma nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Var inte hans konto hackad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Nej, hans konto är hackat. Ja och det tog inte länge förren Mr Nilsson skulle börja skriva om det. http://forum.flashback.info/scandinavia/sh...ad.php?t=244123 Kanske han som ligger bakom det? Med en signatur som denna: Soon i will be the OWNER of GTAsajten.com så undrar man ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Döda Nilsson! Smart att skriva med Hultans konto där på Flashback, "Hultanius från GTAsajten har blivit hackad!" Men det skulle väl vara smartare att skriva typ: Jag har blivit hackad på GTAsajten. Men det förstår inte ungjäveln, jag antar att ett barn ligger bakom allt, antagligen är det Tobias Nilsson, han är ju nog störd för att kunna göra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Döda Nilsson! Smart att skriva med Hultans konto där på Flashback, "Hultanius från GTAsajten har blivit hackad!" Men det skulle väl vara smartare att skriva typ: Jag har blivit hackad på GTAsajten. Men det förstår inte ungjäveln, jag antar att ett barn ligger bakom allt, antagligen är det Tobias Nilsson, han är ju nog störd för att kunna göra det. Haha, Tobias Nillson skulle polisanmäla mig för att jag skrev att han inte hade något liv och lika väl bara kunde dö. Dagen efter säjjer han att han är helt serriös och att det sitter en polis i hans kök med en 9mm pistol och kikar ut igenom fönstret Fan vad jag garva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Ja och det tog inte länge förren Mr Nilsson skulle börja skriva om det. http://forum.flashback.info/scandinavia/sh...ad.php?t=244123 Kanske han som ligger bakom det? Med en signatur som denna: Soon i will be the OWNER of GTAsajten.com så undrar man ju Så är det han som är T. Nilsson som är på bilden!? Som kallar sig för Hultenius på den där sajten?? OT: Bra deal om du är rökare: http://nurse.bilddagboken.se/userimgs/1986..._1124886645.jpg Redigerad 5 september, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Haha, Tobias Nillson skulle polisanmäla mig för att jag skrev att han inte hade något liv och lika väl bara kunde dö. Dagen efter säjjer han att han är helt serriös och att det sitter en polis i hans kök med en 9mm pistol och kikar ut igenom fönstret Fan vad jag garva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Han har då spelat för mycket GTA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Kolla on dessa: http://www.weebls-stuff.com/toons/taken/ http://www.weebls-stuff.com/wab/wee-lo/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Så är det han som är T. Nilsson som är på bilden!? Som kallar sig för Hultenius på den där sajten?? Nej, han på bilden är Hultan själv.. borde inte Hultan kunna stämma Tobias för att han anväder hans bild? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Nej, han på bilden är Hultan själv.. borde inte Hultan kunna stämma Tobias för att han anväder hans bild? Ookej, så ni menar att T. Nilsson har en bild på den "riktiga"Hultenius & heter Hulteinus på den där sajten?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Skapa egna forum och förrsöka konka ut GTASAjten? A la Tobias Nilsson Style... Han kan lika väl gå och dränka sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ookej, så ni menar att T. Nilsson har en bild på den "riktiga"Hultenius & heter Hulteinus på den där sajten?! Det är ingen som är säker på att det är TN men vi misstänker det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Haha, Tobias Nillson skulle polisanmäla mig för att jag skrev att han inte hade något liv och lika väl bara kunde dö. Dagen efter säjjer han att han är helt serriös och att det sitter en polis i hans kök med en 9mm pistol och kikar ut igenom fönstret Fan vad jag garva (:!!! Vet någon hur gammal han är? För det är antingen på grund av ringa ålder eller att han är lite sjuk i huvudet. Lutar åt det senare. Han är riktigt rolig ibland, men det är ju inte så kul att han avslöjar precis allt om Hultenius. Redigerad 5 september, 2005 av CurunirOfValinor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag undrar om det är något utvecklinsstörning som ligger bakom det. Han började snacka med mig alldeles nyss .--------------------------------------------------------------------. | Konversationen startade: den 5 september 2005 | | Deltagare: | | The Dude (olle.westerlund@gmail.com) | | tobias (tobiasnilsson9052000@hotmail.com) | .--------------------------------------------------------------------. [22:08:35]tobias: hej [22:08:48] tobias: hur är det med dig och din mamma nu? [22:08:57] The Dude: Whats crackin' niggah [22:10:26] tobias: det är svårt när ena pappa dör, jag vet, men ge bara inte mig skulden för det utan försök att göra något vettigt av det [22:12:31] The Dude: Yo I've been in the hood so I can talk some american shit yo [22:17:14] tobias: jag ska gå och äta [22:17:18] tobias: hej då [22:17:27] * tobias är nu Offline Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Jag undrar om det är något utvecklinsstörning som ligger bakom det. Han började snacka med mig alldeles nyss (:!!! Pantade stackare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts