p-c-2 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Hultan har ryck! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Nej, hans konto är hackat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Man vet inte. Han kanske har tröttnat som vissa andra gör Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Man vet inte. Han kanske har tröttnat som vissa andra gör Tror inte att han bara skulle trötta och sabba hela forumet efter så mycket jobb som han måste ha lagt ner. Och med tanke på att det är det tredje största sajten i världen så är det ännu dummare. Men om han nu skulle ha tröttnat så bode det vettigaste vara att lämmna över/sälja sajten till någon annan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Tror inte att han bara skulle trötta och sabba hela forumet efter så mycket jobb som han måste ha lagt ner. Och med tanke på att det är det tredje största sajten i världen så är det ännu dummare. Men om han nu skulle ha tröttnat så bode det vettigaste vara att lämmna över/sälja sajten till någon annan... Njaaa Dock så förstod jag vad du menade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Synd att dom har tagit bort topicen, hade ju varit kul att se vad hultans kommentar var till det hela. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Hultan borde ha haft ett väldigt dåligt lösen så som: Respect eller varför inte hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Antagligen var det svårt att knäcka Hultans lösen, men HOWHOW är ju en 1337 h4xx0r, så han klarar biffen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Antagligen var det svårt att knäcka Hultans lösen, men HOWHOW är ju en 1337 h4xx0r, så han klarar biffen... OFTA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Var det HURHUR som gjorde det!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Och med tanke på att det är det tredje största sajten i världen så är det ännu dummare. Eummm va? Vart har Du fått dom siffrorna ifrån? Pratar Du GTA forum? BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Hultan har ryck! Får jag fråga vad det var för topic och vad Hultenius(the wannabe that is) skrivit? Redigerad 5 september, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Får jag fråga vad det var för topic och vad Hultenius(the wannabe that is) skrivit? Han skrev tOPICTITEL: JÄVLIGT INTRESSEANT KÄRRINGJÄVEL "HÅLL KÄFTEN UNG JÄVEL INNAN JAG SLISAR DIG. UNGE" "VIT MAKT NEGER SLAKT" nån sån skit. har kopierat sidan på jobb kan visa imorgon. Men Crice antingen vet inte du vad du pratar om eller så är HOWHOW helt j*vla slut i huvudet, eftersom han komenterar det hela i tråden och beklagar vad som hänt. Han han ifrågar sätter inte ens att folk hänger ut honom som syndabock vilket är fel om det nu inte är han! Får vänta med spekulationer tills lite mer info släpps... (vilket förväntar mig att det gör Hultenius...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Bah... HOWHOW sa att det var han, men förklarade nu att han skämtade. Det var inte han. Är lika konfunderad som ni. >< Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det var en gubbe hos oss idag... Hur många av er spelar CS frågade han. Jag räckte upp handen Då ska ni sluta med detta, Det är beroendeframkallande och det uppmuntrar till att mörda folk m.m...Det pladdrade han på i en halvtimme. Sen frågade han om vi spelade GTA. Jag räckte upp handen.. Han babblar om samma sak...Då tog jag eld och blev lite "nut" och skällde på han, Har du en spelat det själv? Vet man utan att ha provat? Så skrek jag i typ 10 minuter... Han gick hem med svansen mellan benen hoppas jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Det var en gubbe hos oss idag... Hur många av er spelar CS frågade han. Jag räckte upp handen Då ska ni sluta med detta, Det är beroendeframkallande och det uppmuntrar till att mörda folk m.m...Det pladdrade han på i en halvtimme. Sen frågade han om vi spelade GTA. Jag räckte upp handen.. Han babblar om samma sak...Då tog jag eld och blev lite "nut" och skällde på han, Har du en spelat det själv? Vet man utan att ha provat? Så skrek jag i typ 10 minuter... Han gick hem med svansen mellan benen hoppas jag Hahaha id det besöket skulle jag vilja vara i eran klass Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Det där med hultan, hände det idag? Vad exakt hände och vem var det riktat till? ScreenShot någon? Blir jävligt nyfiken. Skora skador kunde ju ha skett med forumet. Redigerad 5 september, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 (redigerad) Det där med hultan, hände det idag? Vad exakt hände och vem var det riktat till? ScreenShot någon? Blir jävligt nyfiken. Skora skador kunde ju ha skett med forumet. Japp, det hände idag. Det riktade väl sig inte direkt till någon, det var en låst tråd som hette intressant kärringjävel, och det stod "Jag cuttar dig unge!! Tyst unge!", sen där vid hultenius på hans signatur var det "kuksugare@gtasajten.com vit makt neger slakt" @Vice.: Ta det lugnt gubbe lille. Redigerad 5 september, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 @Vice.: Ta det lugnt gubbe lille. Eh, nej jag är inte hysterisk eller längatr efter ditt svar. Jag tycker bara att ska folk nu hänga ut dig så borde du åtminstonde kommentera det. Eller...!? Sen är jag inte en unge så skippa pappafasonerna HOWHOW... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Ja det var ju knappast kul iaf, jävligt dåligt gjort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts