Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Jävlar vad många fall som inneburit att penisen har blivit avskuren  :ermm:

Ja, brudarna är ju avundsjuka. Och egoistiska som fan. De tänker ju såhär:

"De har en penis, det har inte jag, jag har bara ett hål, va orättvist. Nu ska jag ta hans penis så det blir rättvist!"

Sen så springer de in i rummet och drar ner killens brallor och kallingar och sen klipp klipp(om det är en stark brud dvs, annars kanske kniv) sen kommer polisen osv...

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stora vackra kvinnor Tid: 20:00 - 21:00 Kanal 5

Brittisk dokumentär från 2004. Här möter vi några av Storbritanniens största kvinnor och männen som älskar dem. Vi tar en titt in i deras värld och hänger med på deras partyn.

Såg början och då var det en smal snubbe som sa "Jag vill bara ha mer och mer.."

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HETTON! :ermm:^_^ Bäst på ett tag :D

@ JMC: Den är rätt ny. Man kan se att walle eller nån har ett par "Icemat-lurar" vilka är rätt nya. Heaton är inte särskilt tjock. Såg honom @ inferno. :D

Walle? Ja jag kan inget om dom där... Är knappt inne i CS överhuvetaget... Roligare att döda på riktigt isåfall... Ser rätt fränt ut att se en kropp bli sprängd i luften... Har du inte sätt kort filmen: Dynamite guy?

Finns säkert på DC. Äkta ska det vara, ananrs är det inte kul.

Nä men den gång HeatoN va på TV i ett tv program om SC så va han något kraftigare. Men jag vet inte. Tv kanske la på 5Kg :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...