Lindström Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ni sade inte ifrån? @Dangerboy, hahaha, man kan ju inte vinna Men vi satt inne på pizzerian & käka, & han var ju stor också.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Kollade i min gammla FF- tråd. Det här är rätt skojsigt. Då visste Pani inte ens att det var ett band. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/FF_sa.PNG Fast idag har han, minst sagt, ändrat sin åsikt. Vi ska på konserten tillsammans (typ). Bah, paintskills. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Synd om den här killen ju.. Varför tycka synd om folk som har blivit editerade i valfritt blildbehandlingsprogram? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Exakt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Varför tycka synd om folk som har blivit editerade i valfritt blildbehandlingsprogram? Lol omg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Varför tycka synd om folk som har blivit editerade i valfritt blildbehandlingsprogram? Jag har inte editerat, tog bilden ur min mobil.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Då är det nåt fel med din mobil Redigerad 3 september, 2005 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Jag har inte editerat, tog bilden ur min mobil.. Det gjorde du säkert. Du är alltid lika "rolig" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Det gjorde du säkert. Du är alltid lika "rolig" Seriöst, jag har inte editerat bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Men normalt att man ser ut sådär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Men normalt att man ser ut sådär. Exakt, det e det jag menar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Seriöst, jag har inte editerat bilden Så du tror helt ärligt att han ser ut så IRL ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Så du tror helt ärligt att han ser ut så IRL ? Ja, det var jag som tog bilden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Ja säkert. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Varför är då hans högra öga (Från vårt håll sett) sådär suddigt som det blir när man ändrar ansiktet på folk i sådanadära program ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Varför är då hans högra öga (Från vårt håll sett) sådär suddigt som det blir när man ändrar ansiktet på folk i sådanadära program ? För att min mobil har sämst kamera.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 För att min mobil har sämst kamera.. Haha, varför är det bara så på ett ställe då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 För att min mobil har sämst kamera.. De e fult att ljuga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Haha, varför är det bara så på ett ställe då? För att den editerade det ögat? edit: editerade ögonen för att han skulle se stört ut.. det var allt jag editerade, resten e riktigt IceCandy: Jag ljuger inte Redigerad 3 september, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Wow, Slippy! Så du tog bilden direkt från mobilkameran upp till GTAsajten? Utan att ändra något? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts