Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Detta kanske inte är så "lol". Men är engentligen något här "lol"

Vi hade svenskalektion idag. Jag var redan färdig med det jag skulle göra så jag satt bara och kluddrade på bänken medans vår naiva och gammalmodiga lärare pladdrade på.

"Hur många här spelar data-spel varje dag?", frågade hon.

Två-tre räckte upp handen. Men inte jag.

Jag räckte upp handen och frågade:

"Vad är ett DATA-spel?"

"Ja, altså det är när man spelar på en data." sa hon.

"Hur kan man "spela" på ettor och nollor?"

"Ursäkta?"

"DATA är information, typ ettor och nollor. DATOR är en maskin som producerar och använder informationen"

"Nu förstår jag inte. Vad menar du med ettor och nollor?"

Sen fick jag förklara det här med med data och dator.

Helt plötsligt hör man: "Men agge, din jävla cp-nörd!".

Det kommer från klassens fittfjortis.

"Är jag en nörd bara för att jag är så mycket smartare än du? Är jag också född med en skada i hjärnan på grund av det?"

"Meh ååååh!"

Idiot-lärare.

Fitt-fjortis.

ägda. :rolleyes:

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade svenskalektion idag. Jag var redan färdig med det jag skulle göra så jag satt bara och kluddrade på bänken medans vår naiva och gammalmodiga lärare pladdrade på.

"Vad är ett DATA-spel?"

"Ursäkta?"

"DATA är information, typ ettor och nollor. DATOR är en maskin som producerar och använder informationen"

"Är jag en nörd bara för att jag är så mycket smartare än du? Är jag också född med en skada i hjärnan på grund av det?"

"Meh ååååh!"

Idiot-lärare.

Fitt-fjortis.

ägda. :rolleyes:

Lol, och hon ska vara lärare? ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Vad är ett DATA-spel?"

"Ursäkta?"

"Meh ååååh!"

Idiot-lärare.

Fitt-fjortis.

ägda. :blink:

Besserwisser kallas sånna som dig. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Vad är ett DATA-spel?"

"Ursäkta?"

"Meh ååååh!"

Idiot-lärare.

Fitt-fjortis.

ägda. :blink:

Lol! Aeg! ;)

Weener: Besserwisser ska man knappast säga, med tanke på att data och dator är två helt olika saker. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAA

Jag tog skolkort idag i skolan, det bästa var att vi har en störd fotograf som tar bilderna på oss. Min polare brukar använda ett stört namn som heter Fleshka, man uttalar det som det låter, hahahhaaaa, det roliga var att jag böt mitt namn i skolkatalogen till David Fleshka, hahahahahahahahahaha, det kmr äga :blink::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det med Svenskar?

http://www.aftonbladet.se/ så finns det en omröstning som lyder "Borde Sverige erbjuda USA katastrofhjälp?" och då har fler svarat nej.

Då ställer jag mig frågan, är Svenskar så jävla isolerade att de bara tänker på sig själv och på afrika?

Hallå, det är människor som dör och behöver hjälp och oavsätt vad USA har gjort emot Irak så är det inte ett argument till att man inte ska rädda andra människor. Sverige bidrar inget för världen. Sverige är i en burk en stängd burk, inga gör något. Vi hjälper ta mig fan inte till något. Inte ens i flodvågskatastrofen gjorde vi något förens 1 vecka senare? Det minsta vi kan göra att att skicka några jävla helikoptrar och frakta bort männsikor, men icke det ska vi inte göra, för vi är så jävla egoistiska här i Sverige.

Jag skäms över att vara Svensk och kallar mig gärna inte för Svensk.

Hoppas att jag har någon på min sida i det jag skrev, men det förstås, ni är ju Svenskar allihopa på detta forum så ni kommer säkert tycka att jag är dum i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det med Svenskar?

http://www.aftonbladet.se/ så finns det en omröstning som lyder "Borde Sverige erbjuda USA katastrofhjälp?" och då har fler svarat nej.

Då ställer jag mig frågan, är Svenskar så jävla isolerade att de bara tänker på sig själv och på afrika?

Hallå, det är människor som dör och behöver hjälp och oavsätt vad USA har gjort emot Irak så är det inte ett argument till att man inte ska rädda andra människor. Sverige bidrar inget för världen. Sverige är i en burk en stängd burk, inga gör något. Vi hjälper ta mig fan inte till något. Inte ens i flodvågskatastrofen gjorde vi något förens 1 vecka senare? Det minsta vi kan göra att att skicka några jävla helikoptrar och frakta bort männsikor, men icke det ska vi inte göra, för vi är så jävla egoistiska här i Sverige.

Jag skäms över att vara Svensk och kallar mig gärna inte för Svensk.

Hoppas att jag har någon på min sida i det jag skrev, men det förstås, ni är ju Svenskar allihopa på detta forum så ni kommer säkert tycka att jag är dum i huvudet.

Nja, efter tsunamin så om jag minns rätt var Sverige bland de länderna som hjälpte till mest av alla i slutändan genom donationer, allt från pengar till mat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ofta USA skulle bry sig om lilla sverige om det skulle hända nått här

Jag visste att någon skulle säga så där. Det är så ni resonerar och är enligt mig fel. Man måste ge för att få och Sverige har inte gjort ett skit på 100år för några, knappt för Sverige själv så det är så klart inga gör något för oss. Hoppas att detta land går under.

Cortez, Det ja, men inte regeringen. De gör inget, de bara sitter som en flock höns och stirrar.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...