Karatemorfar Skrivet 31 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2004 Titta på Bush och Blair's sång också på samma sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2004 Gillar ni stora rattar? Kör buss! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 det var 2 todmater sokm gick över en vähg då blekv dens ena överkörd då saa den andra komn nui ketsup,m Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Till Sauer: du får nog ''fira'' 60års jubeleum för din farfars skull! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Till Sauer: du får nog ''fira'' 60års jubeleum för din farfars skull! ja de var ju verkligen ett lol det finns en topic om 1944 6 juni annars Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 det var 2 todmater sokm gick över en vähg då blekv dens ena överkörd då saa den andra komn nui ketsup,m Sauer är full! full full full! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 här är luddees bidrag.. så jävla rolig! >>KLICKA HÄR<< Har hört att han tog självmölrd efter att hans polarespridit ut filmen på internet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Sauer är full! full full full! Ok, jag erkänner... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Sauer är full! full full full! Ja han måste va riktigt aspackad!! Haha, den blev rolig bara för det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2004 Har hört att han tog självmölrd efter att hans polarespridit ut filmen på internet... vissa killar tar saker för hårt men rätt synd om han om det stämmer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Har en historia: Min pappa ar lokforare. En gang nar han kort ett tag till STHLM sa hadde han rast. Han kopte en kebab pa en grill och stalde sig och at den. Da kom en lodis karring fram till honom och glodde pa hans kebab. Och sa fraga hon: -Jag far maka? (hon kunde inte prata rent) -Nee.... Sager min pappa -Ba lite...? Sager hon -Nej! Sager min pappa -Men snalla? Da gar min pappa dar ifran! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Har du ett utländskt tangentbord, eller??? Eller är du bara packad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Har en historia: Min pappa ar lokforare. En gang nar han kort ett tag till STHLM sa hadde han rast. Han kopte en kebab pa en grill och stalde sig och at den. Da kom en lodis karring fram till honom och glodde pa hans kebab. Och sa fraga hon: -Jag far maka? (hon kunde inte prata rent) -Nee.... Sager min pappa -Ba lite...? Sager hon -Nej! Sager min pappa -Men snalla? Da gar min pappa dar ifran! lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Har du ett utländskt tangentbord, eller??? Eller är du bara packad??? Men las min signatur! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Har du ett utländskt tangentbord, eller??? Eller är du bara packad??? Det stor med feta jävla bokstäver att han är i USA så vad tror du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 (redigerad) Har du ett utländskt tangentbord, eller??? Eller är du bara packad??? Där har vi dagens lol Inte märkt att det står att han är i usa med såhär stora bokstäver? Redigerad 8 juni, 2004 av xPisc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Där har vi dagens lol Inte märkt att det står att han är i usa med såhär stora bokstäver? Orka kolla signaturen, lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Vada sa har stora bokstaver? Verkligen dagens lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Dett ahar fem sukunder att läsa, dessa sekunder är mina, bara mina!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 fu fan va ala e as pakkade detr gå ju fna itne och läsa va ni srkiver.., Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts