dangerboy Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 - http://www.rodneycarrington.com/dearpenis.php Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 . http://gorillamask.net/ggeorge.shtml hans öh.. kommentarer äger... "You have crap, and semen in your mouth. CRAP AND SEMEN!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nån som har en länk till de där två ungarna som rappar!? Har letat som f*n men hittar dem inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ownage. http://www.ebaumsworld.com/stewie-familyguy.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Minnen :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hah.. Andra inlägget på denna tråden är lustig ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Minnen :'( Onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Minnen :'( Passar inte riktigt i denna topicen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hittade inte direkt en bättre plats. Tyckte det var högst onödigt att skapa en tråd om saken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Passar inte riktigt i denna topicen? Fattar inte hur man kan bränna ner Emils snickarebod! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hittade inte direkt en bättre plats. Tyckte det var högst onödigt att skapa en tråd om saken. Här kanske skulle vara bättre? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33621 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Passar inte riktigt i denna topicen? Nä, jag vet, topicen borde heta "dagens länk" eller nåt. Wtf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nån som har en länk till de där två ungarna som rappar!? Har letat som f*n men hittar dem inte... . www.hamsterpaj.net > Filmer. Sen letar du efter hiphoppojkar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1...4_852__,00.html Världens längsta nyhet, någonsin! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1...4_852__,00.html Världens längsta nyhet, någonsin! Önodigt lång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) En kompis till mig tipsade en gång om http://www.mobillagret.com/ när jag skulle köpa ny mobil. Man kunde kontakta killen som ägde företaget på msgr, så jag la till honom i mars och frågade en sak. Nu, i augusti, så kontaktar han mig utan anledning från just den emailen, msn@mobillagret.com och säger följande till mig: [20:59] msn@mobillagret.com säger: Tjena... [20:59] Henrik säger: Hejhej [20:59] msn@mobillagret.com säger: Du, ja hörde du snackade skit om min syrra, stämmer det? [20:59] Henrik säger: .. [20:59] Henrik säger: Säger du sånt till alla kunder? [21:00] msn@mobillagret.com säger: Kaxiga kunder, ja [21:00] Henrik säger: Är jag kaxig? [21:01] msn@mobillagret.com säger: Du, din lilla hora ljuger du för mig? [21:01] Henrik säger: Den enda gång jag kontaktat dig var när jag ville ta reda på vilken färg du hade inne på K508i. [21:01] Henrik säger: Jag köpte en från Katshing istället [21:06] msn@mobillagret.com säger: Henrik? [21:06] msn@mobillagret.com säger: Säg mig en sak, snälla jag ber dig.. [21:06] msn@mobillagret.com säger: Har du satt på min syrra på Erik's fest i år? [21:06] Henrik säger: Japp [21:06] Henrik säger: Fan vad tight hon är [21:07] msn@mobillagret.com säger: Din mammas livmoder jäkla skitunge.. Man kan ju undra vad som har hänt med ponken. Han är ungefär 20 och driver företaget hemifrån, han har varit med på lokalnyheterna där han bor också. Aja Redigerad 27 augusti, 2005 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 En kompis till mig tipsade en gång om http://www.mobillagret.com/ när jag skulle köpa ny mobil. Man kunde kontakta killen som ägde företaget på msgr, så jag la till honom i mars och frågade en sak. Nu, i augusti, så kontaktar han mig utan anledning från just den emailen, msn@mobillagret.com och säger följande till mig: [20:59] msn@mobillagret.com säger: Tjena... [20:59] Henrik säger: Hejhej [20:59] msn@mobillagret.com säger: Du, ja hörde du snackade skit om min syrra, stämmer det? [20:59] Henrik säger: .. [20:59] Henrik säger: Säger du sånt till alla kunder? [21:00] msn@mobillagret.com säger: Kaxiga kunder, ja [21:00] Henrik säger: Är jag kaxig? [21:01] msn@mobillagret.com säger: Du, din lilla hora ljuger du för mig? [21:01] Henrik säger: Den enda gång jag kontaktat dig var när jag ville ta reda på vilken färg du hade inne på K508i. [21:01] Henrik säger: Jag köpte en från Katshing istället [21:06] msn@mobillagret.com säger: Henrik? [21:06] msn@mobillagret.com säger: Säg mig en sak, snälla jag ber dig.. [21:06] msn@mobillagret.com säger: Har du satt på min syrra på Erik's fest i år? [21:06] Henrik säger: Japp [21:06] Henrik säger: Fan vad tight hon är [21:07] msn@mobillagret.com säger: Din mammas livmoder jäkla skitunge.. Man kan ju undra vad som har hänt med ponken. Han är ungefär 20 och driver företaget hemifrån, han har varit med på lokalnyheterna där han bor också. Aja Så frågan just nu är väll.. Did you? =P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Så frågan just nu är väll.. Did you? =P Ja, självklart gjorde jag det! Hmpf... vet bara att han bor i Dalarna men inte var. Plus att jag inte har varit på nån fest och satt på nån så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Fan va kul den där var har också en, Det var en norrman som hade addat mig på msn förut men han påstog att det var jag som hade addat honom så jag dryga ur totalt och sa följande; (jag tycker fan att jag var lite taskig ) TimTom says: vem? !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: kin e du da?? TimTom says: ??? TimTom says: skriv på svenska !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: eg e nårske TimTom says: hur fick du min msn? !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: eg har ikje lakt din msn t eg... TimTom says: jag har inte addat dig iallafall !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: då e d nogen så har vore på msnen min då... TimTom says: jo det vare det då e du go i huve eller? !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: ka faen TimTom says: skriv på urgemanska då !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: ja eg e go i håve jah e du??? !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: ka?? TimTom says: nej jag gillar kempetorsk TimTom says: ska du gå på diskot !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: nei TimTom says: men vafan fredde ska ju dit !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: ka faen e d du bable åm da?? TimTom says: men vafan din möööög ska inte tallefjanten dit eller? !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: øøøø TimTom says: nej men jocka har gjort slut TimTom says: men seriöst vad snackar du om? TimTom says: vem e du ? !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: eg e fra nårge åå eg e leffen... !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: men kin faen e du?? TimTom says: men jag är asbjorn från sweden liksom !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: heh oki... TimTom says: vad gör du om dagarna då solvej? !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: fårsjelikt... !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: du da?? TimTom says: rakar min ko TimTom says: men mööög förtell mig nått dåe !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: ka snak norsk.... TimTom says: ska jag? !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: jo da TimTom says: jag kan int snake norsk !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: oki !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: TimTom says: jag kan en norsk historia om du vill höra !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: ja da TimTom says: vet du varför normän har taggtråd i badkaret? !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: ja TimTom says: varför? !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: kødda min svenske ven hahahahahahahhhahhahhahahhaahhahahahahahhaahhahhha TimTom says: nej nu tycker jag att du bestämt har blivit lite vrång !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: ? !l_eFfE/l/ l-leR!!! metallica says: =) TimTom says: nej hörre du nu kommer mamma mu, mum mu m u TimTom says: nej hörre du nu kommer mamma mu, mum mu m u TimTom says: nu ska jag mjölka min ko hej då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts