Drewek Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ontopic? Lots of lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hehe Men fan, det finns en istheshit-tråd, den har funnits i 26 år, sett den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vad gullig!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 En tjej i behov av tid för sig själv hyr ut sin man på ebay Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 LOL? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Fy fan. Pinsamma jävla äckel. Blir fan galen på dom. Dom gör ju fan inget. Vad är det roliga med att dra i kläderna och stå och skrika. Slåss för i helvete annars kan det lika gärna va. *edit* Ett par fina "Hit'n'Run" dom fick till iaf. Såg ett live i helgen. Stog typ 4-5pers o tjaffs. 1 av dom slår till den ena över käften o sen springer som en idiot. Det roliga va att han sprang rätt in i en polisklunga o fick massa skit för det. Muahahaah! W0rd ska man slåss så ska man slåss... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Norrlänning-gangstrar. http://www.xpl.se/index.php?subaction=show...rt_from=&ucat=2 Haha, jävligt patetiska killlar det där. Visserligen kan det vara kul att slåss men dom här var ju enbart löjliga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Haha, jävligt patetiska killlar det där. Visserligen kan det vara kul att slåss men dom här var ju enbart löjliga. Dom slåss knappt. Dom vill ju heltklart inte slåss heller för den delen. Det syns. Dom stor och puttar lite på varandra och skriker för att impa på tjejerna. Sen ger dom varandra en näve och backar undan. Usch. fega kräk. Lika fega som dom asen som "slog" mig på skolavslutningen. Fulla, "coola" som puttas, undviker slag mot ansiktet o allt sånt fjolligt shaffs. Slåss man utan mening har man ingen motivation och därför slåss man inte för att skada. Mer för att skrämmas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Haha, så jävla fula! Den ena låssas vara "cool", och trycker upp den andra mot väggen och säger typ: "Snart kommer du ligga på backen medans jag slår dig" Det är ondskan! :'( Men han snackar mest, gör inget. Men en sag funderar jag över, visst är det där i Piteå? Det finns ju bara pensionärer där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag tror det är Umeå. Eller Luleå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Haha, jävligt patetiska killlar det där. Visserligen kan det vara kul att slåss men dom här var ju enbart löjliga. Haha ärligt, ja känner fan 2 av snubbarna iallafall vad jag såg, hahaha Bor i samma stad så Känner inte igen stället dom är på,´kanske är på nått ställe ja inte hänger på, typ anderstorp eller så. Men de såg ut som om de va i centrum? Känner den stora killen med A.C.A.B tröja. Kanske är i Piteå, Piteå Dansar och Ler, fel av mig, sorry. Rörigt av mig, sorry igen. Redigerad 25 augusti, 2005 av Tydligen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 http://www.luxuriousity.com/officedownload.htm Open office någon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 http://www.luxuriousity.com/officedownload.htm Open office någon? LuL.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 En tjej i behov av tid för sig själv hyr ut sin man på ebay Haha.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag tror det är Umeå. Eller Luleå. Fel, Piteå. De är vid en Pizzeria kring busstationen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Händig BH: http://putfile.com/pic.php?pic=8/23418213858.jpg&s=x2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Dagens LOL ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Dagens LOL ? Nej, 4 dagar sens lol... kolla längre bak i tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Lol ventroquilation@homtail.com säger: helllo? Daniel säger: vem är du ventroquilation@homtail.com säger: vem e du? ventroquilation@homtail.com säger: jag är en svenk medborjare ventroquilation@homtail.com säger: du då? ventroquilation@homtail.com har precis skickat dig en vibb! Daniel säger: hur fick du min msn ventroquilation@homtail.com säger: jag tror at det var du somadda mig Daniel säger: ne ventroquilation@homtail.com säger: om du sejer vem du e så kankse vi kan lista hut hur vi känner varandra Daniel säger: du adda mig ventroquilation@homtail.com säger: jag heter joel ventroquilation@homtail.com säger: vad heter du? Daniel säger: daniel ventroquilation@homtail.com säger: och vart ifrån län? Daniel säger: borås Daniel säger: västra götaland ventroquilation@homtail.com säger: va? ventroquilation@homtail.com säger: asså känner du igen ventroquilation@homtail.com säger: joellewander@hotmail.com ventroquilation@homtail.com säger: för att du har varit på min lista jävligt lenge Daniel säger: ne ventroquilation@homtail.com säger: men jag minns inte hur du kom dit ventroquilation@homtail.com säger: jag är ifrån skåne ventroquilation@homtail.com säger: känner du mathias Daniel säger: ne ventroquilation@homtail.com säger: du vem känner du ifrån skåne? ventroquilation@homtail.com säger: vadå ne Daniel säger: ingen ventroquilation@homtail.com säger: konstigt ventroquilation@homtail.com säger: för jag addar aldrig nån jag ej känner ventroquilation@homtail.com säger: e du medlem i nån klubb eller nåt Daniel säger: nee ventroquilation@homtail.com säger: du måste dra Daniel säger:ok Redigerad 26 augusti, 2005 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts