skribb Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Haha, fyfan vad roligt... vår generation är ju typ den mest misslyckade hittills, majoriteten av dagens ungdomar är ju puckade fjortisar utan minsta chans att klara sig i vuxenlivet. Fyrtio-talisterna suger i sig pensionspengar, åttio-talisterna kommer suga i sig A-kassa. Great day to be alive, Sir. Jag är beredd att hålla med där du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Haha vad jag skratta när jag såg den. Dom kan inte slåss HAHA måste kolla en gång till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Fan vilka fjortisar! (då menar jag alla) "Öööh, vill du slåss mä mig!? Vill du slåss mä mig?!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Fan vilka fjortisar! (då menar jag alla) "Öööh, vill du slåss mä mig!? Vill du slåss mä mig?!" Haha, ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Gulligast är väl ändå att man känner igen några ansikten där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 ... Lol _mailadress___E_postadress_inte_verifierad__2005_08_25_14_14_35.zip Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 ... Lol Jag får ingen bild, och hör bara nån som säger aah. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Jag får ingen bild, och hör bara nån som säger aah. Det är en ljud fil? tycker den e skit kul edit: och nej, det e inte jag Redigerad 25 augusti, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Fyfan vilka töntar, De är en skam för Norrland och hela Sverige... Har inte laddat ner men är det dom där vid busshållsplatsen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Som vanligt vågar inte turkana slåss själa, utan måste ha backup av brorsor och kusiner och allt vad det är Vad fan snackar du om? Såg inte en enda invandrare i filmen? Jävla fördommar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Norrlänning-gangstrar. http://www.xpl.se/index.php?subaction=show...rt_from=&ucat=2 Hehe, slagsmål kan vara rätt kul om man inte är inblandad själv. Eller om det blir för våldsamt. Crice: W0rd Redigerad 25 augusti, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Norrlänning-gangstrar. http://www.xpl.se/index.php?subaction=show...rt_from=&ucat=2 Den kvinnliga polisen hade inte mycket att säga till om och polismannen drog batong . Det är tråkigt att se sånt där, men att titta på vad folk tror dem är är ganska underhållande . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 NEJ NEJ! Sluta förstöra härliga Norrland jävla puckon! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag sätter en äckelvarning på denna.. http://www.killsometime.com/video/video.as...eo=Snot-Rockets Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det går ju inte att se den! bara med preminum account som kostar kan inte nån lägga upp den? jag vill se den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Sry för dubbelpost men: Denna tråden är rolig att läsa (innan kaller,stellhell blev moderators) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5116&st=0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det går ju inte att se den! bara med preminum account som kostar kan inte nån lägga upp den? jag vill se den Menar du filmen som ligger i Rapidshare så borde den gå att ladda ner om du trycker på "free" längst ner, sen skrollar du längst ner igen och väntar tills den lilla tiden som tickar ner blir klar, efter det borde du kunna ladda ner den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Norrlänning-gangstrar. http://www.xpl.se/index.php?subaction=show...rt_from=&ucat=2 Fy fan. Pinsamma jävla äckel. Blir fan galen på dom. Dom gör ju fan inget. Vad är det roliga med att dra i kläderna och stå och skrika. Slåss för i helvete annars kan det lika gärna va. *edit* Ett par fina "Hit'n'Run" dom fick till iaf. Såg ett live i helgen. Stog typ 4-5pers o tjaffs. 1 av dom slår till den ena över käften o sen springer som en idiot. Det roliga va att han sprang rätt in i en polisklunga o fick massa skit för det. Muahahaah! Redigerad 25 augusti, 2005 av StellHell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Fy fan. Pinsamma jävla äckel. Blir fan galen på dom. Dom gör ju fan inget. Vad är det roliga med att dra i kläderna och stå och skrika. Slåss för i helvete annars kan det lika gärna va. *edit* Ett par fina "Hit'n'Run" dom fick till iaf. Såg ett live i helgen. Stog typ 4-5pers o tjaffs. 1 av dom slår till den ena över käften o sen springer som en idiot. Det roliga va att han sprang rätt in i en polisklunga o fick massa skit för det. Muahahaah! Måste säga w0rd på det. Ska man slåss så ska man slåss som man kunde förr (innan min tid). Kommer man ihop sig ska man slåss tills den ene ligger ner, sen kan man gå och ta en bira tillsammans. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Måste säga w0rd på det. Ska man slåss så ska man slåss som man kunde förr (innan min tid). Kommer man ihop sig ska man slåss tills den ene ligger ner, sen kan man gå och ta en bira tillsammans. Orka. Man ska slå tills den andra inte är kontaktbar. När man gjort det ska man fråga om någon av hans polare vill gp samma öde till mötes. Om ingen vill det drar man hem med smärtor i kropp och händer. Gotta love it. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts