Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Haha, fyfan vad roligt... vår generation är ju typ den mest misslyckade hittills, majoriteten av dagens ungdomar är ju puckade fjortisar utan minsta chans att klara sig i vuxenlivet. Fyrtio-talisterna suger i sig pensionspengar, åttio-talisterna kommer suga i sig A-kassa.

Great day to be alive, Sir.

Jag är beredd att hålla med där du. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går ju inte att se den! :rolleyes: bara med preminum account som kostar kan inte nån lägga upp den? jag vill se den (w00t)

Menar du filmen som ligger i Rapidshare så borde den gå att ladda ner om du trycker på "free" längst ner, sen skrollar du längst ner igen och väntar tills den lilla tiden som tickar ner blir klar, efter det borde du kunna ladda ner den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan. Pinsamma jävla äckel. :rolleyes:

Blir fan galen på dom. Dom gör ju fan inget. Vad är det roliga med att dra i kläderna och stå och skrika. Slåss för i helvete annars kan det lika gärna va.

*edit* Ett par fina "Hit'n'Run" dom fick till iaf. Såg ett live i helgen. Stog typ 4-5pers o tjaffs. 1 av dom slår till den ena över käften o sen springer som en idiot. Det roliga va att han sprang rätt in i en polisklunga o fick massa skit för det. Muahahaah! (w00t)

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan. Pinsamma jävla äckel. :rolleyes:

Blir fan galen på dom. Dom gör ju fan inget. Vad är det roliga med att dra i kläderna och stå och skrika. Slåss för i helvete annars kan det lika gärna va.

*edit* Ett par fina "Hit'n'Run" dom fick till iaf. Såg ett live i helgen. Stog typ 4-5pers o tjaffs. 1 av dom slår till den ena över käften o sen springer som en idiot. Det roliga va att han sprang rätt in i en polisklunga o fick massa skit för det. Muahahaah! (w00t)

Måste säga w0rd på det. Ska man slåss så ska man slåss som man kunde förr (innan min tid). Kommer man ihop sig ska man slåss tills den ene ligger ner, sen kan man gå och ta en bira tillsammans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga w0rd på det. Ska man slåss så ska man slåss som man kunde förr (innan min tid). Kommer man ihop sig ska man slåss tills den ene ligger ner, sen kan man gå och ta en bira tillsammans.

Orka.

Man ska slå tills den andra inte är kontaktbar. När man gjort det ska man fråga om någon av hans polare vill gp samma öde till mötes. Om ingen vill det drar man hem med smärtor i kropp och händer. Gotta love it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...