Panimala Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 http://www.students.oamk.fi/~k2lato00/jaossa/KolmePukkia.mpg HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111 Kan inte sluta garva. Klockren! JAG postade den på MSN. Ge mig creds. "Bompadibompa bädedbäh." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Fattar nada. En man springer upp ur vattnet, han har blivit biten. Han skriker "Haj!! Haj!!". Den andra mannen skriker "Tiger! Tiger!". Även han är biten. Han springer ner i vattnet. Fattar du nu? Edit: En till! Översättning: "Fan, jag glömde min påse på bussen..." Edit: En till!!! Översättning: Han med mustaschen säger (ung.) "Hur många gånger har jag inte sagt att kloningsmaskinen inte är att leka med?". Den första rödhåriga mannen säger "Det var han som började!" och den andra säger "Inte alls!". Edit: En till! Den bästa hittills.. Översättning: "Jag visste det! Hur kunde du bara?! Med min bästa låtsaskompis!!!" Edit: 'nother one... Översättning: Mannen säger "Nu vet jag var jag känner igen dig! Du är ju på mjölkpaketen!". Kossan säger "Åh, snälla, jag var kalv och behövde pengarna..." Redigerad 15 augusti, 2005 av Tija Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Dagens lol om ni vill. Nån som kan tyda vad jag säger (ja, det är jag som "snackar")? SoundB.zip Redigerad 15 augusti, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Jag kontaktar dig nån gång Denna då d.rar Redigerad 15 augusti, 2005 av Drewek Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hahaha "BITCH! I LOVE YOU!" LOL! "Bob Saget!!!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Tysk humor .. jaaaa Han frågar: Älskling, var är tandborsten? HEHE FNIZZ! Redigerad 15 augusti, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tysk humor .. jaaaa Han frågar: Älskling, var är tandborsten? HEHE FNIZZ! Undrar hur en vanlig tandborste kan låta "brrrrr". Varför dog elektrikern? Han fick sladd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Dagens lol om ni vill. Nån som kan tyda vad jag säger (ja, det är jag som "snackar")? Du säger: ''Hej, nu pratar jag baklänges, om ni kan förstå det här och tyda det, kontakta mig.'' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Tysk humor .. jaaaa Han frågar: Älskling, var är tandborsten? HEHE FNIZZ! Hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Det där var... Roligt? Åhh...Igår var jag jävligt trög. Han hette innan: Min dator äger allas dator i HELA världen,fan vad jag var förvirrad igår. det var det som var kul,han sa att hans dator var bäst,men hade fel. Var kul för mig helafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 samma här Dagens lol är ju din signature... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Dagens lol är ju din signature... Haha http://www.arash.se >Skip>Video>Temptation>Spola fram till 3:00 kolla hur han dansar i discon Redigerad 15 augusti, 2005 av Anathema Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Haha http://www.arash.se >Skip>Video>Temptation>Spola fram till 3:00 kolla hur han dansar i discon Han är ett riktigt dancing wonder, Grejen är ju bara att han "dansar" så i varje video. Gungar fram och tillbaka, baH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 (redigerad) Yay im the "dagens lol" Redigerad 15 augusti, 2005 av AdamZZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ninjas are always sweet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Ninjas are always sweet! haha den va fan rolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 ¨Tror ni att nån säljer en till han? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Efter Nix senaste poster börjar nästan tro på Jack Thompson uttalande om hur GTA påverkar ungar, med tanke på hur desperat Nix är efter respekt. Nix är "Dagens lol" eftersom han har fått det här med respekt om bakfoten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Efter Nix senaste poster börjar nästan tro på Jack Thompson uttalande om hur GTA påverkar ungar, med tanke på hur desperat Nix är efter respekt. Nix är "Dagens lol" eftersom han har fått det här med respekt om bakfoten. Tror nog att han endast gör det för att bli bannad. Men vem vet, han kanske verkligen tror att han kommer att få respekt för det han skriver. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 ¨Tror ni att nån säljer en till han? Klart! Varför inte?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts