guardian Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Lol jag gick in på bugmenot.com och skrev gtasajten.com och här är resultatet! http://www.bugmenot.com/view.php?url=www.gtasajten.com och nej jag har inte skrivit skiten. Vad fan är det där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad fan är det där? Om man skriver sin användare och lösenord där som jag rekomenderar att ni INTE ska göra så kan andra gå in på den och använda den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) DUBBELPOST >.< *Jorden går under* Kurt Cobain död, nu våras det för Sverige? Fast sen behöver ju inte allt som står i en tidning handla om samma människa Redigerad 13 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Lol jag gick in på bugmenot.com och skrev gtasajten.com och här är resultatet! http://www.bugmenot.com/view.php?url=www.gtasajten.com och nej jag har inte skrivit skiten. Jag skulle gissa på att det är medlemmen I lol, eftersom det är hans namn som som inloggningsnick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Haha :Cortez 2paclever4ever Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=648 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Haha :Cortez 2paclever4ever LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 LOL Kamera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33125 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 LOL Kamera Fniss. Det är |O| kamera.. .P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33125 word så jävla skrattretande, vem fan bryr sig om några killar på nätet liksom? Gah, man söker inte kontakt på gtasajten. Redigerad 13 augusti, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33125 Ja den var ju verkligen rolig, roligaste tråden på länge, tack tack! HA HA HA HA HA! quiksilver är en FJANT! HA HA HA HA HA ! ---------------------- Jag är trött... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 LOL Kamera Med lite fantasi ser det där i mitten av blomman ut som en figur. Som håller för ögonen av blixten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Håller med till 100%! så jävla skrattretande, vem fan bryr sig om några killar på nätet liksom? Gah, man söker inte kontakt på gtasajten. Tack och lov.. Någon med lite vett i skallen iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Bara för att du inte gillar idén behöver du väl inte sabba tråden med en massa spam? Det är lika bra att du bara kniper käften. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag skiter i vad du säger. Du gillar ju ideén bara för du är så "tuff" så han intervjuar dig.. Jag kanske talar för mig själv.. Men jag skiter fullständigt i dig.. Och hur du lever. Eller om du har en toa i köket eller inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Du verkar inte tänka längre än vad din näsa räcker. Tyckte det här var en bra idé redan från början. Innan Tackle valde ut mig. Men du kanske bara är avundsjuk på att du inte blev intervjuad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 AVUNDSJUK? hahahaha.. Nej, jag skulle tackat nej till en sådan fråga... Orka sitta och svara på frågor.. På en sajt.. ungefär som att någon brydde sig.. Men okej.. Gör bort dig du.. Tyffing där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag skiter i vad du säger. Du gillar ju ideén bara för du är så "tuff" så han intervjuar dig.. Jag kanske talar för mig själv.. Men jag skiter fullständigt i dig.. Och hur du lever. Eller om du har en toa i köket eller inte.. Men håll käften då! Jag kanske skiter fullständigt i om du har skapat ett nytt fotbollsforum, eller om du måste koppla ihop 2 datorer som båda har xp (kollad igenom dina posts), men jag spammar inte sönder dom trådarna för det. Skolka inte från dagis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 AVUNDSJUK? hahahaha.. Nej, jag skulle tackat nej till en sådan fråga... Orka sitta och svara på frågor.. På en sajt.. ungefär som att någon brydde sig.. Men okej.. Gör bort dig du.. Tyffing där Skulle du vara ännu tuffare då? Som ska förstöra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts