skribb Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är bara fjortisar som säger "gay" och "bög" till allt dom inte anser som "manligt". Samt att änvända det som skällsord. Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Btw, Sluta se ner på homosexuella. Många Homosexuella är 5ggr trevligare en vanliga tråkiga jävla sura fittiga uppkäftiga svenssons. Att "bög" har blivit ett vanligt uttryck bland unga är ganska tråkigt att se/höra då man trycker nere alla homosexuella som igentligen inte har gjort något fel mer än att de tänder på samma kön som de själva vilket inte är fel. Det är upp till var och en vad man gillar. Sedan att bög har blivit ett uttryck som ska vara nedsättande är tragiskt. Själv använder jag aldrig sådana uttryck, jag använder uttryck som Dumbom, hönshjärna, är du helt jävla störd i huvudet din jävla kukskalle och likn. Tack för ordet. Åter till dagens lol. Du glömde att "cp" har blivit ett skällsord. Det är ännu mer tragiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Du glömde att "cp" har blivit ett skällsord. Det är ännu mer tragiskt. Tänkte ta upp det men det hade varit att gå jätte mycket offtopic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ägd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ägd! Jaha? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Btw, Sluta se ner på homosexuella. Många Homosexuella är 5ggr trevligare en vanliga tråkiga jävla sura fittiga uppkäftiga svenssons. Det är bara för att de vill ha dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Ägd! Dagens lol? passar ju inte Redigerad 9 augusti, 2005 av AceError Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Jag känner två bögar. Dom pratar faktiskt lite annorlunda fast det behöver ju inte betyda att alla gör det. Redigerad 9 augusti, 2005 av Miike Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Dagens lol? passar ju inte Han är årets lol som ens tror att han ska få igenom de där målen till sin fördel i en domstol. Redigerad 9 augusti, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Han är årets lol som ens tror att han ska få igenom de där målen till sin fördel i en domstol. Aha... men det va inte så kul iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Fan va Norton suger! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Norton_wans_a_cookiee.jpg aja OT, teh pwnerer äger nooblets! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Kolla längst ned på listan! http://www.fz.se/releases/ EDIT: Min 300:de post i denna tråd! Redigerad 9 augusti, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Kolla längst ned på listan! http://www.fz.se/releases/ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHahHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH FAN VA DEN VA BRA!! GHAHAAHAHAHAEHAHAH br? hueheuheuhuehue Redigerad 9 augusti, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 br? Sim!!11111 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Btw, Sluta se ner på homosexuella. Många Homosexuella är 5ggr trevligare en vanliga tråkiga jävla sura fittiga uppkäftiga svenssons. Att "bög" har blivit ett vanligt uttryck bland unga är ganska tråkigt att se/höra då man trycker nere alla homosexuella som igentligen inte har gjort något fel mer än att de tänder på samma kön som de själva vilket inte är fel. Det är upp till var och en vad man gillar. Sedan att bög har blivit ett uttryck som ska vara nedsättande är tragiskt. Själv använder jag aldrig sådana uttryck, jag använder uttryck som Dumbom, hönshjärna, är du helt jävla störd i huvudet din jävla kukskalle och likn. Tack för ordet. Åter till dagens lol. Själv använder jag bög endast på folk som är homosexuella, eller folk som verkar homosexuella. CP säger jag inte. Utom på riktiga CP'n (som har den medicinska diagnosen, alltså). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 CP säger jag inte. Utom på riktiga CP'n (som har den medicinska diagnosen, alltså). Så du retar folk som är cp skadade? Eller vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Sticker in med lite hund-nyheter: http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1...4_852__,00.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Han menar att han säger CP när han talar om sådana som har den medicinska diagnosen. Inte så svårt va? Sry darkjak, var tvungen. edit: Ovanstående var inte så kul. Redigerad 9 augusti, 2005 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Han menar att han säger CP när han talar om sådana som har den medicinska diagnosen. Inte så svårt va? Óps, läste fel trodde han skrv att han sa dett till dom som var cpskadade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Den här spänsten har inget på forumet. Fixa mellanrum själva. http://svt.se/svt/road/Classic/shared/medi...=22040&a=417631 Redigerad 9 augusti, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts