p-c-2 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är bara fjortisar som säger "gay" och "bög" till allt dom inte anser som "manligt". Samt att änvända det som skällsord. Men lol. Vad ska man säga till en som är gay då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men lol. Vad ska man säga till en som är gay då? Homosexuell? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men lol. Vad ska man säga till en som är gay då? Om han är gay behöver man ju inte påpeka det då han antagligen redan är medveten om det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Homosexuell? Orka gå och säga homosexuell till alla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Alla ni som säger att Darin suger och är gay är förmodligen avundsjuka på honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men lol. Vad ska man säga till en som är gay då? Bög eller gay? Med en del andvänder det som skällsord till andra som kanske inte är bögar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men lol. Vad ska man säga till en som är gay då? Jag menar inte så. En bög är en bög såklart. Men envisas med att säga bög till dom man inte gillar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Alla ni som säger att Darin suger och är gay är förmodligen avundsjuka på honom. Nej, det e för att jag tycker att han inte kan sjunga och ser ut som en gay Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Alla ni som säger att Darin suger och är gay är förmodligen avundsjuka på honom. Ja, jag vill också va så gay. Han får ta och lära mig. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nej, det e för att jag tycker att han inte kan sjunga och ser ut som en gay Seriöst, du tycker altså att han inte kan sjunga? Han sjunger riktigt jävla bra, musiken han gör är dock inget som passar min smak, men att killen kan sjunga kan man inte neka till. Det som jag stör mig på är att han har blivit överpopulär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nej, det e för att jag tycker att han inte kan sjunga och ser ut som en gay Kan man se ut som en gay? Jag menar, om man inte sminkar sig med röda kinder, och rosett i håret? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nej, det e för att jag tycker att han inte kan sjunga och ser ut som en gay Det är skillnad på att vara och se ut som en bög. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Seriöst, du tycker altså att han inte kan sjunga? Han sjunger riktigt jävla bra, musiken han gör är dock inget som passar min smak, men att killen kan sjunga kan man inte neka till. Det som jag stör mig på är att han har blivit överpopulär. Jag tycker iaf inte att han inte sjunger bra + att han låter gay edit: Han is teh gay bara, så enkelt e det. Redigerad 9 augusti, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag tycker iaf inte att han inte sjunger bra + att han låter gay edit: Han is teh gay bara, så enkelt e det. Kloka ord från en klok man. Bara så ni vet barn, Daris is teh gay bara, så enkelt är det. Suck, var är dagens ungdom påväg?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag tycker iaf inte att han inte sjunger bra + att han låter gay edit: Han is teh gay bara, så enkelt e det. Låter Homosexuela anorlunda än folk som inte är homo? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Låter Homosexuela anorlunda än folk som inte är homo? Ja, dom låter .. tjejiga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kloka ord från en klok man. Bara så ni vet barn, Daris is teh gay bara, så enkelt är det. Suck, var är dagens ungdom påväg?! Jadu, åt rätt håll, ni gamlingar som du har redan tagit av vid fel väg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jadu, åt rätt håll, ni gamlingar som du har redan tagit av vid fel väg. Attans. Aja, på min tid..bla bla bla... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Orka gå och säga homosexuell till alla Du vet väl att Homosexuell är en sexuell inrikting. Om du tycker att nån är taskig mot dig så betyder det inte att han har den sexuella inriktningen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Btw, Sluta se ner på homosexuella. Många Homosexuella är 5ggr trevligare en vanliga tråkiga jävla sura fittiga uppkäftiga svenssons. Att "bög" har blivit ett vanligt uttryck bland unga är ganska tråkigt att se/höra då man trycker nere alla homosexuella som igentligen inte har gjort något fel mer än att de tänder på samma kön som de själva vilket inte är fel. Det är upp till var och en vad man gillar. Sedan att bög har blivit ett uttryck som ska vara nedsättande är tragiskt. Själv använder jag aldrig sådana uttryck, jag använder uttryck som Dumbom, hönshjärna, är du helt jävla störd i huvudet din jävla kukskalle och likn. Tack för ordet. Åter till dagens lol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts