P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Dagens (nattens?) lol var att då jag satt och chattade med KalleR så drack jag yoggi yalla. Innan jag tar en slurk så brukar jag alltid skaka den. Men nu så var korken borta så jag skakade och .. SPLASH yoggi över skrivbordet/tröjan/byxorna/golvet/läderstolen/ansiktet! fyfan KallarN är vittne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Dagens (nattens?) lol var att då jag satt och chattade med KalleR så drack jag yoggi yalla. Innan jag tar en slurk så brukar jag alltid skaka den. Men nu så var korken borta så jag skakade och .. SPLASH yoggi över skrivbordet/tröjan/byxorna/golvet/läderstolen/ansiktet! fyfan KallarN är vittne. Aegd!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Dagens (nattens?) lol var att då jag satt och chattade med KalleR så drack jag yoggi yalla. Innan jag tar en slurk så brukar jag alltid skaka den. Men nu så var korken borta så jag skakade och .. SPLASH yoggi över skrivbordet/tröjan/byxorna/golvet/läderstolen/ansiktet! fyfan KallarN är vittne. Hade du cam på? Tog KalleR screen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Dagens (nattens?) lol var att då jag satt och chattade med KalleR så drack jag yoggi yalla. Innan jag tar en slurk så brukar jag alltid skaka den. Men nu så var korken borta så jag skakade och .. SPLASH yoggi över skrivbordet/tröjan/byxorna/golvet/läderstolen/ansiktet! fyfan KallarN är vittne. Mmm... Yoggi Yalla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hahahahahahaha!!! *länk* riktigt jävla lol *länk* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Den skrämde mig !!! :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Den skrämde mig !!! :'( :'( Yao... den är vell lite scary. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag såg dawn of the dead igår så plus att jag är lätt skrämd :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hahahahahahaha!!! *länk* riktigt jävla lol *länk* HAHAHAH Fyfan va jag hoppade till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 HAHAHAH Fyfan va jag hoppade till. Hahahahaha W0rd... fan troru inte jag gjorde? Hade på pisshögt ljud, lutade mig fett nära skärmen och sen hände det roliga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hahahahaha W0rd... fan troru inte jag gjorde? Hade på pisshögt ljud, lutade mig fett nära skärmen och sen hände det roliga Jag hatar dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag hatar dig. Vaknat på fel sida av sängen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vaknat på fel sida av sängen? Hey, vem är på din signatur och avatar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du Ronin du blev AEGD!! Jag har min sån där "filmer-som-döljer-något-läskig-som-hoppar-fram" känsla. Så jag klickade bort efter halva filmen! God gaved me skills! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du Ronin du blev AEGD!! Jag har min sån där "filmer-som-döljer-något-läskig-som-hoppar-fram" känsla. Så jag klickade bort efter halva filmen! God gaved me skills! Sån har jag oxo.. de e härligt.. om en kompis skickar nån sån sak, då känner man igen dom, så stänger man ner, så väntar man lite, o skriver typ va fan, så frågar dom man vart rädd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Dagens (nattens?) lol var att då jag satt och chattade med KalleR så drack jag yoggi yalla. Innan jag tar en slurk så brukar jag alltid skaka den. Men nu så var korken borta så jag skakade och .. SPLASH yoggi över skrivbordet/tröjan/byxorna/golvet/läderstolen/ansiktet! fyfan KallarN är vittne. Jag tror inte det var yoggi yalla Det var du och KalleR som lekte i Camen....... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Hey, vem är på din signatur och avatar? Ashlee Simpson. Åhhh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag tror inte det var yoggi yalla Det var du och KalleR som lekte i Camen....... Nej nej, vi snackade i mirC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 HAHAHAH Fyfan va jag hoppade till. Vad är det som kommer upp? En sån där som jagar julben i Looney toons? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 God gaved me skills! Inte i engelska iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts