P-C Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Kalle ringer dam "nationalrasistiska partiet" Haha! lol på hans röst "viil du gå meed i nationalrasistiska partiets hemsida??" "jag känner inte till det." "viiil du käänna till deet?" "du är rasist!" "nej" "joo!!" "min pappa slår mig om inte jag går med" "HÅLL KÄFT JÄVLA UNGE!!!!!!!1" "hjäääälp!!" "JAG SKA DÖÖDA DIG!!!!!!" "nej gör honom inte illa" "DÖÖÖÖ!!!" Redigerad 7 augusti, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Haha, Kalles röst är så...Grymm! Sa du det??!! Neeeeej, jag har inte sagt det JAG SKA FAN DÖDA dig! Redigerad 7 augusti, 2005 av T-Ryder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Kalle ringer dam "nationalrasistiska partiet" EuroCop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 http://www.soundclick.com/bands/songInfo.c...&songID=2708026 HAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Muahha.. de där måste man ju bara testa GiZmo, somnar du i skolan ska jag göra så på dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) GiZmo, somnar du i skolan ska jag göra så på dig Oh no Iofs så brukar jag inte somna i skolan.. har väl hänt en gång^^ Och dig går väll inte att skrämma.. Sover som en stock Redigerad 7 augusti, 2005 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Oh no Iofs så brukar jag inte somna i skolan.. har väl hänt en gång^^ Och dig går väll inte att skrämma.. Sover som en stock Mjo på tal om det någon som vet vart man kan köpa sånna här brillor, perfekt när man sover i skolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Mjo på tal om det någon som vet vart man kan köpa sånna här brillor, perfekt när man sover i skolan Skämt butiken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Mjo på tal om det någon som vet vart man kan köpa sånna här brillor, perfekt när man sover i skolan Buttericks, kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Leksaksaffären? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Skulle någon kunna lägga upp lunarstormfjortisen som sa något i stil med: Nu har du varit så dum mot mig så nu har jag anmält... lycka till me livet nu! Måste spara den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Skulle någon kunna lägga upp lunarstormfjortisen som sa något i stil med: Nu har du varit så dum mot mig så nu har jag anmält... lycka till me livet nu! Måste spara den Rättning: "Du har kallat mig 14is så jag polisanmäler dig, så lycka till med livet". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
brodd-äger Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 .detta är inget lol utan råhård sanning, brodd äter en bäver när han äger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Vet ni vad det är för likhet mellan att komma i tid till bussen, och en prostituerad? Redigerad 8 augusti, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Vet ni vad det är för likhet mellan att komma i tid till bussen och en prostituerad? EDIT: jag vet inte fick inte säga :'( Redigerad 8 augusti, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vet ni vad det är för likhet mellan att komma i tid till bussen, och en prostituerad? Säg mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32817 Och för att härma KalleR: Vad har oplanterade växter och väldigt gamla människor gemensamt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32817 Och för att härma KalleR: Vad har oplanterade växter och väldigt gamla människor gemensamt? Haha, på någon sätt fann jag det komiskt att dem bara gjorde en varsin smilie och att tråden va låst efter det! hm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vet ni vad det är för likhet mellan att komma i tid till bussen, och en prostituerad? Svar: Slapp springa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Haha, på någon sätt fann jag det komiskt att dem bara gjorde en varsin smilie och att tråden va låst efter det! hm Det roliga skulle vara det trådskaparen skrev. Ironin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts