Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

De här egendomliga bilderna tog en polare i höstas. En ful kråka som fastnat i ett kommunalt staket. Den satt helt stilla men när han testade att lyfta loss fågeln ur sin fälla så flög den bort mot horisonten som om inget hade hänt... Jävla måsar! Och kråkor...

BAHAHHAHAHHAHAHHA! :wub:

Så jävla fina bilder Eb!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en pinsam sak när jag läste det där!

Jag skulle sova över hos en polare och han fårgade sin mamma : Blir det kalvakoddar till middag? Jag satt i andra rummet och hörde det... sen när jag går in i köket för vi ska äta så ställer jag mig och börjar skratta så hans morsa glor på mig och jag bara: Öhm... skrattar åt det som "insert name here" sa :wub:

EDIT: en annan rolig sak var när vi hade föredrag om Andra världskirget och en tjej läste upp : Judarna fraktades is godisvagnar .... öhm... Godsvagnar !

HAAHHAAH!

Nu när vi ändå pratar pinsamma saker så minns jag en händelse på hemkunskapen i 8:an. Vi skulle göra Banana split (stava själv ffs!!). Så kom våran fröken och undrade om vi bananerna var färska. Så sa hon till mig: "Mathias, är din banan okej?" :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när vi ändå pratar pinsamma saker så minns jag en händelse på hemkunskapen i 8:an. Vi skulle göra Banana split (stava själv ffs!!). Så kom våran fröken och undrade om vi bananerna var färska. Så sa hon till mig: "Mathias, är din banan okej?" :">

LOL! :P

Vad svarade du? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...