Noxzist Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 De här egendomliga bilderna tog en polare i höstas. En ful kråka som fastnat i ett kommunalt staket. Den satt helt stilla men när han testade att lyfta loss fågeln ur sin fälla så flög den bort mot horisonten som om inget hade hänt... Jävla måsar! Och kråkor... BAHAHHAHAHHAHAHHA! Så jävla fina bilder Eb! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 EDIT: en annan rolig sak var när vi hade föredrag om Andra världskirget och en tjej läste upp : Judarna fraktades is godisvagnar .... öhm... Godsvagnar ! HAAHHAAH! Isgodis.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Denna tog jag för rätt länge sen men.. sick fuck.roliga var också att det är en bild på xtreem Bara så du vet så sharar jag min Mina mottagna filer mapp så alla som skickat bilder till mig ligger där! Ohc jag vet att du gjort det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är det nu jag ska skratta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är det nu jag ska skratta? Hade gråtit om jag varit moderator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är det nu jag ska skratta? Jaaaa!! "HAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHA" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 OMG! fyfan det säger en hel del om SA-forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Kom på en pinsam sak när jag läste det där! Jag skulle sova över hos en polare och han fårgade sin mamma : Blir det kalvakoddar till middag? Jag satt i andra rummet och hörde det... sen när jag går in i köket för vi ska äta så ställer jag mig och börjar skratta så hans morsa glor på mig och jag bara: Öhm... skrattar åt det som "insert name here" sa EDIT: en annan rolig sak var när vi hade föredrag om Andra världskirget och en tjej läste upp : Judarna fraktades is godisvagnar .... öhm... Godsvagnar ! HAAHHAAH! Nu när vi ändå pratar pinsamma saker så minns jag en händelse på hemkunskapen i 8:an. Vi skulle göra Banana split (stava själv ffs!!). Så kom våran fröken och undrade om vi bananerna var färska. Så sa hon till mig: "Mathias, är din banan okej?" :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hehu. Har så tråkigt så jag gjorde en in liten bild. Hoppas ni fattar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Leet speed du har där Pff.. detta är äkta leet speed La sig sen på 1.54mb/s GiZmo (L) FTP @Stellan: Hehe.. Redigerad 6 augusti, 2005 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hehu. Har så tråkigt så jag gjorde en in liten bild. Hoppas ni fattar. Lol, men näsan ser ut som en k*k. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Min signature Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Lol, men näsan ser ut som en k*k. Tycker synd om den personen som har en sån kuk isf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Tycker synd om den personen som har en sån kuk isf. Kattälskarn har en sån kuk .. fast mindre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Min signature Vad är det med den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vad är det med den Istället för Los Santos så står det LoL Klantos..ha..haha..host! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nu när vi ändå pratar pinsamma saker så minns jag en händelse på hemkunskapen i 8:an. Vi skulle göra Banana split (stava själv ffs!!). Så kom våran fröken och undrade om vi bananerna var färska. Så sa hon till mig: "Mathias, är din banan okej?" :"> LOL! Vad svarade du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 LOL! Vad svarade du? "Jadå, vill du ha ett provsmak?" ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 LOL! Vad svarade du? Jadå, vill du ha ett.. nej det sa jag inte. Men jag sa "Ja, den är kanon!!" Och nu till lite überlol http://www.big-boys.com/articles/drivebyfarting.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts