Everest Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ahhh! Shiit! Undrar om han har kvar sina framtänder! Damn, nästan lika äckligt som i American History X.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Hahahahhaha! Edit: http://www.schlaghund.de/main/files/misc/HL2LookAlike.jpg Redigerad 5 augusti, 2005 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Hahahahhaha! Edit: http://www.schlaghund.de/main/files/misc/HL2LookAlike.jpg Jo rätt lik Aftonbladet: ... Redigerad 5 augusti, 2005 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hahahahhaha! @aftonbladet Den är ju en klassiker. Fast jag såg en värre i typ "chili" som vi får gratis i vår skola. han hade typ tre cm i stånd. Han hade flickvän (17 bast var han) och hon ville ha sex men visste inte hans "hemlighet". Så han vågade inte ha sex med henne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 http://www.channel102.net/view.php?epid=23&viewoption=m Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Den här tycker iaf jag var rolig. http://www.humor911.se/art.aspx?artID=1118 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Dagens lol får ändå gå till okändsoldat tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Inte dagens lol men: Vi var på middag hos några vänner och då började de vuxna snacka om tinitus. min pappa: Jo, jag har fått lite tinitus. Det kommer liksom när det är helt tyst. en av gubbarna: "när det är tyst hör jag ingeting" hehe. jag från andra rummet: BWHAHAHAHAHAHAHAHA kanske inte så kul men jag tänkte typ om nån går till doktorn och säger: jag har problem med min hörsel.. När det är tyst så hör jag inget! Redigerad 5 augusti, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Inte dagens lol men: Vi var på middag hos några vänner och då började de vuxna snacka om tinitus. min pappa: Jo, jag har fått lite tinitus. Det kommer liksom när det är helt tyst. en av gubbarna: "när det är tyst hör jag ingeting" hehe. jag från andra rummet: BWHAHAHAHAHAHAHAHA kanske inte så kul men jag tänkte typ om nån går till doktorn och säger: jag har problem med min hörsel.. När det är tyst så hör jag inget! Hehe... får mig och tänka på när en kompis skulle redovisa ett arbete om rymden för 2-3 år sedan... "svarta hål kan vara svåra att se eftersom dom inte synns" Redigerad 5 augusti, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 "svarta hål kan vara svåra att se eftersom dom inte synns" HAHAHAHAHAHAHA omg, precis min humor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 HAHAHAHAHAHAHA omg, precis min humor Min med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hehe... får mig och tänka på när en kompis skulle redovisa ett arbete om rymden för 2-3 år sedan... "svarta hål kan vara svåra att se eftersom dom inte synns" Haha, Loel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ida fick ja ett litet kul citat av min kompis Vi körde lite poker och använde plastpengar att satsa med, den lägsta valören var 2-kronor det fanns alltså inga enkronor. Kompis1: Jag satsar 18 kr! Kompis2: 18!!? Det går ju inte! Kompis1: Va? Kompis2: Ojdå, Jag trodde du sa 19! Vi garvade ganska bra efter de Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Min med Kom på en pinsam sak när jag läste det där! Jag skulle sova över hos en polare och han fårgade sin mamma : Blir det kalvakoddar till middag? Jag satt i andra rummet och hörde det... sen när jag går in i köket för vi ska äta så ställer jag mig och börjar skratta så hans morsa glor på mig och jag bara: Öhm... skrattar åt det som "insert name here" sa EDIT: en annan rolig sak var när vi hade föredrag om Andra världskirget och en tjej läste upp : Judarna fraktades is godisvagnar .... öhm... Godsvagnar ! HAAHHAAH! Redigerad 5 augusti, 2005 av Frenzy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Som jag sa när jag läste upp något i klassen. "Man har under untgrävningar funnit många kukor... Krukor..." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Denna tog jag för rätt länge sen men.. sick fuck.roliga var också att det är en bild på xtreem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 De här egendomliga bilderna tog en polare i höstas. En ful kråka som fastnat i ett kommunalt staket. Den satt helt stilla men när han testade att lyfta loss fågeln ur sin fälla så flög den bort mot horisonten som om inget hade hänt... Jävla måsar! Och kråkor... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Peeping Tom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Denna tog jag för rätt länge sen men.. sick fuck.roliga var också att det är en bild på xtreem Leet speed du har där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag kan dra till med dåliga historier. Två myror och en stack Två bagare och en smet Bagaren blandade i en diamant i smeten - personalen är också inblandad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts