Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Hahahahhaha! ^_^

@aftonbladet

Den är ju en klassiker. Fast jag såg en värre i typ "chili" som vi får gratis i vår skola.

han hade typ tre cm i stånd. Han hade flickvän (17 bast var han) och hon ville ha sex men visste inte hans "hemlighet". Så han vågade inte ha sex med henne -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte dagens lol men:

Vi var på middag hos några vänner och då började de vuxna snacka om tinitus.

min pappa: Jo, jag har fått lite tinitus. Det kommer liksom när det är helt tyst.

en av gubbarna: "när det är tyst hör jag ingeting" hehe.

jag från andra rummet: BWHAHAHAHAHAHAHAHA

;P

kanske inte så kul men jag tänkte typ om nån går till doktorn och säger:

jag har problem med min hörsel.. När det är tyst så hör jag inget! :ph34r:^_^

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte dagens lol men:

Vi var på middag hos några vänner och då började de vuxna snacka om tinitus.

min pappa: Jo, jag har fått lite tinitus. Det kommer liksom när det är helt tyst.

en av gubbarna: "när det är tyst hör jag ingeting" hehe.

jag från andra rummet: BWHAHAHAHAHAHAHAHA

B)

kanske inte så kul men jag tänkte typ om nån går till doktorn och säger:

jag har problem med min hörsel.. När det är tyst så hör jag inget!  :ph34r:  ^_^

Hehe... får mig och tänka på när en kompis skulle redovisa ett arbete om rymden för 2-3 år sedan... "svarta hål kan vara svåra att se eftersom dom inte synns" ;P

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ida fick ja ett litet kul citat av min kompis :ph34r:

Vi körde lite poker och använde plastpengar att satsa med, den lägsta valören var 2-kronor det fanns alltså inga enkronor.

Kompis1: Jag satsar 18 kr!

Kompis2: 18!!? Det går ju inte!

Kompis1: Va?

Kompis2: Ojdå, Jag trodde du sa 19!

Vi garvade ganska bra efter de ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min med :ph34r:

Kom på en pinsam sak när jag läste det där!

Jag skulle sova över hos en polare och han fårgade sin mamma : Blir det kalvakoddar till middag? Jag satt i andra rummet och hörde det... sen när jag går in i köket för vi ska äta så ställer jag mig och börjar skratta så hans morsa glor på mig och jag bara: Öhm... skrattar åt det som "insert name here" sa ^_^

EDIT: en annan rolig sak var när vi hade föredrag om Andra världskirget och en tjej läste upp : Judarna fraktades is godisvagnar .... öhm... Godsvagnar !

HAAHHAAH!

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De här egendomliga bilderna tog en polare i höstas. En ful kråka som fastnat i ett kommunalt staket. Den satt helt stilla men när han testade att lyfta loss fågeln ur sin fälla så flög den bort mot horisonten som om inget hade hänt... Jävla måsar! Och kråkor...

post-22-1123294853_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...