Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Haha! :rolleyes:

Inte ett dugg kul... i stort sätt alla gamla medlemar är mest aktiva i papperskorgen, varför orkar jag inte gå in på igen, ska se om jag hittar tråden där jag redogjorde varför för inte allt för länge sedan

edit* damn, jag är mest aktiv i allmänt nu... snyft, lät mycket häftigar med papperskorgen

edit2*

På gamla goda tiden så var det väldigt spammigt i Allmänt. Ett nytt forum skapades som hette rollspel, som funny höll i. Efter ett tag spårade det ut, och rollspelsforumet bytte då namn till just Spam, där man postade alla lektrådar och grattistrådar ect, i och med att forumet växte gick det inte längre ha ett spamforum, så det bytte namn till papperskorgen och blev ett låst forum, där vi i dag dumpar helt onödiga trådar.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte ett dugg kul... i stort sätt alla gamla medlemar är mest aktiva i papperskorgen, varför orkar jag inte gå in på igen, ska se om jag hittar tråden där jag redogjorde varför för inte allt för länge sedan

edit* damn, jag är mest aktiv i allmänt nu... snyft, lät mycket häftigar med papperskorgen

Vad är det som är så kul i papperskorgen? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...