Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) hahahaha NOOB Det är en ny runda,så att tiden står hur länge han varit på servern.Inte hur länge på rundan. asså han har inte spelat så länge och gjort 0 kills. men på den rundan så har han inte gjort någon kill än Jaja, Men iaf. Ser fult ut. BTW. Det är inte en ny "Runda", Det är en ny map. en ny runda blir det efter att ett lag har vunnit. Who's the n00b now? Redigerad 30 juli, 2005 av Bullet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Hur fan lyckas man med detta? Det hade jag klarat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Garvar ihjäl mig! Jo man har ju skade glädje Till viss del då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jaja, Men iaf. Ser fult ut. BTW. Det är inte en ny "Runda", Det är en ny map. en ny runda blir det efter att ett lag har vunnit. Who's the n00b now? Haha Det är en ny runda*namn?* menar match--> Om man kör 20 runder så blir det en ny match typ,då måste den inte byta bana. haha ägd map hahahahahahahhahaha ÄGD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Couch Racing gone bad That must have hurt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 That must have hurt! Ragdoll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Haha Det är en ny runda*namn?* menar match--> Om man kör 20 runder så blir det en ny match typ,då måste den inte byta bana. haha ägd map hahahahahahahhahaha ÄGD Men just på den servern så är det inte så.. PWND.. Då byter den bana efter 20 min. Inga nya "Matcher". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) *CLOSED* Haha den här quotade posted förblir roligast skrattar varenda gång jag ser inlägget Redigerad 30 juli, 2005 av GRIM(back Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men jag såg även att dom sålde en Dumper, för 5.9 milj, i kanten stod det (ej bluffprodukt) Vart såg du den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 ivancoolboy@hotmail.com säger: är du medlem på gta sajten ? Gurra | Tackleberry säger: ja ivancoolboy@hotmail.com säger: kan jag få se Lost in san andreas? Gurra | Tackleberry säger: det finns inte mycket att se, tyvärr ivancoolboy@hotmail.com säger: När kommer den ut ? Gurra | Tackleberry säger: inget datum är bekräftat, vi väntar fortfarande på att alla röstskådespelarna ska skicka in sina repliker ivancoolboy@hotmail.com skickar: (Skickar "latino.wav") Öppna(Alt+P) ivancoolboy@hotmail.com säger: det är jag ivancoolboy@hotmail.com säger: hör hur d låter.. ivancoolboy@hotmail.com säger: vad tycker du ? Du har tagit emot G:\nerladdat\latino.wav från ivancoolboy@hotmail.com. Gurra | Tackleberry säger: ...det är inte du Gurra | Tackleberry säger: det är ju Ebeeto! Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: ja är ebeeto Gurra | Tackleberry säger: ? Gurra | Tackleberry säger: vem är då den andre Ebeeto som kontaktat mig många gånger tidigare? Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: Göh? Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: Ja har inte gjort d Gurra | Tackleberry säger: känn dig blockad! Gurra | Tackleberry säger: ...om du inte har en förklaring Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: tilll vad ? Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: varför skulle jag bry mig om du blockade mig? Gurra | Tackleberry säger: byebye' Varför skicka in någon annans röst? Man måste ju ändå spela in allt själv om man får en roll... Aja, någon som känner igen "ivancoolboy@hotmail.com"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 HAHA, lite ägd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Testade nys men han blockade mig efter ett tag sa att han hette carl johnson innan men det tror jag inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: vem e du? Timmy säger: sno inte ebeetos röst för fan Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: Käftenjävla kuk hora Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: Jag ska knulla dig i röven Timmy säger: haha Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: du kommer endå aldrig komma på vad jag heter på gta sajten Timmy säger: nä Timmy säger: synd om mig Timmy säger: hur mår du igentligen? Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: a fett Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: Jag mår skit bra Ivan> ser du prickar framför ögonen? säger: hur mår du Timmy säger: säkert att du mår bra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Gissar på att det är Mateus eller nån. Eller thegtafreak. Eller Egget91. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vart såg du den? I katalogen, runt hörlurarna, nere i kanten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Gissar på att det är Mateus eller nån. Eller thegtafreak. Eller Egget91. Du menar väl inte mig hoppas jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du menar väl inte mig hoppas jag Nej, Mateu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 http://cheston.com/pbf/PBF059ADWalbert.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 http://cheston.com/pbf/PBF059ADWalbert.jpg HAHAHAHAH. Fan vad bra dem var. Vart hittade du dem? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts