Slippy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Slippy - Skitcoolt. Vem fan tror du bryr dig? Dra. Jag tror nog att din mamma bryr sig Men tvinga mig o dra då :D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 http://img196.imageshack.us/img196/8529/gwbushmicrosoftwordassistant9w.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Han heter sponge... en IP-koll kan intyga detta, skulle jag tro. Sluta snacka off-topic nu. Posta roliga länkar. Underhåll mig. räknade ut det precisinnan du sa det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Grill_Chips Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag tror nog att din mamma bryr sig Men tvinga mig o dra då :D Det ska inte behöva tvingas... de e bara o dra om du inte vill va här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det ska inte behöva tvingas... de e bara o dra om du inte vill va här? Och om man är bannad men ändå vill stanna är det bara att registrera ett nytt konto, eh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Grill_Chips Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Och om man är bannad men ändå vill stanna är det bara att registrera ett nytt konto, eh? Off course... nej men ja ska skärpa mig Promise Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Och om man är bannad men ändå vill stanna är det bara att registrera ett nytt konto, eh? Det är synt att folk inte kan acceptera att man blir bannad utan istället gör ett nytt konto.. Jag brukar banna ip på personer jag bannar på mitt webbhotell samt andra sidor jag har. För folk brukar komma tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Grill_Chips Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Det är synt att folk inte kan acceptera att man blir bannad utan istället gör ett nytt konto.. Jag brukar banna ip på personer jag bannar på mitt webbhotell samt andra sidor jag har. För folk brukar komma tillbaka. Klart folk kommer tillbax... jag har varit bannad förr så ja vet att det inte är kul... då va de dessutom bara ett halvår och inte till 2008 NE OnTopic nu... vill inte bli bannad igen :'( Redigerad 20 juli, 2005 av Grill_Chips Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Off course... nej men ja ska skärpa mig Promise http://img244.imageshack.us/img244/7232/01rascal2gs.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Klart folk kommer tillbax... jag har varit bannad förr så ja vet att det inte är kul... då va de dessutom bara ett halvår och inte till 2008 NE OnTopic nu... vill inte bli bannad igen :'( Men det hoppas vi att du blir. Du blev bannad utav en anledning, och då får man ta konsekvenserna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Grill_Chips Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Men det hoppas vi att du blir. Du blev bannad utav en anledning, och då får man ta konsekvenserna. Jepp... jag blev av med ett "Respekterat" account under 2000members strecket och ett fint Nick och snygga signaturer... Det här kommer säkert också bli bannat... :'( Men ska vi disskutera det här får du ta och göra en ny topic... den diskussionen hör icke hemma här... Redigerad 20 juli, 2005 av Grill_Chips Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kan vi gå ontopic innan det blir 2006? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag tror nog att din mamma bryr sig Men tvinga mig o dra då Om du sänker dig till din mamma-nivån får du väl fanimej ta och ge dig, din tramser. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om du sänker dig till din mamma-nivån får du väl fanimej ta och ge dig, din tramser. Vad ska du ge mig?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad ska du ge mig?!?!? Lässvårigheter? DU ska ge dig, han ska inte ge dig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Lässvårigheter? DU ska ge dig, han ska inte ge dig Jaha.. men han sa att han skulle ge mig nått.. nu går jag och gråter :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jaha.. men han sa att han skulle ge mig nått.. nu går jag och gråter :'( Ta några djupa andetag och läs texten långsamt igen, där står det klart och tydligt att DU ska ge dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ta några djupa andetag och läs texten långsamt igen, där står det klart och tydligt att DU ska ge dig. Men jag kan inte läsa eller skriva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Sånt här borde det väl inte vara fängelsestraff på? Skulle gärna vilja ha henne som lärare. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,675153,00.html ”Att placera en attraktiv ung kvinna som Debbie i det helveteshålet är som att att kasta in en stycke rått kött till lejon. Jag tror inte att Debbie skulle överleva”, säger Fitzgibbons. W0rd! Hon kan få bo hos mig istället! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 http://img196.imageshack.us/img196/8529/gwbushmicrosoftwordassistant9w.jpg Hehe, fan vad söt han är egentligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts