P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 V-snack är åter stängt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 V-snack är åter stängt Pottzork spammade som en gris Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hehe Pico: riktigt tuff! Ryssar e coola dem! De är tyskar, din poop-for-brains. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Go' tråd. kolla hur gamla alla var då då stellhell var 15.. jojo http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=749&st=60 Redigerad 20 juli, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Finns på snabbstart också det verkar som pottan och hemulen fick en bann. rest in peace folk! Och det tackar vi gud för. Äntligen kan forumet börja återgår till vad det en gång var. Utan två av dom största spam'-ikonerna på forumet någonsing EDIT: Värt att nämna för alla er som påstår er vara spammare, är att ingen av er kan mäta er med pottzork, för han var båda spammare och dum i huvudet och fjortis på samma gång. Redigerad 20 juli, 2005 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Och det tackar vi gud för. Äntligen kan forumet börja återgår till vad det en gång var. Utan två av dom största spam'-ikonerna på forumet någonsing Me's still here, baby boy. *kastar rökgranat och försvinner* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Kommer dom alldrig tillbaka? Det är ju bara att registrera sig igen... Så de kommer nog tillbax, oroa dig inte!(?) V-snack är åter stängt p-c förvånad!? Efter sånt spammande! Egentligen är det rätt dålig stil av dem som gjort så att det stängdes! Visserligen så skrev jag aldrig där, så jag bryr mig inte nått vidare. Men många andra vill säkert skriva där! Först stänger Hultenius den första vardags-tråden pga att den spårar ur! Sen när han är shysst och skapar en ny, för folk tjatar om det. Så visar folk sin tacksamhet genom att totalt kn*lla upp den oxå! Redigerad 20 juli, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag e oxo kvar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är ju bara att registrera sig igen... Så de kommer nog tillbax, oroa dig inte!(?) Det beror på om ipn är bannad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är ju bara att registrera sig igen... Så de kommer nog tillbax, oroa dig inte!(?) p-c förvånad!? Efter sånt spammande! Egentligen är det rätt dålig stil av dem som gjort så att det stängdes! Visserligen så skrev jag aldrig där, så jag bryr mig inte nått vidare. Men många andra vill säkert skriva där! Först stänger Hultenius den första vardags-tråden pga att den spårar ur! Sen när han är shysst och skapar en ny, för folk tjatar om det. Så visar folk sin tacksamhet genom att totalt kn*lla upp den oxå! Det är inte så konstigt att V-snack låstes. Jag menar, modsen håller ju på med någonting. Om de hade varit kvar skulle det vara ordning. Men jag tror att spammandet har sett sitt slut på ett tag. Skönt att Pottzork och Hemulen är bannade, de är nollor som spammar och förstör. Fast det finns fler huvuden på min hitlist. Slippy - Skitcoolt. Vem fan tror du bryr dig? Dra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är inte så konstigt att V-snack låstes. Jag menar, modsen håller ju på med någonting. Om de hade varit kvar skulle det vara ordning. Men jag tror att spammandet har sett sitt slut på ett tag. Skönt att Pottzork och Hemulen är bannade, de är nollor som spammar och förstör. Fast det finns fler huvuden på min hitlist. Slippy - Skitcoolt. Vem fan tror du bryr dig? Dra. Man kanske borde göra en "bann-tråd" om vilka man vill ha bannade/varnade. så får man länka spam och motivera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Det beror på om ipn är bannad. Nej han bannar nog inte ip. Isåfall hade han Tobias nilsson inte kommit hit här alltid... Edit: hittade denna sidan: KLICKA HÄR Redigerad 20 juli, 2005 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Man kanske borde göra en "bann-tråd" om vilka man vill ha bannade/varnade. så får man länka spam och motivera. Eller så man kan man överlämna det åt moderatorerna. EDIT: Råkade skriva "moderaterna"... Redigerad 20 juli, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej han bannar nog inte ip. Isåfall hade han Tobias nilsson inte kommit hit här alltid... Tobias Nilsson bytte ip helatiden om jag förstog rätt. Till slut så bannade Hultan hans ip range.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Man kanske borde göra en "bann-tråd" om vilka man vill ha bannade/varnade. så får man länka spam och motivera. PM till modsen fungerar bra väl? Och bara för att gå on-topic. http://img236.echo.cx/img236/320/towel5bt.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 PM till modsen fungerar bra väl? Och bara för att gå on-topic. http://img236.echo.cx/img236/320/towel5bt.jpg Den bilden har jag sett innan! Det är bara fetsat! Tänk att ha den jycken i ett koppel och ta en promenix på stan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Haha Elefanter som spelar fotboll. Det är ju bara gulligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Haha När jag var i Thailand såg jag en elefantshow där elefanterna bland annat spelade fotboll, har en video på det som jag spelade in med digitalkameran De hade på sig fotbollströjor med kända namn på som Figo, Beckham etc. Sen sköt de straffsparkar. Redigerad 20 juli, 2005 av Hew Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag e oxo kvar Så synd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts