Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Finns på snabbstart också  :D

det verkar som pottan och hemulen fick en bann.

rest in peace folk!

Och det tackar vi gud för.

Äntligen kan forumet börja återgår till vad det en gång var. Utan två av dom största spam'-ikonerna på forumet någonsing :D

EDIT: Värt att nämna för alla er som påstår er vara spammare, är att ingen av er kan mäta er med pottzork, för han var båda spammare och dum i huvudet och fjortis på samma gång.

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer dom alldrig tillbaka?  :D  :D

Det är ju bara att registrera sig igen... Så de kommer nog tillbax, oroa dig inte!(?)

V-snack är åter stängt   :D

p-c förvånad!? Efter sånt spammande!

Egentligen är det rätt dålig stil av dem som gjort så att det stängdes!

Visserligen så skrev jag aldrig där, så jag bryr mig inte nått vidare. Men många andra vill säkert skriva där!

Först stänger Hultenius den första vardags-tråden pga att den spårar ur! Sen när han är shysst och skapar en ny, för folk tjatar om det. Så visar folk sin tacksamhet genom att totalt kn*lla upp den oxå!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju bara att registrera sig igen... Så de kommer nog tillbax, oroa dig inte!(?)

p-c förvånad!? Efter sånt spammande!

Egentligen är det rätt dålig stil av dem som gjort så att det stängdes!

Visserligen så skrev jag aldrig där, så jag bryr mig inte nått vidare. Men många andra vill säkert skriva där!

Först stänger Hultenius den första vardags-tråden pga att den spårar ur! Sen när han är shysst och skapar en ny, för folk tjatar om det. Så visar folk sin tacksamhet genom att totalt kn*lla upp den oxå!

Det är inte så konstigt att V-snack låstes. Jag menar, modsen håller ju på med någonting. Om de hade varit kvar skulle det vara ordning. Men jag tror att spammandet har sett sitt slut på ett tag. Skönt att Pottzork och Hemulen är bannade, de är nollor som spammar och förstör. Fast det finns fler huvuden på min hitlist. :D

Slippy - Skitcoolt. Vem fan tror du bryr dig? Dra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så konstigt att V-snack låstes. Jag menar, modsen håller ju på med någonting. Om de hade varit kvar skulle det vara ordning. Men jag tror att spammandet har sett sitt slut på ett tag. Skönt att Pottzork och Hemulen är bannade, de är nollor som spammar och förstör. Fast det finns fler huvuden på min hitlist. :D

Slippy - Skitcoolt. Vem fan tror du bryr dig? Dra.

Man kanske borde göra en "bann-tråd" om vilka man vill ha bannade/varnade.

så får man länka spam och motivera. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kanske borde göra en "bann-tråd" om vilka man vill ha bannade/varnade.

så får man länka spam och motivera.  :D

Eller så man kan man överlämna det åt moderatorerna.

EDIT: Råkade skriva "moderaterna"... :D

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var i Thailand såg jag en elefantshow där elefanterna bland annat spelade fotboll, har en video på det som jag spelade in med digitalkameran :D

De hade på sig fotbollströjor med kända namn på som Figo, Beckham etc. Sen sköt de straffsparkar.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...