Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Bra där, går det ens att ladda en hemsida? :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Grr.. kan ej höra något>_> Vill göra det.. Säger han vad osm händer eller vad?>_> Ja han skriker till folk en sak som kommer hända. @Zyemon, jävligt lågt av dig att inte lägga spoiler varning på, finns kanske folk som läser/ska läsa den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Sorry, men man ska inte gråta över spilld mjölk.... Redigerad 18 juli, 2005 av Zyemon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Bra där, går det ens att ladda en hemsida? :S Ja men det går lite långsamt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Weeee, jag e bannad?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Weeee, jag e bannad?! ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Weeee, jag e bannad?! Varför ska du bli bannad? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 För att han är en omogen fjortis som inte har nått mål med livet... Nää men jag vet inte han vill väll vara cool eller nått Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag satt för mig själv å hängde lite här. OCH DÅ. Himmel och pannkaka, så dök nån upp och skrev ett meddelande. Snabb som jag var kom jag med en comeback "ﺕ Ŧoffi °• ..Gudomlig säger: Gud skröt när han skapade mig! pottzork. Suck me sideways säger: nej han skrattade arselet av sig" Mohah Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Inte konstigt du fortfarande singel... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag satt för mig själv å hängde lite här. OCH DÅ. Himmel och pannkaka, så dök nån upp och skrev ett meddelande. Snabb som jag var kom jag med en comeback "ﺕ Ŧoffi °• ..Gudomlig säger: Gud skröt när han skapade mig! pottzork. Suck me sideways säger: nej han skrattade arselet av sig" Mohah HEHEHE du är för skön! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag satt för mig själv å hängde lite här. OCH DÅ. Himmel och pannkaka, så dök nån upp och skrev ett meddelande. Snabb som jag var kom jag med en comeback "ﺕ Ŧoffi °• ..Gudomlig säger: Gud skröt när han skapade mig! pottzork. Suck me sideways säger: nej han skrattade arselet av sig" Mohah Det var faktiskt lite kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ajo, alltid kul med msn.. Topp3 säger: ska jobba på onsdag AlvalHardcore superstar (F)...hmm..när blir det nr 8?? säger: jha...uch....jobbigt!!..med vad då? Topp3 säger: klippa gräs och lära mig vad jag ska göra på lagret AlvalHardcore superstar (F)...hmm..när blir det nr 8?? säger: jaha ....men jag gillar o klippa gräs...så det kan jag göra åt dig!!...lager.är inte det där man kan köpa billiga märkeskläder..?? Topp3 säger: .... Topp3 säger: ett lager är annars ett ställe där man.. *dramatisk musik* Topp3 säger: lagrar saker Jag vet inte jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ja men det går lite långsamt. Skitsnack, jag har haft 0 Bytes ledigt och det gick utmärkt utom att iTunes strejkade lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 I Dagens Lol postar man roliga saker, inte omogna chattloggar från MSN ( Topp3s inlägg var ett undantag, för det var faktiskt kul) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 I Dagens Lol postar man roliga saker, inte omogna chattloggar från MSN ( Topp3s inlägg var ett undantag, för det var faktiskt kul) Nödvändigt att du postar nåt över huvud taget då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 I Dagens Lol postar man roliga saker, inte omogna chattloggar från MSN ( Topp3s inlägg var ett undantag, för det var faktiskt kul) RövSlickare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts