Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Men seriöst, man ser inte hans inlägg, det e buggen :S dampit jue

Asså slippy, jag förstår inte hur buggen har något med Överaktivitet (hyperaktivitet) och underaktivitet (hypoaktivitet) att göra?

Kan du förklara det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag vet vad damp betyder.. vad jag menar med "Mkay?!" e att du .. mkay e bara ett kul ord ;)

Om du vet var det är, varför använder du det då i denna meningen "Men seriöst, man ser inte hans inlägg, det e buggen :S dampit jue"

Stör mig som fan på sånna som du!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du vet var det är, varför använder du det då i denna meningen "Men seriöst, man ser inte hans inlägg, det e buggen :S dampit jue"

Stör mig som fan på sånna som du!

Awww, va gulligt, jag älsk.. jag menar stör mig på dig oxo <_<

.. asså när jag säger att nått e "damp" så menar jag att jag dampar på det ;):wacko:<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du menar att du får sämre motorik, bli överaktiv/underaktiv eller behöver uppmärksamhet över en bugg på en hemsida?

EDIT: Slippy, Damp har inget med att man stör sig på något.

Låter det bra om jag skriver, Vilken aidsig länk?

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska alla lägga sig i?

Jag vet vad damp betyder, era saer.

När jag sa att det var en dampig bugg så menar jag att det e en irriterande bugg

Men ta och ge dig någon gång med dina meningslösa påhopp. Det leder ingen annan stans än till irritation.

det är ingen som tycker att du är tuff, ball eller rolig. Det är bara att inse verkligheten.

Nu kommer du att skriva att du inte vill det heller, men det är det du vill. Men du lyckas inte kan jag lova dig.

Lägger ner denna disskution emd dig då den inte leder någon vart + att jag bhöver ingen varning.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ta och ge dig någon gång med dina meningslösa påhopp. Det leder ingen annan stans än till irritation.

det är ingen som tycker att du är tuff, ball eller rolig. Det är bara att inse verkligheten.

Nu kommer du att skriva att du inte vill det heller, men det är det du vill. Men du lyckas inte kan jag lova dig.

Lägger ner denna disskution emd dig då den inte leder någon vart + att jag bhöver ingen varning.

Ser det ut som jag vill vara tuff/ball/rolig på ett FORUM?

Jag kan jävlas med er hur mkt som helst utan att ni kan göra nått annat åt det än att banna mig från forumet "Ojj vad rädd jag blir, jag blir bannad från ett forum, buhu ;)!!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag sa att det var en dampig bugg så menar jag att det e en irriterande bugg

Så....istället för att skriva irriterande bugg skriver du dampig bugg bara för att få lite uppmärksamhet (du kanske inte får tillräckligt hemma ;) )?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...