BroDD Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det står med röd text på den gula etiketten. HAHAHAHAHAAHAHAAHAHA va fan den såg inte jag :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Dagens lol: EA och DICE misslyckade patch till battlefield 2. Nu ber dom alla som har instalerat patch 1.01 instalera om hela spelet och vänta tills dom släpper en ny 1.01 patch. Redigerad 10 juli, 2005 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vadådå? Vad "gjorde" den? ELler vad va det som va fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Vadådå? Vad "gjorde" den? ELler vad va det som va fel. Minnefel. Så fort servrana bytte banor så krashade hela skiten ihopa. Spelet hängde sig för alla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Det står "oven baked" på paketet, brukar man inte steka kötbullar på spisen ? Eller kan "oven" även betyda spis? Om du kollar under det så står det "Not fried". Så hela meningen blir "Oven baked, not fried". Alltså "Gjorda i ugn, INTE stekta" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Åh nej, vad rädd jag blir :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Lite för stark motor kanske?! http://www.big-boys.com/articles/overmod.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Japaner är små dom. Och då mennar jag inte bara derras längd *** KLICK HERE *** Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det där var fan humor... Vilken replik! Det är från Ace Ventura (2) : When Nature Calls Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det är från Ace Ventura (2) : When Nature Calls Achso.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Det står "oven baked" på paketet, brukar man inte steka kötbullar på spisen ? Eller kan "oven" även betyda spis? Man kan göra köttbullar i ugn med.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Man kan göra köttbullar i ugn med.. Onormalt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Onormalt Om man ska göra flera hundra köttbullar är det enklare att stoppa alla på en stor plåt och hiva in i ugnen än att ha en liten stekpanna och typ steka 20 bullar i taget.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Japaner är små dom. Och då mennar jag inte bara derras längd *** KLICK HERE *** Haha, Lol på dig JMC. Jag säger då det, göteborgare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ganska skitgammal sida som jag har glömt att posta här i ett år typ. Men http://www.hejbilist.nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ganska skitgammal sida som jag har glömt att posta här i ett år typ. Men http://www.hejbilist.nu Haha, "jorden runt med bil" var ju grym. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ganska skitgammal sida som jag har glömt att posta här i ett år typ. Men http://www.hejbilist.nu Skitkul sida, men du är den tredje eller fjärde som postar den här i Dagens lol. Något för alla kattägare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Skitkul sida, men du är den tredje eller fjärde som postar den här i Dagens lol. Något för alla kattägare? Haha ok. Läs dock att jag har glömt att posta den här. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Hahahahahaha! Läs member group/titel http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=16 Redigerad 11 juli, 2005 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Haha, Lol på dig JMC. Jag säger då det, göteborgare! Hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts