Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Va inte så kännslig :P

Sant, snubben skriver just för att göra folk uppröda! Tragisk person...

Samma med negerbollar... Sånt stör jag mig lite på! Det har ju inte med rasism att göra.

Vi har ju både finska pinnar och gubbröra.

För att inte tala om den omtalade noggerblack. För några år sen var ju folk på GB för att de sålde Igloo coola. De blev anmälda till DO. för att de drev med kokain missbrukande eskimåer!!! Har folk inget bättre för sig än att springa runt och leta efter rassister!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, snubben skriver just för att göra folk uppröda! Tragisk person...

Samma med negerbollar... Sånt stör jag mig lite på! Det har ju inte med rasism att göra.

Vi har ju både finska pinnar och gubbröra.

För att inte tala om den omtalade noggerblack. För några år sen var ju folk på GB för att de sålde Igloo coola. De blev anmälda till DO. för att de drev med kokain missbrukande eskimåer!!! Har folk inget bättre för sig än att springa runt och leta efter rassister!?

Negerbollar. Jag tycker det är svingott. Men varför dom heter negerbollar vet jag inte. Men saken är den att dom heter negerbollar då ska man inte kalla dom någonting annat.

Då är det ju inte den som säger "negerbollar är gott" som är rasistisk då är det ju den som kom på namnet :P

Jaja själv tycker jag inte att man ska driva med personer som har annan hudfärg.

Dom är ju precis som oss bara att dom föds med en annan färg för att anpassa sig till klimatet där dom bor..

Jaja nu snackar vi inte lol utan någonting helt annat. Ontopic :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...