Halo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Detta kommer nog bli ett lol: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=31010 Jag tycker det är lile lol att h-w skrev ett inlägg som blev postat före mitt och p-c-2. Men det står att han skrev sitt 15:06 och att vi skrev 15:04 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag tycker det är lile lol att h-w skrev ett inlägg som blev postat före mitt och p-c-2. Men det står att han skrev sitt 15:06 och att vi skrev 15:04 Nja du får nog kolla en gång till Du har bara sätt fel 15:06 står det på er alla 3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Nja du får nog kolla en gång till Du har bara sätt fel 15:06 står det på er alla 3 Oj då vart jag dagens lol istället! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Oj då vart jag dagens lol istället! Ja eller dagens halo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ja eller dagens halo HA! LOL! (Minus sista L:et) haha omg humor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Framtidens musik Undra om den är postad innan, jag är inte här så mycket :roll: "Hey babe ride with me away" "Lets head for countdown! 5... 4... 3... 1..." Redigerad 7 juli, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) tobias says: tobiasnilsson.net uppdateras inte tillsvidare... jag ägnar istället alla energi åt en ny version... tobias says: och för att krossa gtasajten ännu mer, har jag flera kommpisar som också hjälper till.... en som är expert på vapen... han håller just nu på att skriva texter om dom... tobias says: och ja, den är inte alls lik gtasajten, den har ett helt annat ut seende... tobias says: så det är lika bra att du ställer in dig på att allt som har med gtasajten och göra, snart är över... tobias says: och hultan vet redan om min och mina vänners planer... det är ett bevis på den första nyhten på gtasajten... tobias says: jag menar den här nyheten... http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=1276 det skriver han precis efter han fått veta vad jag tänker göra med hans sida tobias says: det ska bli väldigt skönt sen, när jag har den störrsta GTA-sidan i svergie... tobias says: det kan jag bli. med rätt innehåll, kommer man vart man vill... GiZmo in Crikvenica says: GTAsajten har lite större antal besökare och är liiite större tobias says: det är just det som är problemet, även om det finns en mycket bättre sida, kommer det att vara svårt att få flock att fatta att det är inte är mars 2002 längre, utan nya tider... då sidan som var "bra" då, nu är minre "bra"... lol Redigerad 7 juli, 2005 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 lol Någon får fan snart köra in en motorsåg i hans huvud! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 lol Sjuk unge! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 lol Det låter ju som en terrorist som planerar planer för sitt nya imperium . Undra om hultan har snackat med grabben. han sa ju att han skulle göra det i nån topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 HAHAHAAHAHHA!!! Dagens lol Top 1! Genom 300 sidorna! Han är ju fan ego "Tobias gtasajt" vilken tönt. Designen suger k*k! Han har ju inga besöker att han inte kan acceptera det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 HAHAHAAHAHHA!!! Dagens lol Top 1! Genom 300 sidorna! Han är ju fan ego "Tobias gtasajt" vilken tönt. Designen suger k*k! Han har ju inga besöker att han inte kan acceptera det! Jag vet inte riktigt var du ser det roliga, jag tycker det bara är slöseri med tid att läsa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Samma här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag vet inte riktigt var du ser det roliga, jag tycker det bara är slöseri med tid att läsa. Det är ju jätteroligt!, han låter ju nästan som en terrorist som ska störta GTA-sajten och ta över världen med sin sida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Det är ju jätteroligt!, han låter ju nästan som en terrorist som ska störta GTA-sajten och ta över världen med sin sida W0rd! Se inte allt så tråkigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Dagens lol är nog er, låt Hultenius sköta han, och han sköta Hultenius. Svårare än så är det inte? Tror inte han blir ledsen för allt ni skriver om han, snarare skrattar han. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Dagens lol är nog er, låt Hultenius sköta han, och han sköta Hultenius. Svårare än så är det inte? Tror inte han blir ledsen för allt ni skriver om han, snarare skrattar han. Jo, det är klart... Det är väl kul att alla har roligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jo, det är klart... Det är väl kul att alla har roligt Mhm, synd att halva GTASajten har dålig humor då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Mhm, synd att halva GTASajten har dålig humor då. .eller om det är du som har dålig humor och inte halva sajten ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 .eller om det är du som har dålig humor och inte halva sajten ... Tack, så du menar att jag är den andra halva sajten. I'm impressed. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts