Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Jag tycker det är lile lol att

h-w skrev ett inlägg som blev postat före mitt och

p-c-2. Men det står att han skrev sitt 15:06 och att vi skrev 15:04

Nja du får nog kolla en gång till :ermm: Du har bara sätt fel :o

15:06 står det på er alla 3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tobias says:

tobiasnilsson.net uppdateras inte tillsvidare... jag ägnar istället alla energi åt en ny version...

tobias says:

och för att krossa gtasajten ännu mer, har jag flera kommpisar som också hjälper till.... en som är expert på vapen... han håller just nu på att skriva texter om dom...

tobias says:

och ja, den är inte alls lik gtasajten, den har ett helt annat ut seende...

tobias says:

så det är lika bra att du ställer in dig på att allt som har med gtasajten och göra, snart är över...

tobias says:

och hultan vet redan om min och mina vänners planer... det är ett bevis på den första nyhten på gtasajten...

tobias says:

jag menar den här nyheten... http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=1276 det skriver han precis efter han fått veta vad jag tänker göra med hans sida

tobias says:

det ska bli väldigt skönt sen, när jag har den störrsta GTA-sidan i svergie...

tobias says:

det kan jag bli. med rätt innehåll, kommer man vart man vill...

GiZmo in Crikvenica says:

GTAsajten har lite större antal besökare och är liiite större

tobias says:

det är just det som är problemet, även om det finns en mycket bättre sida, kommer det att vara svårt att få flock att fatta att det är inte är mars 2002 längre, utan nya tider... då sidan som var "bra" då, nu är minre "bra"...

lol :ph34r:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAAHAHHA!!! :ph34r: Dagens lol Top 1! Genom 300 sidorna! Han är ju fan ego "Tobias gtasajt" vilken tönt. Designen suger k*k! Han har ju inga besöker att han inte kan acceptera det! ^_^

Jag vet inte riktigt var du ser det roliga, jag tycker det bara är slöseri med tid att läsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt var du ser det roliga, jag tycker det bara är slöseri med tid att läsa.

Det är ju jätteroligt!, han låter ju nästan som en terrorist som ska störta GTA-sajten och ta över världen med sin sida :D^_^:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens lol är nog er, låt Hultenius sköta han, och han sköta Hultenius. Svårare än så är det inte? Tror inte han blir ledsen för allt ni skriver om han, snarare skrattar han.

Jo, det är klart...

Det är väl kul att alla har roligt :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...