kattälskaren Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 , kolla runt där, det finns mycket kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 http://www.hejbilist.nu/ (som datortrimmarna.net fast om bilar) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Den har kommit förr här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Finns alltid nån som missat den.. 19th hole (gammal) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) här kommer några roliga filmer: Kille som får ont i huvudet DAMP kille Arab skjuter med gevär (min favorit!) Battlefield lek Edit : Hund åker bräda Redigerad 18 september, 2004 av Fighter-2004 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 http://www.gtasajten.com/vc_NOCD-ultra13.html nocd crack till gta vc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 http://www.gtasajten.com/vc_NOCD-ultra13.html nocd crack till gta vc http://www.gamecopywo.... Nej, just ja (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 http://www.neowin.net/forum/fun/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 http://www2.blocket.se/view/3345623.htm?ca...&l=0&c=1&city=0 (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2004 L0L KOLLA HÄR! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 I wish the Milkman want deliver my milk, in the morning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 I wish the Milkman want deliver my milk, in the morning Haha den var rätt rå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 LOL En Remx med Eddie från Idol Weee Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 I wish the Milkman want deliver my milk, in the morning Den var ju jätterolig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Dagens lol, 20 September 2004 En tant ringer. Jag svarar "Hallå?" Tantjävel: Hej jag ringer från [glömt namnet] och kollar om folk läser bibeln. Läser du bibeln? Jag: Neeej.... Tantjävel: Nähä... Men du har komfirmerat dig då? Jag: Nej jag är 100% emot alla religioner.... Tanthelvetet: Jaha.. Men vill du ha en bok som heter "Bryr Gud sig om oss?" ? Jag: Nej.... (kunde inte hålla mig för skratt) Tant: Jaha...ok... hejdå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Dagens lol, 20 September 2004 En tant ringer. Jag svarar "Hallå?" Tantjävel: Hej jag ringer från [glömt namnet] och kollar om folk läser bibeln. Läser du bibeln? Jag: Neeej.... Tantjävel: Nähä... Men du har komfirmerat dig då? Jag: Nej jag är 100% emot alla religioner.... Tanthelvetet: Jaha.. Men vill du ha en bok som heter "Bryr Gud sig om oss?" ? Jag: Nej.... (kunde inte hålla mig för skratt) Tant: Jaha...ok... hejdå hah. Grymm kärring, ringer å frågar om man läser bibeln Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Dagens lol, 20 September 2004 En tant ringer. Jag svarar "Hallå?" Tantjävel: Hej jag ringer från [glömt namnet] och kollar om folk läser bibeln. Läser du bibeln? Jag: Neeej.... Tantjävel: Nähä... Men du har komfirmerat dig då? Jag: Nej jag är 100% emot alla religioner.... Tanthelvetet: Jaha.. Men vill du ha en bok som heter "Bryr Gud sig om oss?" ? Jag: Nej.... (kunde inte hålla mig för skratt) Tant: Jaha...ok... hejdå Haha varför ska folk försöka tutta i en massa religioner och sånt skit, förstår inte de. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 Dagens lol, 20 September 2004 En tant ringer. Jag svarar "Hallå?" Tantjävel: Hej jag ringer från [glömt namnet] och kollar om folk läser bibeln. Läser du bibeln? Jag: Neeej.... Tantjävel: Nähä... Men du har komfirmerat dig då? Jag: Nej jag är 100% emot alla religioner.... Tanthelvetet: Jaha.. Men vill du ha en bok som heter "Bryr Gud sig om oss?" ? Jag: Nej.... (kunde inte hålla mig för skratt) Tant: Jaha...ok... hejdå själv hade ja börjat asflabba! eller sagt typ: Ööööh.....Nä... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 jag hade tagit ett allvarligt långt samtal och försökt få henne att förstå hur dumma alla religioner är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2004 (redigerad) Dagens lol, 20 September 2004 En tant ringer. Jag svarar "Hallå?" Tantjävel: Hej jag ringer från [glömt namnet] och kollar om folk läser bibeln. Läser du bibeln? Jag: Neeej.... Tantjävel: Nähä... Men du har komfirmerat dig då? Jag: Nej jag är 100% emot alla religioner.... Tanthelvetet: Jaha.. Men vill du ha en bok som heter "Bryr Gud sig om oss?" ? Jag: Nej.... (kunde inte hålla mig för skratt) Tant: Jaha...ok... hejdå ROFL! Har ni telefonpresentatör? Isf kan du kolla numret och ge de till oss (iaf mig). Dagens lol #2 ska komma från SlIpKnOt himself?? Redigerad 20 september, 2004 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts