Matteus Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad var liksom grunden för slagsmålet? Ar inte så haj på Skånesiska =) Va det inte det där DT-slagsmålet som var för ett tag sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Vad var liksom grunden för slagsmålet? Ar inte så haj på Skånesiska =) Jag är skånepöjk,och fattar inte heller vad dom babblar om. Jag låtsas att: eller nä,men det var ju moppar där så.... Hon säger någonting om att det var han som puttade henne? Redigerad 4 juli, 2005 av Elander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad var liksom grunden för slagsmålet? Ar inte så haj på Skånesiska =) Jag har länkat för den länge sen... Slagsmålet är i Oxie en liten håla utanför malmö. Slagsmålet beror på att ungarna har äggat deras rutor Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nä fy farao! Nu vågar jag f*n inte klicka på era länkar längre! Nästa gång it-kurt kommer för att kolla så att vi knegare sköter oss så kommer jag att få sparken... Det e ju P*rr reklam nästan på alla sidor! (it-kurt är inte att leka med vet ni) Men gå inte in på Gtasajten på Jobbet då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag har länkat för den länge sen... Slagsmålet är i Oxie en liten håla utanför malmö. Slagsmålet beror på att ungarna har äggat deras rutor Aah, värt.. =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Dagens lol är att en kille fixat en registreringsskylt till sin gokart och fått tillstånd att köra på vanliga vägar med den. Skulle dock vara roligt att åka den. Hörde det från en kille att det stått i tidningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Dagens lol är att en kille fixat en registreringsskylt till sin gokart och fått tillstånd att köra på vanliga vägar med den. Skulle dock vara roligt att åka den. Hörde det från en kille att det stått i tidningen. Den i Uppsala? Var på väg att bli överkörd av den förut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Min kompis sålde sin dt och köpte en Gokart =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Många bannade folk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Många bannade folk? KEE FOCKEN PASA AMIGGO? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 KEE FOCKEN PASA AMIGGO? Kommer bara upp forumsidan ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Gå in på members, välj i menyn längst ner "BANNED" och femtio resultat/sida. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Va det inte det där DT-slagsmålet som var för ett tag sen. Kärringen var ju töff! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 LoL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Ånej. inte rumpor på stan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det perfekta brottet!? http://www.uniquepeek.com/fusion_pages/index.php?page_id=150 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det perfekta brottet!? http://www.uniquepeek.com/fusion_pages/index.php?page_id=150 Taskigt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det perfekta brottet!? http://www.uniquepeek.com/fusion_pages/index.php?page_id=150 Ahahaha, U got me on tape xP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det perfekta brottet!? http://www.uniquepeek.com/fusion_pages/index.php?page_id=150 Lite småkul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 . http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?...=29&clipID=1601 HAHAHAHA! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts