Geek Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 både coolt och roligt KLICKA HÄR Fett läskigt att behöva flytta vid 7 års ålder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Fett läskigt att behöva flytta vid 7 års ålder Inte så speciellt. Säg mig varför. Grymt! Hoppas att han blir nått då... Redigerad 16 september, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Inte så speciellt. Säg mig varför. Grymt! Hoppas att han blir nått då... Fan vad dum jag e, tänkte inte på att föräldrarna skulle flytta också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 (redigerad) Fan vad dum jag e, tänkte inte på att föräldrarna skulle flytta också Haha! Det skulle det då verkligen vara läskigt! Hehe... Redigerad 16 september, 2004 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 menar du "daselag" eller "galesad"? Nej, Get A Life or Eat Shit And Die For Fucks Sake You Filthy Little Slut daselag och galesad vet jag inte vad det betyder... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Han måste hata Windows: http://www.humorix.nu/filmer/gates_paj.zip Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 kul ko film [cows with guns] den här äger Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 16 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2004 Han måste hata Windows: http://www.humorix.nu/filmer/gates_paj.zip han är inte ensam hade jag vart där så hade jag nog gjort samma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Denna är bra. Lite seg i början, men skitbra i slutet. http://www.prodikeys.com/products/prodikey...5_Drums_Low.wmv Och så en vits: En tandläkare våltog en kvinna. Tidningen ville inte ha med känsliga ord, så dom skrev "Tandläkare fyllde fel hål" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 hahahaha skönt skämt! Jag kan nästan bara rasistiska skämt, så jag låter bli att skriva ett skämt.. :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Denna är bra. Lite seg i början, men skitbra i slutet. http://www.prodikeys.com/products/prodikey...5_Drums_Low.wmv Och så en vits: En tandläkare våltog en kvinna. Tidningen ville inte ha med känsliga ord, så dom skrev "Tandläkare fyllde fel hål" Shiat, var det verkligen pianot som lät eller var den fake? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Shiat, var det verkligen pianot som lät eller var den fake? På riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 KLICKA HÄR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 KLICKA HÄR Haha, f*n vad bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Hur får man en blondin att blöda näsblod ? Jo man visar kuken under bordet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Fighter-2004: ROFL! kricke: Man tar fram den under glasbordet och för det andra är det ett skämt som man tyckte var roligt vid 11 års åldern. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Fighter-2004: ROFL! kricke: Man tar fram den under glasbordet och för det andra är det ett skämt som man tyckte var roligt vid 11 års åldern. Men är du säker på de ?? gg no re Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 Och versionen jag hört går så här... Hur får man en blondin att bryta näsan? Svar: Man tar en dildo under ett glasbord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 17 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2004 KLICKA HÄR Haha den va dagens lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 (redigerad) Denna är bra. Lite seg i början, men skitbra i slutet. http://www.prodikeys.com/products/prodikey...5_Drums_Low.wmv Hahahaha!! ASBRA! Ragnar.se Rätt kul Redigerad 18 september, 2004 av Patrik Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts