Zyemon Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 fett coola lirare. har ej läst artikeln än. ska göra det när jag postat den. dock var bilden cool EDIT: okej orka läsa den lilla texten... är det dvärgar eller småbarn? hoppas på dvärgar, det vore fett coolt He he coola roligt spel... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 (redigerad) fett coola lirare. har ej läst artikeln än. ska göra det när jag postat den. dock var bilden cool EDIT: okej orka läsa den lilla texten... är det dvärgar eller småbarn? hoppas på dvärgar, det vore fett coolt "Min favorit mat är verkligen broccoli" säger 6 år gamla Li'l Slash ...... Redigerad 14 juni, 2005 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 ...... De står " My favorite food is brocholi. översatt till " min favoritmat är brocholi" vart vill du komma? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 De står " My favorite food is brocholi. översatt till " min favoritmat är brocholi" vart vill du komma? "säger 6 år gamla Li'l Slash" .....? 6 år.... Inga dvärgar...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 "säger 6 år gamla Li'l Slash" .....? 6 år.... Inga dvärgar...... Jaha. men jag sa ju att jag inte läst undertexten för den va så jävla liten. det hade varit roligare om dom var dvärgar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Jaha. men jag sa ju att jag inte läst undertexten för den va så jävla liten. det hade varit roligare om dom var dvärgar. Ja du sa att du inte läst och du sa att du undrade. Och nu behöver du inte undra mer för jag sa hur det låg till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Jag tror han har vetat de rätt länge ;-) http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,659857,00.html Redigerad 15 juni, 2005 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 LOL LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Jag tror han har vetat de rätt länge ;-) http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,659857,00.html Haha göran är min hjälte ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 LOL LOL Sån måste man ha, så kan man skaffa vilket skabb som helst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 HAHAHAH Invandrare! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 HAHAHAH Invandrare! Såg den i typ 4:an. så jääävla skön Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 HAHAHAH Invandrare! Det är när han säger "nej!" som är det roligaste Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Gammal men kul Zelda song Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Dr. Andrès Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Gammal men kul Zelda song LOL svintråkig. Här har vi dagens lol >Corleone tycker att en liten kort irriterande svintråkig låt är KUL. "Uppärksamma att VickeX's åsikter inte har någonting att göra med vad gtasajtens andra medlemar tycker om låte..... tyyyst tyyyyyyyyyyyyyst.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 HAHAHAH Invandrare! Garvar åt hur jävla kass den är... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Hehe Haah. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 (redigerad) Hehe! Redigerad 15 juni, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts