pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Jag tyckte de två första var roliga för att det var så dåligt data-gjort.. Men den tredje..... Tittade iofs på hans ögon. som ser helt cp ut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 http://hinkas.mine.nu/mccoy/admins.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 FAN HAN BLEV FRIAD http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,659326,00.html Postar det här bara för skojs skull Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 FAN HAN BLEV FRIAD http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,659326,00.html Postar det här bara för skojs skull Yes! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Jackson riskerar 20 års fängelse. Hur kan han riskera det om han redan har blivit frisläppt? Redigerad 13 juni, 2005 av Xogede Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Hur kan han riskera det om han redan har blivit frisläppt? Nyheten blev bara uppdaterad i rubriken pKz: "Yes"? Han förtjänar att ruttna i fängelset, tvekar inte en sekund på att han har förgripit sig på de där barnen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nyheten blev bara uppdaterad i rubriken pKz: "Yes"? Han förtjänar att ruttna i fängelset, tvekar inte en sekund på att han har förgripit sig på de där barnen. Tycker han spelar bra musik. Yes! Way to go Michael. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Haha, blev lite fel Miickê, säger: imorn ska jag lira lite mindra ,bara 7 timmar tror jag Miickê, säger: =/ Lindström, hej. säger: nej Lindström, hej. säger: asså Lindström, hej. säger: du kommer fasta i stolen Lindström, hej. säger: tro mig Miickê, säger: Lol fasta? Miickê, säger: fastna? Lindström, hej. säger: ne Lindström, hej. säger: fasta Lindström, hej. säger: som kurderna gör Miickê, säger: lol Lindström, hej. säger: eller araberna Miickê, säger: OKEJ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 FAN HAN BLEV FRIAD http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,659326,00.html Postar det här bara för skojs skull KOm å tänka på en sak jag just såg på Jay leno, det var såhär en tidningsframsida, så var det en fetbild på jackson, så stog det "Fria mig innan skolavslutningen" fast de stod på engelska, orkar inte överstäta. så jävla kul :D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Curly, du har väll ingen aning om vad åklagaren vet? Förhoppningsvis var inte Åklagaren & Juryn MJ's bästa fans. Dömt är dömt, kan bara hoppas att det som är dömt är sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 http://www.test.unkis.se/EddieMeduzahemmahos.mpeg Hemma hos Eddie Meduza hahahaha! Nähä ... så ingen tyckte det var kul :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nähä ... så ingen tyckte det var kul :'( Sorry, ska tanka nu. Puss sötis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nähä ... så ingen tyckte det var kul :'( Nej tyvärr, ser inte det roliga med en vuxen (till sinnet barn) "man" som visar rövhålet. Hade jag tyckt det vart kul, hadelujjah! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Nej tyvärr, ser inte det roliga med en vuxen (till sinnet barn) "man" som visar rövhålet. Hade jag tyckt det vart kul, hadelujjah! Det som gär det roligare är att det är Eddie meduza Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) KOm å tänka på en sak jag just såg på Jay leno, det var såhär en tidningsframsida, så var det en fetbild på jackson, så stog det "Fria mig innan skolavslutningen" fast de stod på engelska, orkar inte överstäta. så jävla kul Det var i samma program som Will Ferrell var med i va? Såg det för några dagar sen. Will Ferrell är nog en av dom allra roligaste personerna på jorden. Redigerad 13 juni, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Väldigt rolig var den. Inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 FAN HAN BLEV FRIAD http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,659326,00.html Postar det här bara för skojs skull Fuxx0rz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!11 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Allvarligt, kolla inte sidan. datorn kommer stanna, man trcker cntrl+alt+ DEL och datorn startar om Najj Redigerad 13 juni, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Allvarligt, kolla inte sidan. datorn kommer stanna, man trcker cntrl+alt+ DEL och datorn startar om Najj Om det nu stämmer varför lägger du upp länken och vad är det som är kul med det?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Om det nu stämmer varför lägger du upp länken och vad är det som är kul med det?!? Jävlas med andra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts