Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Synd att jag inte kan lägga upp det. Men får väl berätta. :D

För sesådär 5-6 år sen höll jag och min gamla kompis på att leka radiostation, den hette JMK. Vi banda alltihop så vi kunde lyssna på det efteråt. Hitta några av banden igår så jag lyssna på dom. Jag har inte skrattat så mycket på jag-vet-inte-hur-länge! B)

Ett roligt citat:

Nu tar vi paus i en timme, så att ni slipper lyssna.
Hatar sin egen radiostation? :P

En annan grej var när min kompis pausa i en låt för att säga ett trafikmeddelande (fast inte riktigt...).

Jag ska bara meddela att... Att... Det ha... Att det inträffat en bilolycka på Riksväg 53, öhh... Vi berättar om det sen efter pausen... Eller jag menar låten!

Garva så det dåna när jag hörde det. :P

Fast det väcker ju minnen, för vi hadde enormt kul med att göra det. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej nu jävlar.. fick värsta Deja-vo känslan här.. när jag läste posten av Jacker så visste jag exakt hur dom efter den skulle vara.. de var länge sen jag ''läste'' dom.. (vad jag tror i hjärnan då...) och då fick jag en deja-vo då också.. ahhhh.... RÄDD!!! omg.. :'(

får ofta deja-vos och Hallunicationer... fan läbbigt när man inte kan stoppa dom heller.. läbbigt när man precis ska somna och så står en massa männsikor i sitt rum... ahhg...

typ lol? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej nu jävlar.. fick värsta Deja-vo känslan här.. när jag läste posten av Jacker så visste jag exakt hur dom efter den skulle vara.. de var länge sen jag ''läste'' dom.. (vad jag tror i hjärnan då...) och då fick jag en deja-vo då också.. ahhhh.... RÄDD!!! omg.. :'(

får ofta deja-vos och Hallunicationer... fan läbbigt när man inte kan stoppa dom heller.. läbbigt när man precis ska somna och så står en massa männsikor i sitt rum... ahhg...

typ lol? :P

Ehm..jag förstår dig. :D

Ta ett varmt glas mjölk och läs lite PC Gamer innan du sover, och i värsta fall så får du ha hall-lampan tänd. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...