Jacker Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Synd att jag inte kan lägga upp det. Men får väl berätta. För sesådär 5-6 år sen höll jag och min gamla kompis på att leka radiostation, den hette JMK. Vi banda alltihop så vi kunde lyssna på det efteråt. Hitta några av banden igår så jag lyssna på dom. Jag har inte skrattat så mycket på jag-vet-inte-hur-länge! Ett roligt citat: Nu tar vi paus i en timme, så att ni slipper lyssna.Hatar sin egen radiostation? En annan grej var när min kompis pausa i en låt för att säga ett trafikmeddelande (fast inte riktigt...). Jag ska bara meddela att... Att... Det ha... Att det inträffat en bilolycka på Riksväg 53, öhh... Vi berättar om det sen efter pausen... Eller jag menar låten! Garva så det dåna när jag hörde det. Fast det väcker ju minnen, för vi hadde enormt kul med att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 http://www.btinternet.com/~crillboy/proper...ephotos.cfm.htm Kolla på den tredje bilden ååH!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! fyfan va roligt! lol.. Först när jag kollade tyckte jag inte att nått va kul, men sen när ja kollade i fönstret så... !!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 http://www.btinternet.com/~crillboy/proper...ephotos.cfm.htm Kolla på den tredje bilden hahaha klockrent Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 http://www.btinternet.com/~crillboy/proper...ephotos.cfm.htm Kolla på den tredje bilden Men det är väl uppgjort.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 nej nu jävlar.. fick värsta Deja-vo känslan här.. när jag läste posten av Jacker så visste jag exakt hur dom efter den skulle vara.. de var länge sen jag ''läste'' dom.. (vad jag tror i hjärnan då...) och då fick jag en deja-vo då också.. ahhhh.... RÄDD!!! omg.. :'( får ofta deja-vos och Hallunicationer... fan läbbigt när man inte kan stoppa dom heller.. läbbigt när man precis ska somna och så står en massa männsikor i sitt rum... ahhg... typ lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 nej nu jävlar.. fick värsta Deja-vo känslan här.. när jag läste posten av Jacker så visste jag exakt hur dom efter den skulle vara.. de var länge sen jag ''läste'' dom.. (vad jag tror i hjärnan då...) och då fick jag en deja-vo då också.. ahhhh.... RÄDD!!! omg.. :'( får ofta deja-vos och Hallunicationer... fan läbbigt när man inte kan stoppa dom heller.. läbbigt när man precis ska somna och så står en massa männsikor i sitt rum... ahhg... typ lol? Ehm..jag förstår dig. Ta ett varmt glas mjölk och läs lite PC Gamer innan du sover, och i värsta fall så får du ha hall-lampan tänd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 [Reklam]Läs mitt inlägg längre upp![/Reklam]. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) Jag ska bara meddela att... Att... Det ha... Att det inträffat en bilolycka på Riksväg 53, öhh... Vi berättar om det sen efter pausen... Eller jag menar låten! fattar inte Redigerad 8 september, 2004 av kattälskaren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 HAHAHHAHAHHAHH! DETTA ÄR DET LOLIGASTE OCGHH SJUKASTE SOM FINNS!!! KLICKA HÄR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 *spyr nästan* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 *spyr nästan* Detta är inte spam-forumet på n0f, lille du. Sluta med det där. Och det där var ganska så äckligt, ja, Fighter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 det var därför jag skrev det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 HAHAHHAHAHHAHH! DETTA ÄR DET LOLIGASTE OCGHH SJUKASTE SOM FINNS!!! KLICKA HÄR 1. Fake, fake och åter fake... 2. Äckligt och inte ett dugg lol! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Ditt radioinlägg var ju jättemycket roligare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 For real men. http://koti.mbnet.fi/palli1/schaaf.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 hahahaha, den skulle va myysig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 sjuka jävla ryssar, fake eller inte äckligt iaf det där med bajset Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 Denna filmen är oxå rolig KLICKA HÄR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 http://gs455.no-ip.org/diverse/pitstop.mpg 4 MB. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts