Tweak Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Fan missade sista frågan på simpsons. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 omfg... Hittade det... Sjukt... Vem har gjort den? Booooooooooooooooooooooooring.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 omfg... Hittade det... Sjukt... Vem har gjort den? Huvet är din modifikation iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Huvet är din modifikation iaf Fan måste du förstöra allt roligt... :'( :'( :'( ( ) Förlåt funny... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 omfg... Hittade det... Sjukt... Vem har gjort den? Du. Lite diskret att den ligger på upl.silentwhisper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 .. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 .. Nabooooo! Du måste vara grymm ju! 1337!111! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 .. 1337...Ohh....En n00b! Nej men han verkar väl vara hyfsad...Men chanslös om jag tar i (Tror jag) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Hadde det kul med en tjej i min klass.. Ladda hem Starwars undertexter och ja... Anslut dig till mig så slutför jag din utbildning. Med vår förenade styrka kan vi få ett slut på konflikten och få ordning i galaxen! This is what we doo...•· · säger: haha.. ne du tack.. Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Om du bara kände till styrkan av den mörka sidan. This is what we doo...•· · säger: gör du det dåå? Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Rannsaka ditt sinne. Du vet att det är så. This is what we doo...•· · säger: att det är såå vad.? Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Luke. Du kan förgöra Kejsaren. Han har förutsett det. This is what we doo...•· · säger: Ja jag vet.. åå jag ska.. Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Det är ditt öde. Förena dig med mig, Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: och vi kan regera galaxen som far och son. This is what we doo...•· · säger: Ja det kan jag väl göra.. men är inte du ond? Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Kom med mig. Det är det enda sättet. This is what we doo...•· · säger: neje aldrig..! du är ond åå jag är god.. This is what we doo...•· · säger: Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Du kan inte fly. Tvinga mig inte att förgöra dig. This is what we doo...•· · säger: Jag kommer att fögöra dig först..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Du inser inte än din betydelse. Du har bara börjat upptäcka din kraft. Anslut dig till mig så slutför jag din utbildning. This is what we doo...•· · säger: aldrig onda gubbe.. Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Luke.. Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Luke! This is what we doo...•· · säger: ja vad är det..! Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Kom med mig för f*n. Det är det enda sättet för i helv***. Vi kan fan regera galaxen som far och son juh... Snälla? This is what we doo...•· · säger: aldrig! This is what we doo...•· · säger: men jag ska dra nu jah.. regera galaxen själv.. det är vad jag ska göra!!!! This is what we doo...•· · säger: puss Redigerad 31 maj, 2005 av Sikorka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Skickar lite roliga nyhetes länkar: Klotter på toalett Brand i stubbe Odling brann upp i lägenhet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 FALUN Räddningstjänsten larmades till en brand i Herrhagen vid 16-tiden. Branden visade sig vara en stubbe som fattat eld. Brandmännen kunde snabbt släcka med hjälp av en hink vatten. Det där är årets LoL, det var så jävla bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Odling brann upp i lägenhet Vi vet nog alla vad det var för "grönsaksodling" han höll på med där inne. han hade bara brajat för mycket så soffan fattade eld. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 http://www.student.ltu.se/~perlin-2/prylar/svt.rude.se.swf http://www.putfile.com/media.php?n=flyingdog Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 http://www.putfile.com/media.php?n=flyingdog . även hemulens grejjer var förjävla roliga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Hittad på hamsterpaj! http://www.hamsterpaj.net/kul/polisen.php <---Leta upp samtal 1! Redigerad 1 juni, 2005 av Toki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hade tråkigt så jag gick in på Aftonbladet, horror kilcka här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Han blev medlem IGÅR åxå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Hade tråkigt så jag gick in på Aftonbladet, horror kilcka här. Horror?! Detta är hemskt! Och passar ANTAGLIGEN inte in här på Dagens LoL! Jag tror inte många sitter och skrattar åt det där! Redigerad 1 juni, 2005 av Toki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Fetaste saken som hände nyss, gick ut i köket, på bordet stod det ett pappersblock, tog tag i en sida och skulle riva bort, fast jag tog i hårt som fan så blocket flög. Vette fan var de tog vägen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hadde det kul med en tjej i min klass.. Ladda hem Starwars undertexter och ja... Trodde det var du och jag! :'( Minns du inte? L00k hoz ya daddy? Im ya daddy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts