Perlan Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag mååste bara posta denna igen, skattar varje gång jag ser den: http://members.cox.net/chucklez/yodasig.jpg Femtioelfte gången.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Okej. nu är det cp här. men gå in på denna sida: http://www.fetchfido.co.uk/games/simpsons-...-milionaire.htm . . kom upp till millen direkt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Okej. nu är det cp här. men gå in på denna sida: http://www.fetchfido.co.uk/games/simpsons-...-milionaire.htm . . kom upp till millen direkt Sista frågan är omöjlig om man inte har alla avsnitt hemma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Sista frågan är omöjlig om man inte har alla avsnitt hemma VIlken var sista frågan igen? den där med stålarna i affären? inte så svår Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 kom upp till millen direkt Samma här...var lite osäker på 2 frågor.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 VIlken var sista frågan igen? den där med stålarna i affären? inte så svår INTE? Nej då man måste pusa precis när det visas och det visas bara i ca 0.2½ sekund. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 INTE? Nej då man måste pusa precis när det visas och det visas bara i ca 0.2½ sekund. ÄH. man ser ju på ett unjo vad det står. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 ÄH. man ser ju på ett unjo vad det står. Haha dom visar aldrig ens än stillbild på på det där. Kameran bara åker förbi den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kom upp till 500000 Klarade inte pengarfrågan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Klarade på första försöket! Redigerad 31 maj, 2005 av alexzander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kom upp till 500000 Klarade inte pengarfrågan! Det är alternativet nere i vänster Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Klarade alla hur lätt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Haha, nån tjej adda mig på msn! Lindström, did you ever see a llama? säger: "Sara Bahara Kofara" säger: vem är du Lindström, did you ever see a llama? säger: mannen "Sara Bahara Kofara" säger: mannen på bilden Lindström, did you ever see a llama? säger: nae "Sara Bahara Kofara" säger: okej "Sara Bahara Kofara" säger: men "Sara Bahara Kofara" säger: e jag snygg Lindström, did you ever see a llama? säger: va Lindström, did you ever see a llama? säger: ja vene "Sara Bahara Kofara" säger: okej "Sara Bahara Kofara" säger: knulla Lindström, did you ever see a llama? säger: ah "Sara Bahara Kofara" säger: (l) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Haha, nån tjej adda mig på msn! Lindström, did you ever see a llama? säger: "Sara Bahara Kofara" säger: vem är du Lindström, did you ever see a llama? säger: mannen "Sara Bahara Kofara" säger: mannen på bilden Lindström, did you ever see a llama? säger: nae "Sara Bahara Kofara" säger: okej "Sara Bahara Kofara" säger: men "Sara Bahara Kofara" säger: e jag snygg Lindström, did you ever see a llama? säger: va Lindström, did you ever see a llama? säger: ja vene "Sara Bahara Kofara" säger: okej "Sara Bahara Kofara" säger: knulla Lindström, did you ever see a llama? säger: ah "Sara Bahara Kofara" säger: (l) Haha...hon vill ju knulla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Haha, nån tjej adda mig på msn! Lindström, did you ever see a llama? säger: "Sara Bahara Kofara" säger: vem är du Lindström, did you ever see a llama? säger: mannen "Sara Bahara Kofara" säger: mannen på bilden Lindström, did you ever see a llama? säger: nae "Sara Bahara Kofara" säger: okej "Sara Bahara Kofara" säger: men "Sara Bahara Kofara" säger: e jag snygg Lindström, did you ever see a llama? säger: va Lindström, did you ever see a llama? säger: ja vene "Sara Bahara Kofara" säger: okej "Sara Bahara Kofara" säger: knulla Lindström, did you ever see a llama? säger: ah "Sara Bahara Kofara" säger: (l) Bara att köra hårt Lidström Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Detta spel är ju skoj ! Skrattade som fan i början när jag inte fattade o högg av alla hans fingrar, fan va han skrek! Redigerad 31 maj, 2005 av ZliPp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Detta spel är ju skoj ! Skrattade som fan i början när jag inte fattade o högg av alla hans fingrar, fan va han skrek! Hehe. ganska skojj, i början ser rätt ballt ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Detta spel är ju skoj ! Skrattade som fan i början när jag inte fattade o högg av alla hans fingrar, fan va han skrek! Det är ju hur gammalt som helst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det är ju hur gammalt som helst! Åldern gör väll ingen skillnad Eller ` Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 omfg... Hittade det... Sjukt... Vem har gjort den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts