SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Vadå oval. den är alltingfrån oval. när kolummbus liraren drog från spanien i sin lilla roddbåt så åkte han ju runt runt å runt , tills han insåg att alla katoliker som sa att jorden var platt och att man skulle falla ner där borta i horisonten, att dom hade fel. han åkte ju bara runt å runt å runt. DET VAR DÅ som kollumbus upptäckte EKVATORN. jajamännsan. han trivdes på ekvatorn, det var så mycket bättre än bermuda triangel tyckte både han och sin säl som han hade där bak på roddbåten som motor (ja, det var faktiskt så man gjorde på den tiden) . tillslut tröttnade han på att hänga vid ekvatorn så han åkte runt å runt å runt lite till. då insåg han att jorden var äggformad. Det var så det var. Du borde bli historie lärare vet du det. Utdrag från framtida föreläsning: "Och så barn tog Hitler sin chokladstång tillbaka som judarna tagit från honom. Han flög iväg med sin delfin fastbunden under sig och gifte sig med Amerikas president och levde lycklig i alla dar" (Och den här snubben går jag i plugget med) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Apråpå msn addningar. Nu kanske jag ska berätta nått som är lite LOL iallfall Det är faktiskt komiskt. Aja, minns inte, de va i typ torsdags, eller om de va fredags, skitsamma, nån dag, i torsdags eller fredags så satt jag som vanligt på msn, skrev lite, me nån tjej tror ja bestämmt det var, helt plötsligt så addar en person mig, som jag har inte har en jävla aning om vem det är. 4 sekunder efter, addar 4 personer mig, igen, efter 10 sekunder, har jag 15-20 nya kontaker, och jag fattar in princip inte nånting, hare nått me forumet att göra tänkte jag, men nej, folk började skriva till mig som besatta gamar, efter 1 minut, 69 stycken kontakter, och det skumma, som det slog mig, var då att precis varenda person, råkade som bekant, vara av könet: Män, vilket då var en liten jobbig tanke, helt plötsligt, som sagt börjar dom då skriva, och precis varenda, då snackar vi fan varenda jävel, frågar om jag har cam, vill ja camsex, att denna person är kåt, och att den sitter och runkar för tillfället, okej, då kan man säga att jag inte fattar ett piss, var kommer alla idioter ifrån? Som frågar om dom vill ha cam? Då slog en tanke mig, demonsiten LUNARSTORM måste såklart ha ett finger med i spelet, kan ni tänka er, JA, det hade dom visst, tänk er att ni sitter där i lugnan ro, och skriver, så får ni ca 60 kåta tonårskillar på halsen. Iallfall, så börjar jag be dom dra åt helvete osv, då började dom tänka till, "fan är du kille eller ?" , det är jag ju också, vilket jag skrev, då sa dom, "är inte du den där tjejen på lunar", nej jag är inte någon tjej på lunar, jag är som sagt kille, då frågade jag ju vem som sagt min msn, jag fick då reda på personens lunar, och jag frågade varför hon gett ut min msn, hennes klippska svar var; Men jag trodde inte det var nån som hade ett så omoget namn, jippi, vilket bra svar, min msn råkar dock vara donkeyshit1@hotmail.com, men ofta man råkar skriva det Okej, det var ett grymt jävla stört tillfälle. Så, om ni nu vill säga den personen några väl valda ord så gå in på lunar och sök fram personen _MiniJensen_ och spamma lite vad gud skulle gjort. Hehe, nu vet ni iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) LEWL. @Perlan_: Vad fan ska du med henne till egentligen? En blåst ungmö från Sundsvall som ger en nakenbilder. Ja, se dagens ungdom... Vaaahhh? Är hon från Sundsvall?? Där har ju jag bott i nio år vem vet? ...... @ leftbehind.... Redigerad 29 maj, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Yu rilly hört mi fiiliings there. Ajm a Black man diip insiide mysilf. and thats all that matters Det var det värsta jag hört idag... (Han är inte svart.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det var det värsta jag hört idag... (Han är inte svart.) JAG KAN JU ENGLISCH FFS!! SÅ SHATT APP AND GÅ TILL SÄNGEN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Http://svt.rude.se/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Det var poängen din fisbubbla. Eller så fattade du det och ville se ifall jag fattade det.. förvirrad. Oavsett vilket så är jorden rund. Hmm svårt att säga, jag fattade att du fattade att Vietnamkriget inte var 94. Men jag tror inte jag fattade skämtet. @pkz? Öööö vad är problemet? Sa han nååågonting om din mamma? Så man kan inte prata om mammor bara för din har gått bort? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Http://svt.rude.se/ Fick den länken av nån lirare (som inte är medlem här) för nån minut sen. prutt, hoppsan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 LEWL. @Perlan_: Vad fan ska du med henne till egentligen? En blåst ungmö från Sundsvall som ger en nakenbilder. Ja, se dagens ungdom... Sundsvall?!? OMG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hmm svårt att säga, jag fattade att du fattade att Vietnamkriget inte var 94. Men jag tror inte jag fattade skämtet. @pkz? Öööö vad är problemet? Sa han nååågonting om din mamma? Så man kan inte prata om mammor bara för din har gått bort? Ja, han sa något om min mamma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Ja, han sa något om min mamma. DIn mamma hit å dit (förlåt men du låter som en turk (eventuellt en hobbyturk) när du säger så. eyy snacka inte skit om min mamma o.sv. om någon säger att min mamma är en blårutig smurf vars patter går ett varv runt parken skiter jag i. min amma e konsig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 DIn mamma hit å dit (förlåt men du låter som en turk (eventuellt en hobbyturk) när du säger så. eyy snacka inte skit om min mamma o.sv. om någon säger att min mamma är en blårutig smurf vars patter går ett varv runt parken skiter jag i. min amma e konsig Jag tycker att hobbyturkar är sexiga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nästa gång någon snor din svartvita teveapparat så ska han fanimej ha livstid i hålan! LOL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Nästa gång någon snor din svartvita teveapparat så ska han fanimej ha livstid i hålan! LOL Only in the US of A.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 HAHAHA LEFTBEHIND. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Lol? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Konstig fjortis addar mig på MSN: Så kan det gå! Huh? Jag fick en liknande tjej på min MSN som var minst fjorton som skrev när jag inte satte på min webcam "Men kom igen jag älskar dig ju ". Och sen när jag satt i munkjacka med luvan på skrev hon "fryser du?", och sen skickade hon en bild topless . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Huh? Jag fick en liknande tjej på min MSN som var minst fjorton som skrev när jag inte satte på min webcam "Men kom igen jag älskar dig ju ". Och sen när jag satt i munkjacka med luvan på skrev hon "fryser du?", och sen skickade hon en bild topless . It's a conspiracy, comrade! *Kryper ner ännu djupare i min bunker, skickar KGB mot Sundsvall...* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 It's a conspiracy, comrade! *Kryper ner ännu djupare i min bunker, skickar KGB mot Sundsvall...* Bah, Fjortisar är överskattat. Var glada att ni inte har fått kåta bög-pedofiler som addat er.. Detta är från min klasskompis MSN. Hon var nådigt äcklad av vad hon fick se. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Bah, Fjortisar är överskattat. Var glada att ni inte har fått kåta bög-pedofiler som addat er.. Detta är från min klasskompis MSN. Hon var nådigt äcklad av vad hon fick se. HA HA HA HA HA! fyfan vad vidrigt undra om man inte ska skapa en ny msn account med namnet typ "lilla_flikkan@hot...." och se nadda nån kåt kille och ta en bild från snyggast och ha lite kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts