Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Jag... jag... jag vet inte vad jag ska säga! *glädjetårar*

Jag vill tacka mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, eller nej inte farfar, han är dum, och min moster, mina kusiner, Hultenius, Weener, StellHell och Funnylin också, han tröstade mig i 'Nam 94, min katt och din mamma.

Fred på jorden.

Crice: Var en snäll mafioso och skicka dom bilderna till mig, ey papi?

Vad gjorde du i 'Nam 94? Kriget har varit slut ett bra tag? :lol:

Crice: I dig your style man! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Apropå fjortisar; min syrra jobbar på tre. där får man fylla i en blanket om vad man tycker om tre och så (orkar inte förklara eftersom det inte har med saken att göra). då va det en fråga som löd: "vad har du för inställning till tre??" då svara en tjej: "inställning? vadå inställning? inställningarna på tremobilerna eller??".

snacka om båst :lol:;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag... jag... jag vet inte vad jag ska säga! *glädjetårar*

Jag vill tacka mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, eller nej inte farfar, han är dum, och min moster, mina kusiner, Hultenius, Weener, StellHell och Funnylin också, han tröstade mig i 'Nam 94, min katt och din mamma.

Fred på jorden.

Crice: Var en snäll mafioso och skicka dom bilderna till mig, ey papi?

Du ska ge fan i och snacka om morsan, hon är faktist död. Fatta hur matt jag blir när folk ska dra upp det där om min morsa. Håll käften nu, du passar fan inte och va mod. Trodde du hade mognat på dig lite, men nej då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vad har du för argument till det? ;) Den är faktiskt oval! :'(

Vadå oval. den är alltingfrån oval. när kolummbus liraren drog från spanien i sin lilla roddbåt så åkte han ju runt runt å runt , tills han insåg att alla katoliker som sa att jorden var platt och att man skulle falla ner där borta i horisonten, att dom hade fel. han åkte ju bara runt å runt å runt. DET VAR DÅ som kollumbus upptäckte EKVATORN. jajamännsan. han trivdes på ekvatorn, det var så mycket bättre än bermuda triangel tyckte både han och sin säl som han hade där bak på roddbåten som motor (ja, det var faktiskt så man gjorde på den tiden) . tillslut tröttnade han på att hänga vid ekvatorn så han åkte runt å runt å runt lite till. då insåg han att jorden var äggformad. :lol::P

Det var så det var. :wub:

post-22-1117396543_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska ge fan i och snacka om morsan, hon är faktist död. Fatta hur matt jag blir när folk ska dra upp det där om min morsa. Håll käften nu, du passar fan inte och va mod. Trodde du hade mognat på dig lite, men nej då.

LEWL. :lol:

@Perlan_: Vad fan ska du med henne till egentligen? En blåst ungmö från Sundsvall som ger en nakenbilder. Ja, se dagens ungdom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...