Zack Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Alla barnen hade bra musiksmak utom Karin, för hon lyssnade på Darin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Men din brunstiga slyngel, jag tog inte emot bilderna... får inte ut något av att se en fjortonåring med bristande självförtroende vika ut sig i sin webcam... [Inre röst] Aaah, who am I kidding?! [/Inre röst] Hennes Msn ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hennes Msn ? Sofia_Eriksson__@hotmail.com Jisses, hur orkar jag ens..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Sofia_Eriksson__@hotmail.com Jisses, hur orkar jag ens..? Hon kommer nog inte bli sönderspammad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag... jag... jag vet inte vad jag ska säga! *glädjetårar* Jag vill tacka mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, eller nej inte farfar, han är dum, och min moster, mina kusiner, Hultenius, Weener, StellHell och Funnylin också, han tröstade mig i 'Nam 94, min katt och din mamma. Fred på jorden. Crice: Var en snäll mafioso och skicka dom bilderna till mig, ey papi? Vad gjorde du i 'Nam 94? Kriget har varit slut ett bra tag? Crice: I dig your style man! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Hon kommer nog inte bli sönderspammad Wörd! Men hon är fortfarande offline? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 . hahaha undra hur många som har addat henne nu och frågat om hon har webcamera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Apropå fjortisar; min syrra jobbar på tre. där får man fylla i en blanket om vad man tycker om tre och så (orkar inte förklara eftersom det inte har med saken att göra). då va det en fråga som löd: "vad har du för inställning till tre??" då svara en tjej: "inställning? vadå inställning? inställningarna på tremobilerna eller??". snacka om båst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 . hahaha undra hur många som har addat henne nu och frågat om hon har webcamera? Men hon är Offline :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Vad gjorde du i 'Nam 94? Kriget har varit slut ett bra tag? Det var poängen din fisbubbla. Eller så fattade du det och ville se ifall jag fattade det.. förvirrad. Oavsett vilket så är jorden rund. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Oavsett vilket så är jorden rund. Och vad har du för argument till det? Den är faktiskt oval! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Jag... jag... jag vet inte vad jag ska säga! *glädjetårar* Jag vill tacka mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, eller nej inte farfar, han är dum, och min moster, mina kusiner, Hultenius, Weener, StellHell och Funnylin också, han tröstade mig i 'Nam 94, min katt och din mamma. Fred på jorden. Crice: Var en snäll mafioso och skicka dom bilderna till mig, ey papi? Du ska ge fan i och snacka om morsan, hon är faktist död. Fatta hur matt jag blir när folk ska dra upp det där om min morsa. Håll käften nu, du passar fan inte och va mod. Trodde du hade mognat på dig lite, men nej då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Du ska ge fan i och snacka om morsan, hon är faktist död. Fatta hur matt jag blir när folk ska dra upp det där om min morsa. Håll käften nu, du passar fan inte och va mod. Trodde du hade mognat på dig lite, men nej då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Och vad är så roligt med det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Och vad är så roligt med det? Vet du vad ett skämt är ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Vet du vad ett skämt är ? Vet du vad en död morsa är? Ne, för din morsa lever. Fatta hur det känns att förlora någon man älskar. ontopic nu Puss ta mer i pm om du vill något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Men hon är Offline :'( Men ZOOOOOMG, du måste ju nästan vara minst lika mycket fjortis som henne när du säger så där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Och vad har du för argument till det? Den är faktiskt oval! :'( Vadå oval. den är alltingfrån oval. när kolummbus liraren drog från spanien i sin lilla roddbåt så åkte han ju runt runt å runt , tills han insåg att alla katoliker som sa att jorden var platt och att man skulle falla ner där borta i horisonten, att dom hade fel. han åkte ju bara runt å runt å runt. DET VAR DÅ som kollumbus upptäckte EKVATORN. jajamännsan. han trivdes på ekvatorn, det var så mycket bättre än bermuda triangel tyckte både han och sin säl som han hade där bak på roddbåten som motor (ja, det var faktiskt så man gjorde på den tiden) . tillslut tröttnade han på att hänga vid ekvatorn så han åkte runt å runt å runt lite till. då insåg han att jorden var äggformad. Det var så det var. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Men ZOOOOOMG, du måste ju nästan vara minst lika mycket fjortis som henne när du säger så där @pottzork.... Redigerad 29 maj, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Du ska ge fan i och snacka om morsan, hon är faktist död. Fatta hur matt jag blir när folk ska dra upp det där om min morsa. Håll käften nu, du passar fan inte och va mod. Trodde du hade mognat på dig lite, men nej då. LEWL. @Perlan_: Vad fan ska du med henne till egentligen? En blåst ungmö från Sundsvall som ger en nakenbilder. Ja, se dagens ungdom... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts