SpokPlumpen Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Tsss... Titta vilken fin stor bokstav här! Han har gjort värre saker med den bruden jag lovar... Ni skulle häpna och må illa om ni bara visste Pottans mörka natur... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Han har gjort värre saker med den bruden jag lovar... Ni skulle häpna och må illa om ni bara visste Pottans mörka natur... Värre å värre. roligt kallar jag det, likaså hon (hoppas jag ) Å GUD DU HATAR MIG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Chattade med en brud över msn, tog ut det viktigaste ur våran lååånga konversation därför är det lite snett å shit jeans för 4000 , jesus christ. "Ska klippa mig, färga håret 1000kr" HAHAHA vaf*n jag klipper mig för typ 80spänn eller så rakar jag av mig allt hemma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Chattade med en brud över msn, tog ut det viktigaste ur våran lååånga konversation därför är det lite snett å shit jeans för 4000 , jesus christ. Hahahahha. Fjo00oooritiiizzaah! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 "köp billigt skit istället, det ser lika fint ut" fan, jag är ju självaste budgetmannen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 "Ska klippa mig, färga håret 1000kr" HAHAHA vaf*n jag klipper mig för typ 80spänn eller så rakar jag av mig allt hemma I Polen så kostar det typ 30 kr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Chattade med en brud över msn, tog ut det viktigaste ur våran lååånga konversation därför är det lite snett å shit jeans för 4000 , jesus christ. OMG! En klockren fjortis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 OMG! En klockren fjortis! SO FUCKING W0RD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Konstig fjortis addar mig på MSN: [F]| If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: Hm? Sofia säger: hej [F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: tjena, vem är du? Sofia säger: sofia [F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: och du fick min msn hur? Sofia säger: lunar Sofia säger: jag kollade på lunar Sofia säger: fast jag har bara pa [F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: jag använder inte lunar iofs Sofia säger: äeehe då vet jag inte hur jag fick din msn.. [F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: låter bra Sofia säger: k Sofia säger: är du patrik [F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: inte mycket Sofia säger: k då adda jag fel.. skriv inte till mig [F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: ska försöka låta bli Sofia säger: k Sofia säger: vem är du då? Sofia säger: bor? [F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: sthlm Sofia säger: k jag bor i sundsvall [F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: trevligt Sofia säger: har du nån bild på dig? [F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: nej men ett flertal på dig Sofia säger: ? [F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: yes, jag övervakar ditt hem lite då och då... big brother reality, ye' know me lass... Sofia säger: hehe tihi Sofia säger: kåtis [F] | If you wanna' be happy for the rest of ya' life, don't make a pretty woman your wife... säger: höhö Så kan det gå! Redigerad 29 maj, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Fjortis för att hon addade dig på MSN. Damer och herrar, här har vi dagens lol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Konstig fjortis addar mig på MSN: Så kan det gå! Låter spännande, hade ni trevligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Konstig fjortis addar mig på MSN: Så kan det gå! Kulturkrock? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Fjortis för att hon addade dig på MSN. Damer och herrar, här har vi dagens lol. Tror han syftade mer på hennes fantastiskt imponerande sätt att skriva och hennes sätt i allmänhet, men du har en poäng. Alla som addar Crice på msn är turbofjortisar. *tar en titt på min kontaktlista* Äh, helvete också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Tror han syftade mer på hennes fantastiskt imponerande sätt att skriva och hennes sätt i allmänhet, men du har en poäng. Alla som addar Crice på msn är turbofjortisar. *tar en titt på min kontaktlista* Äh, helvete också. Hahahaha. Du är dagens lol nu topp3, gratz. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Hahahaha. Du är dagens lol nu topp3, gratz. Jag... jag... jag vet inte vad jag ska säga! *glädjetårar* Jag vill tacka mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, eller nej inte farfar, han är dum, och min moster, mina kusiner, Hultenius, Weener, StellHell och Funnylin också, han tröstade mig i 'Nam 94, min katt och din mamma. Fred på jorden. Crice: Var en snäll mafioso och skicka dom bilderna till mig, ey papi? Redigerad 29 maj, 2005 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Fjortis för att hon addade dig på MSN. Damer och herrar, här har vi dagens lol. M'näh, grundade det på det faktum att hon skickar bilder med namn som "Ny duschad" där hon står i enbart trosor, och för att... tja, döm själva av MSN-konversationen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 Om hon skickar så fina bilder måste du vara bussig och dela med dig av dom... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Om hon skickar så fina bilder måste du vara bussig och dela med dig av dom... Jaja... misstänker dock att det hela var ett misslyckat skämt antingen från någon polare eller någon på forumet... *går mot bunkern och tillkallar KGB, it's time to go Stalin on ya' asses...* Topp3: Tog inte emot bilderna i fråga, sorry bambino... Redigerad 29 maj, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 M'näh, grundade det på det faktum att hon skickar bilder med namn som "Ny duschad" där hon står i enbart trosor, och för att... tja, döm själva av MSN-konversationen... Vafan! Dela med dig !!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2005 (redigerad) Vafan! Dela med dig !!!! Men din brunstiga slyngel, jag tog inte emot bilderna... får inte ut något av att se en fjortonåring med bristande självförtroende vika ut sig i sin webcam... [Inre röst] Aaah, who am I kidding?! [/Inre röst] Redigerad 29 maj, 2005 av Crice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts