SlewME Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) En annan rolig sak var när jag hade förklarat för honom att han inte borde drägla över Sofie här på GTAsajten och hans svar var... ...varpå han blockade mig. Höhö. Småbarn är roliga, de lever i en egen värld. Man blir dock trött på dem efter någon minut då de har försökt att lura i en minst 7 lögner. Men även de små blir stora kan man ju hoppas. Det där med Sofie var ju lite väl drygt att säga att Sofie var hemma hos Sikorka, undra vem han/hon försöker att lura. Redigerad 23 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Detta gör nog ganska så ont. Titta hur han flyger ner för trappan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Detta gör nog ganska så ont. Titta hur han flyger ner för trappan. Aj, tycker synd om han. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 För fan vad LOL! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Schizzo! Ska du säga ? (Ni SKA se han på skolan ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Detta gör nog ganska så ont. Titta hur han flyger ner för trappan. Såg ganska kul ut Men jag lider med honom... Tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ni är medvetna om att båda posterna kommer från samma IP och att vi kan se det? Oh fuck! *tar självmord* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Oh fuck! *tar självmord* Bra, så finns det bara en fejkbrorsa kvar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Rökande apa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Rökande apa Haha. vilken grymm apa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Rökande apa Apan kommer dö i cancer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 x_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 x_x Hmm. orka sånna. de bästa var ju när man tryckte uppdatera efter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Bra, så finns det bara en fejkbrorsa kvar... Han tar också självmord!!! Nöjda? Bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Han tar också självmord!!! Nöjda? Bra! Yes, gud vad skönt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 x_x Du tyckte säkert det var kul eller hur. Fyfan vad nördigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Yes, gud vad skönt. Jag vet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Du tyckte säkert det var kul eller hur. Fyfan vad nördigt Nej det tycker jag inte, la bara upp den för att den är så korkad,.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hummm.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag använder FF och den sa att jag använder Netscape 5.0 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts