pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 dom flesta på gtasajten? Efter en hel veckas postban är jag tebaka.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm, allt som står där stämmer in på mig, kanske dags att minska lite på datorandet (OM jag kan ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm, allt som står där stämmer in på mig, kanske dags att minska lite på datorandet (OM jag kan ) Lördag/Fredag kväll/Söndag/Lördag morgon runt 03:00 lägger mig, 10:00 ringer klockan. jag går upp duschar och käkar. (frågar johanna om vi ska göra något) 20:00 kommer hem, sitter vid datorn till 04:00´ Så ser min dag ut (Helger allstå.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Lördag/Fredag kväll/Söndag/Lördag morgon runt 03:00 lägger mig, 10:00 ringer klockan. jag går upp duschar och käkar. (frågar johanna om vi ska göra något) 20:00 kommer hem, sitter vid datorn till 04:00´ Så ser min dag ut (Helger allstå.) Det låter bekant! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Det låter bekant! Försök inte va cool nu va? Du ska få stryk när jag kommer hem!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Försök inte va cool nu va? Du ska få stryk när jag kommer hem!!! Lugna ner dig! OFFTOPIC: Hur e det hos bondtölparna? Aja..sluta nu mästaren..alla vet redan att du är en stor nolla som blir hybernatad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Försök inte va cool nu va? Du ska få stryk när jag kommer hem!!! Lugna ner dig! OFFTOPIC: Hur e det hos bondtölparna? Aja..sluta nu mästaren..alla vet redan att du är en stor nolla som blir hybernatad! Ni är medvetna om att båda posterna kommer från samma IP och att vi kan se det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ni är medvetna om att båda posterna kommer från samma IP och att vi kan se det? Vilken wannabe , han vill vinna respekt genom att skriva till sig själv, personlighetsklyvning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Ni är medvetna om att båda posterna kommer från samma IP och att vi kan se det? Dom är brorsor .. *Editation* Tror jag.. Redigerad 23 maj, 2005 av MyStiC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Dom är brorsor .. *Editation* Tror jag.. Ja, men om dom befinner sig i olika länder bör väl posterna rimligtvis inte komma från samma IP? Edit: Vilket dom gör. Redigerad 23 maj, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 dom flesta på gtasajten? Efter en hel veckas postban är jag tebaka.. Oh herregud! Visserligen skulle jag blitt sur om jag inte fick spela nån gång men fan inte paja huset för det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ja, men om dom befinner sig i olika länder bör väl posterna rimligtvis inte komma från samma IP? Edit: Vilket dom gör. Nu vart det tyst... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Schizzo! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Told you! Det är bara en! Master_Toki kunde han väl kallat sig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Om ni kollar på tiden inläggen är skrivna så är det direkt efter varandra bara några minuter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Sry för dubbelpost men... Jag och min kompis hitta en rolig grej. Ni vet att det är nu mycket med det att glassarna är rasitsika osv. Det finns en glass som heter Grädd Glass. Man kan dela den i två delar och på dom delarna är det uppdelat så här: GRÄ DD GLA SS DD och SS på ena sidan. Deutshland och något på D och SS (Hittade ingen bild på den ) edit : så här typ Redigerad 23 maj, 2005 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Oh herregud! Visserligen skulle jag blitt sur om jag inte fick spela nån gång men fan inte paja huset för det När Aftonbladet skriver "pajat huset" betyder det "tappade ett glas i golvet". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Sikorka på MSN Messenger: Ny msn (Räkan a.k.a Sikorka) Sikorkaa@hotmail.com säger: Du vet Hultenius [F]| And The Sam Insult Of The Day Is... *check display pic* säger: yes Ny msn (Räkan a.k.a Sikorka) Sikorkaa@hotmail.com säger: Vet du hans telefon nummer? [F] | And The Sam Insult Of The Day Is... *check display pic* säger: nä Ny msn (Räkan a.k.a Sikorka) Sikorkaa@hotmail.com säger: Jag råkar veta det... [F] | And The Sam Insult Of The Day Is... *check display pic* säger: jaså Ny msn (Räkan a.k.a Sikorka) Sikorkaa@hotmail.com säger: Ja! [F] | And The Sam Insult Of The Day Is... *check display pic* säger: tufft Måhända var det stundens inlevelse... hmmm... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Sikorka på MSN Messenger: Måhända var det stundens inlevelse... hmmm... Skona henne/honom Crice, han/hon är bara 13år , allt i den åldern är jätte häftigt. Men det är humor Redigerad 23 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Skona henne/honom Crice, han/hon är bara 13år , allt i den åldern är jätte häftigt. Men det är humor En annan rolig sak var när jag hade förklarat för honom att han inte borde drägla över Sofie här på GTAsajten och hans svar var... Ny msn (Räkan a.k.a Sikorka) Sikorkaa@hotmail.com säger: Sluta va taskig! ...varpå han blockade mig. Höhö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts