Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 skadeglädje= om någon skadar sig så skrattar man åt det, Killen gjorde sönder borret, han skadade sig inte.. dom skrattade åt hans klantighet typ Skadeglädje behöver inte betyda att man känner glädje för att någon skadade sig. Skadeglädje uppkommer när man glädjs åt att någon råkar illa ut. T.ex. har sönder en borr och får skäll av läraren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men då e det mer som en olycka... lixom ingen skadas? ingen får smärta? Nu har jag säkert fel, det står väl i något lexicon eller något vad det är, suck alla dessa konstiga betydelse förslag som i mitt fal igentligen inte stämmer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men då e det mer som en olycka... lixom ingen skadas? ingen får smärta? Nu har jag säkert fel, det står väl i något lexicon eller något vad det är, suck alla dessa konstiga betydelse förslag som i mitt fal igentligen inte stämmer Man glädjs på bekostnad av någon annan - skadeglädje. Kanske skulle passa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det där med snöskotern var inte till dig =) Det där med cykeln får han ju faktiskt skylla dig själv han utsatte dig för en stor risk ju Dubbelmoral! fan va jag älskar det... tummen upp för dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Man glädjs på bekostnad av någon annan - skadeglädje. Kanske skulle passa. .w0rd. Man glädjs på en annan persons misslyckande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Dubbelmoral! fan va jag älskar det... tummen upp för dig! Hehe, nu gjorde du mig glad =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hehe, nu gjorde du mig glad =) ... Dubbelmoral! fan va jag älskar det... tummen upp för dig! http://susning.nu/Sarkasm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 http://www.freepsps.com/Login.aspx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 http://www.freepsps.com/Login.aspx Och dom vill inte bara lägga vantarna på våra e-mails? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hitta på thepirateabay. Hehe, roliga kommentarer där Denna fanns med...Kanske ska pröva med en skitmail How_to_get_a_PSP.__Instructions.txt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Sköna vitsar: Alla barnen sitter tysta under första akten utom Abel han blev våldtagen med en sabel. Alla barnen kom över vägen utom Ada hon blev påkörd av en Lada. Alla barnen är normala utom Agata som är flata. - När bestämde ni er egentligen för att bli fallskärmshoppare? - Samma dag som mitt flygplan började brinna. "Min optiker har en skitfin motorcykel." "Ja, han kan ju detta med bågar!" "Shell inte på Statoil, de är helt OK!" "Varför körde du över mig när jag bad dig lasta in ölen i bilen?" "Du sa ju åt mig att lägga in backen!" "Värst vad ful lack din bil har." "Man har ju varit ute och dratt några repor!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Helt sjukt! hej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Helt sjukt! hej OMFG ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Normal amerikan? [scythe]- Maggotland.net - Go there now! säger: kill a hobo Frenzy säger: haha kill a hobo ! Frenzy säger: hahaha [scythe] - Maggotland.net - Go there now! säger: haha [scythe] - Maggotland.net - Go there now! säger: yup [scythe] - Maggotland.net - Go there now! säger: good times [scythe] - Maggotland.net - Go there now! säger: we set him on fire Frenzy säger: honest? [scythe] - Maggotland.net - Go there now! säger: no Frenzy säger: hahaa i think so [scythe] - Maggotland.net - Go there now! säger: we just slit his throat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Normal amerikan? Hhhäähhääääähäääääää... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Helt sjukt! hej OH SHIT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Helt sjukt! hej OMFG... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Äsch, går ju inte & länka Redigerad 19 maj, 2005 av Lindström Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Titta på den här.. ! http://www.jesper.nu/out.php?idLink=785 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Titta på den här.. ! http://www.jesper.nu/out.php?idLink=785 Haha fan va ful. Orka att han rånare inte brydde sig när hon börja skrika. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts