Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Dirtbag: kan inte du sätta in något video klipp där du får en stor jävla snöskoter som landar på ditt huvud? Han sa att han tycker är kul när ANDRA gör sig illa. Inte när han. Och dom där racing/cross skotrarna är inte så stora xP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ehm, vadå gammal? Fan va gammal (och onödig) den kommentaren börjar bli. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 En rolig historia som min morfar berättade för mig: En kvinna gick på fest utan sin man. När hon kom hem utspelade sig följande: Mannen: Hur var det på festen? Kvinnan: Jodå, det var jättekul! Mannen: Så de sa ingenting om det där stora arslet du går och drar på? Kvinnan: Nej, vi pratade faktiskt inte om dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ja oj vad kul det e att se på filmklipp där folk gör sig illa och får riktigt jävla ont! Kanske så att dom till och med får åka in till sjukhus. Dirtbag: kan inte du sätta in något video klipp där du får en stor jävla snöskoter som landar på ditt huvud? Du håll käften, jag har ramlat och slagit mig miljoner gånger. Sen om du inte gillar sånna filmer är det din sak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) En rolig historia som min morfar berättade för mig: En kvinna gick på fest utan sin man. När hon kom hem utspelade sig följande: Mannen: Hur var det på festen? Kvinnan: Jodå, det var jättekul! Mannen: Så de sa ingenting om det där stora arslet du går och drar på? Kvinnan: Nej, vi pratade faktiskt inte om dig... Haha . Hur gör man om en diskmaskin till en snöslunga? - - > Man ger kärringen en spade Redigerad 17 maj, 2005 av R2D2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Du håll käften, jag har ramlat och slagit mig miljoner gånger. Sen om du inte gillar sånna filmer är det din sak. Nej jag tänker inte hålla käften. Och det är inte så snällt att skratta åt folk som gör sig mkt illa. Wu Zi Mu: det jag syftar på är att han får veta hur ont det gör, att det inte e något att skratta åt. Dom e stora nog (snöskortarna). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Ja oj vad kul det e att se på filmklipp där folk gör sig illa och får riktigt jävla ont! Kanske så att dom till och med får åka in till sjukhus. Dirtbag: kan inte du sätta in något video klipp där du får en stor jävla snöskoter som landar på ditt huvud? Du har ingen humor! Jag ska berätta om ett par pojkar som heter Johnny Knoxville, Steve-O, Bam Magera, Wee Man, Chris Pontius och några till som startade en serie som hette Jackass... låter bekant? Serien gick ut på att de medverkande skulle göra galna grejer (oftast skada sig) för att få publiken att skratta. Desstu mer de slog sig destu roligare blev det oftast. Idag är dom världskända... Massor av personer tycker att dom är roliga (jag bl.a.) och dom fett rika och har nu nya projekt p.g.a. folk gillar att se folk skada sig. Har du aldrig skrattat åt jackass eller åt någon som ramlat är du konstig... Visst man skrattar inte åt allt men en hel del... Redigerad 17 maj, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vad dålig han är på basket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vad dålig han är på basket. Den där reporten i början, pratar han med sig själv eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Den där reporten i början, pratar han med sig själv eller? Han pratar med kamaramannen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Du har ingen humor! Jag ska berätta om ett par pojkar som heter Johnny Knoxville, Steve-O, Bam Magera, Wee Man, Chris Pontius och några till som startade en serie som hette Jackass... låter bekant? Serien gick ut på att de medverkande skulle göra galna grejer (oftast skada sig) för att få publiken att skratta. Desstu mer de slog sig destu roligare blev det oftast. Idag är dom världskända... Massor av personer tycker att dom är roliga (jag bl.a.) och dom fett rika och har nu nya projekt p.g.a. folk gillar att se folk skada sig. Har du aldrig skrattat åt jackass eller åt någon som ramlat är du konstig... Visst man skrattar inte åt allt men en hel del... Jo jag känner till Jackass och tycker att det e kul, men dom gör ju allt med MENING, det gör inte dom här filmklippena som visades, tex. jag tror fan inte att den killen ville ha en snöskoter som lanar på skallen med mening. JACKASS= GÖR SAKER MED FLIT, FÅR EN MASSA PENGAR. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jo jag känner till Jackass och tycker att det e kul, men dom gör ju allt med MENING, det gör inte dom här filmklippena som visades, tex. jag tror fan inte att den killen ville ha en snöskoter som lanar på skallen med mening. JACKASS= GÖR SAKER MED FLIT, FÅR EN MASSA PENGAR. Skadeglädje är den enda sanna glädjen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Skadeglädje är den enda sanna glädjen! Host, lögn... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Skadeglädje är den enda sanna glädjen! Det heter "Skadeglädje är den sanna glädjen" Inte "Skadeglädje är den ENDA sanna glädjen"... För övrigt var det Niklas som sa "Skadeglädje är den sanna glädjen" när en kille i min klass råkade göra sönder borren i träslöjden. Det var kul, det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 För övrigt var det Niklas som sa "Skadeglädje är den sanna glädjen" när en kille i min klass råkade göra sönder borren i träslöjden. Det var kul, det... PRECIS! Det skrattade ni åt, och det var ju skadeglädje, right? Skadeglädje ÄGER! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 PRECIS! Det skrattade ni åt, och det var ju skadeglädje, right? Skadeglädje ÄGER! Men han gjorde ju bara sönder borret right? inte skadade han sig på det också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men han gjorde ju bara sönder borret right? inte skadade han sig på det också! Men det var fortfarande skadeglädje? Jag garvade inte när han fick den där snöscootern i huvudet (eller vad det var) Men jag skrattade när han dunka cykeln i hustaket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men det var fortfarande skadeglädje? Jag garvade inte när han fick den där snöscootern i huvudet (eller vad det var) Men jag skrattade när han dunka cykeln i hustaket. Det där med snöskotern var inte till dig =) Det där med cykeln får han ju faktiskt skylla dig själv han utsatte dig för en stor risk ju skadeglädje= om någon skadar sig så skrattar man åt det, Killen gjorde sönder borret, han skadade sig inte.. dom skrattade åt hans klantighet typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Skadeglädje är den enda sanna glädjen! Äh kan stämma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det där med snöskotern var inte till dig =) Det där med cykeln får han ju faktiskt skylla dig själv han utsatte dig för en stor risk ju skadeglädje= om någon skadar sig så skrattar man åt det, Killen gjorde sönder borret, han skadade sig inte.. dom skrattade åt hans klantighet typ Ja! Och eftersom han är så jäkla perfekt annars så var det jävligt skönt att för en gångs skulle fick lite skäll... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts