HemuleN Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ett litet lol är att jag ska på klassresa om fyra timmar och jag har inte vart i närheten av en säng på ungefär 20 timmar, kommer nog gå as-bra för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ett litet lol är att jag ska på klassresa om fyra timmar och jag har inte vart i närheten av en säng på ungefär 20 timmar, kommer nog gå as-bra för mig Wowww Skriv hur det gick Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Det är bara att öppna .EXE-filen (inte installern) på skivan med "Kompabilitet för Windows 95" så går det utmärkt. Jag ska göra fler fina serier imörrn! Snart ska man slacka. EDIT: Fixade det. Men när man sparar serien vart hamnar den då? Jag skrev ut den iaf., Men om jag tar kort på den ser man inte vad det står Redigerad 16 maj, 2005 av Gunde5 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ett litet lol är att jag ska på klassresa om fyra timmar och jag har inte vart i närheten av en säng på ungefär 20 timmar, kommer nog gå as-bra för mig Gör som du brukar göra. Lägg dig någonstans och ta en tupplur! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Här är hela Oxie filmen! Förra va på 1:50 hela är på 3:50 lite sämre kvalité. Det som är nytt är lite "snack bråk" som är rätt roligt o höra på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Kolla på den hära filmen Fy fan vad LOL! Dom som spelade in det måste ha haft jä*la kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Kolla på den hära filmen Fy fan vad LOL! Dom som spelade in det måste ha haft jä*la kul Den där filmen var riktig rolig!! Jag älskar klipp där folk gör sig illa.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 dagens lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hahahahaha den äger ju ut allt. Inte bara lol. Utan även Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Den där filmen var riktig rolig!! Jag älskar klipp där folk gör sig illa.. Ja oj vad kul det e att se på filmklipp där folk gör sig illa och får riktigt jävla ont! Kanske så att dom till och med får åka in till sjukhus. Dirtbag: kan inte du sätta in något video klipp där du får en stor jävla snöskoter som landar på ditt huvud? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 dagens lol Ehm, vadå gammal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ehm, vadå gammal? Oki, sorry för jag postade den då. Tycker i alla fall den är rolig. Detta är väl inte dagens nyaste lol? Dagens lol är det väl? Den är väl lol:ig i 365 dagar, fastän den är gammal? Sär. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Fyfan vad tråkig den där grodan är! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Format "KalleRs brain" -> Are you sure? y/n -> y -> Sorry, nothing found. Redigerad 16 maj, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Format "KalleRs brain" -> Are you sure? y/n -> y -> Sorry, nothing found. Delete "fun" in kabooms joke -> Are you sure? y/n -> No fun found Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Delete "fun" in kabooms joke -> Are you sure? y/n -> No fun found #include <iostream.h> int main() { char streng[30] { cout << "Intresseklubben Antecknar"/n; cin >> streng; return 0 } } Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 #include <iostream.h> int main() { char streng[30] { cout << "Intresseklubben Antecknar"/n; cin >> streng; return 0 } } . c+? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 . c+? Nej, C++. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nej, C++. ..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Kolla på den hära filmen Fy fan vad LOL! Dom som spelade in det måste ha haft jä*la kul Älska våld! Snygaste klippet är nog när bilen rammar någon,. synd bara att det ser rätt overkligt ut :Iamamorot: Fast jag gillar klippet när han hoppar över poolen och dunkar oungen i bassängkanten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts