Tydligen Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Pottzork, vad har du för skor? Liknar sånna som jag har Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Pottzork, vad har du för skor? Liknar sånna som jag har DC PJUKK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 DC PJUKK Aiight, då är de nog inte samma modell Jag har typ Warp eller nått. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Hmm. dagens lol är väll master_sage i sign topicen.. Redigerad 15 maj, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hmm. dagens lol är väll master_sage i sign topicen.. Jag vet redan att jag är ett stort skämt! Tack! Fred? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Jag vet redan att jag är ett stort skämt! Tack! Fred? Aldrig fred kommer störa mig på detta i minst några veckor, men jag kan sluta fred över gtasajten. EDIT: deletade diskussionstartaren.. Redigerad 15 maj, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Kan inte ni vänligen ta det där över PM och låta bli att förstöra alla trådar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Ska ni börja diskutera i denna tråd också. Lägg av nu förfan, jag börjar bli trött på att stoppa era diskussioner. Ta det över PM istället Edit: Topp3 tänkte på samma sak, fast lite snabbare Redigerad 15 maj, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ska ni börja diskutera i denna tråd också. Lägg av nu förfan, jag börjar bli trött på att stoppa era diskussioner. Ta det över PM istället Edit: Topp3 tänkte på samma sak, fast lite snabbare Stoppa och stoppa . Du försöker stoppa men lyckas inte, men det är bra att du försöker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Har skivan här: Respekt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Stoppa och stoppa . Du försöker stoppa men lyckas inte, men det är bra att du försöker Du jag lyckades faktist i Signatur/Avatar tråden. Jag sa åt dem att skaka hand och bli vänner och det fungerade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Du jag lyckades faktist i Signatur/Avatar tråden. Jag sa åt dem att skaka hand och bli vänner och det fungerade Nu skulle jag kunna skriva hur det egentligen är men det skiter jag i.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Nu skulle jag kunna skriva hur det egentligen är men det skiter jag i.. Efter att jag skrev att ni skulle bli vänner igen skrev du Fred över GTAsajten. Så nu antog jag att ni blev sams, och jag kan inte veta hur det ligger till igentligen eftersom du inte har skrivit det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Efter att jag skrev att ni skulle bli vänner igen skrev du Fred över GTAsajten. Så nu antog jag att ni blev sams, och jag kan inte veta hur det ligger till igentligen eftersom du inte har skrivit det Men strunta i de där. det har aldrig hänt ontopic: Redigerad 15 maj, 2005 av pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men vafan? Orka förstöra tråden! Snacka på PM eller MSN, annars får jag PMS. Capische? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men strunta i de där. det har aldrig hänt ontopic: Du, det där klippet är redan postat. Men serien är jävligt rolig. Läser den varje dag i Metro på bussen påväg till plugget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Du, det där klippet är redan postat. Men serien är jävligt rolig. Läser den varje dag i Metro på bussen påväg till plugget. JAG postade den förrut . tog bara det första jag hittade och postade. här kommer en annan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 http://www.local6.com/news/4480144/detail.html Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Respekt! Hehe. JO. Jävligt respektfyllt. EDIT: Tänkte göra en serie nu men som du sa, "You can only drive this mothafucking game in a Win 95 or 98 system computer" Redigerad 15 maj, 2005 av Gunde5 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 EDIT: Tänkte göra en serie nu men som du sa, "You can only drive this mothafucking game in a Win 95 or 98 system computer" Det är bara att öppna .EXE-filen (inte installern) på skivan med "Kompabilitet för Windows 95" så går det utmärkt. Jag ska göra fler fina serier imörrn! Snart ska man slacka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts