Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) På pricken! "Windows 95 eller senare" fast när man kör skiten så står det "Detta program kan bara köras på Windows 95"... "Gör din egen serietidning - GUSTAF!" Här är en till underbar skapelse! Lite sämre kvalitet dock... Hehe... Vad heter programmet? @Serierna: HAHAHAHAHAHAA Redigerad 14 maj, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vad heter programmet? Det heter bara "Gör din egen serietidning GUSTAF!" På engelska "Comic Book Artist 3: Garfield" tror jag... Tija-jävel tjackade det för 50 spänn på Siba för nåt år sedan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Välj och vraka. http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=10252 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Välj och vraka. http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=10252 Var jag än trycker kommer nåt skit när Filip och Fredrik åker skridskor! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Var jag än trycker kommer nåt skit när Filip och Fredrik åker skridskor! Avnäder du firefox, så är det förklaringen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jadu, ni märker nog vad jag tycker är lol. http://www.fragbite.com/?threadID=16845 =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Avnäder du firefox, så är det förklaringen. Det är inte Firefox det är fel på, sidan är buggad för att kunna passa IE! Redigerad 15 maj, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det är inte Firefox det är fel på, sidan är buggad för att kunna passa IE! Kodad heter det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jadu, ni märker nog vad jag tycker är lol. http://www.fragbite.com/?threadID=16845 =) Underhållande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Underhållande Varför skulle inte CS-killar kunna vara sexiga? Jag menar, jag känner en som är det! Och en av mina MSN-kompisar gör också det... Suck, dessa fördomar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men hur känner Tija, Anders och Måns då? Älskade deras program,det där med Fruktsallad med de gamla kärringarna och Rullstols repotage!!! Jag är deras största beundrare. Därför känner jag dem! Och inte rullstol, kontorsstol. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Varför skulle inte CS-killar kunna vara sexiga? Jag menar, jag känner en som är det! Och en av mina MSN-kompisar gör också det... Suck, dessa fördomar! Det var ett skämt vafan, knäppa fruntimmer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det var ett skämt vafan, knäppa fruntimmer. Jag vet... "Knäppa fruntimmer"...? Vill du dö? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag vet... "Knäppa fruntimmer"...? Vill du dö? Olaga hot, det där kan han anmäla dig för om han är riktig jävlig, dock tror jag han fattar att det är ett skämt Btw, jag är sexig och har spelat CS Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hmm jaja... Hultan dom väntar på dig. http://www.redgarterindy.com/album/2greenslime/P1010021.2.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det kommer att komma en lite irriterande diskution snart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Olaga hot, det där kan han anmäla dig för om han är riktig jävlig, dock tror jag han fattar att det är ett skämt Btw, jag är sexig och har spelat CS Jag har lirat cs i över 3 år, och spelar då och då, och jag är väldigt sexig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Haha. jag å patrik åkte tunnelbana idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Haha. jag å patrik åkte tunnelbana idag Är det många som tittar när ni håller på sådär? Hoppas en ordninsvakt ser er någon gång.. Btw, såg ut som Gammlastan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Haha. jag å patrik åkte tunnelbana idag Auiiii!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts