Tydligen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ett måste http://www.compfused.com/directlink/54/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 www.familyguy.com Gå in på multimedia->video clips. Ett litet klipp från avsnittet som sänds på Söndag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 (redigerad) www.familyguy.com Gå in på multimedia->video clips. Ett litet klipp från avsnittet som sänds på Söndag! Det är väl den där drew carey show på sändag väl? EDIT: aha, nej inget Redigerad 14 maj, 2005 av m0rd0r Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 www.familyguy.com Gå in på multimedia->video clips. Ett litet klipp från avsnittet som sänds på Söndag! Vilken kanal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vilken kanal? Nån FOX-kanal, förmodar jag... I Amerikatt alltså... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Vilken kanal? Nån FOX-kanal, förmodar jag... I Amerikatt alltså... Mm...FOX. Efter Simpsons, innan American dad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Dagens LOL, denna Gustaf-strippsamling jag hittat... Jag hatar den... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/jonklonattack.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 LOL (:!!! Fan va bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Riktigt roligt klipp från det senaste Family Guy avsnittet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Mm. http://ices.flygskolan.net/lol.jpg http://hem.bredband.net/herols/hyperskojar.wmv Och dagens lol tillägnar jag även Tjeckien's alla jävla turmål, utan den skulle de inte tagit sig ur gruppspelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Scenario i matteklassrummet: Hampus: *smack smacK* (Han tuggar tuggummi.) Läraren: Hampus, du vet vad som händer med tuggummi i munnen. Hampus: Vadå? Läraren: Svälj Hampus, svälj. Manlig lärare också, och det sägs han taffsar på tjejer. Haha lite småroligt när mna var där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Dagens LOL, denna Gustaf-strippsamling jag hittat... Jag hatar den... Skulle bara säga att jag gjort det där missfostret alldeles själv! *Stolt!* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Skulle bara säga att jag gjort det där missfostret alldeles själv! *Stolt!* Är det Tija som är felinloggad nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Är det Tija som är felinloggad nu igen? Faktiskt icke. Tija-jävel har gått och lagt sig. Men visst älskade ni Gustaf-serien, allihopa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Faktiskt icke. Tija-jävel har gått och lagt sig. Men visst älskade ni Gustaf-serien, allihopa? Hur känner du Tija? Och hur känner hon Anders och Måns?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Hur känner du Tija? Och hur känner hon Anders och Måns?? De är syskon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Faktiskt icke. Tija-jävel har gått och lagt sig. Men visst älskade ni Gustaf-serien, allihopa? Självklart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 De är syskon. Men hur känner Tija, Anders och Måns då? Älskade deras program,det där med Fruktsallad med de gamla kärringarna och Rullstols repotage!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Faktiskt icke. Tija-jävel har gått och lagt sig. Men visst älskade ni Gustaf-serien, allihopa? Det är gjort i ett program för windows 98. Eller var det 95? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Det är gjort i ett program för windows 98. Eller var det 95? På pricken! "Windows 95 eller senare" fast när man kör skiten så står det "Detta program kan bara köras på Windows 95"... "Gör din egen serietidning - GUSTAF!" Här är en till underbar skapelse! Lite sämre kvalitet dock... Hehe... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts