Miike Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Har visat denna filmen innan på gtasajten men om det var i dagenslol minns jag inte. men den var i allafall rolig! Äkta bråk i Oxie, Skåne Fyfan tänkt om jag hade vart där, hade däckat alla gammlingar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Fyfan tänkt om jag hade vart där, hade däckat alla gammlingar. Det är så mycket man vill göra när man ser videon... Jag menar, de där gamlingarna förtjänar ju mycket dunk, och jag är ju en rätt fredlig pojke. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Det är så mycket man vill göra när man ser videon... Jag menar, de där gamlingarna förtjänar ju mycket dunk, och jag är ju en rätt fredlig pojke. Beror väl på vad de små barnen har haft föeller sig innan filmen börjar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Det är så mycket man vill göra när man ser videon... Jag menar, de där gamlingarna förtjänar ju mycket dunk, och jag är ju en rätt fredlig pojke. Ja men det som stör mig iaf är att kärringen får minsann slå killen, fast när killen slår tillbaka så kommer massa gubbjävlar och ska lägga sig och slå killen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ja men det som stör mig iaf är att kärringen får minsann slå killen, fast när killen slår tillbaka så kommer massa gubbjävlar och ska lägga sig och slå killen. Ja, men du förstår att allt som gammelgäddor gör är rätt, och barn ska rätta sig efter dessa... Vilket de gör genom att slå tillbaka, och då får de också dunk... WTF!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Beror väl på vad de små barnen har haft föeller sig innan filmen börjar. Låter som tanten vid ett tillfälle säger så här: "Det är han som stenade" och gubben säger så här på ett ställe: "Ni har inte rätt att vara där" Gumman värkar vara gubbens morsa också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag står på jeans-gubbens sida. Orka en massa fjortisyngel som trashar partyt. Fast kärringen ger jag inte många kakor. Feg och äcklig och skånsk... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag står på jeans-gubbens sida. Orka en massa fjortisyngel som trashar partyt. Fast kärringen ger jag inte många kakor. Feg och äcklig och skånsk... Hon är ju knappast feg, drar i håret som en äkta tiger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Jag står på jeans-gubbens sida. Orka en massa fjortisyngel som trashar partyt. Fast kärringen ger jag inte många kakor. Feg och äcklig och skånsk... Vad gör du här? Du ska skriva arbeten, marsh iväg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vad gör du här? Du ska skriva arbeten, marsh iväg! Fan... Förlåt... Jag har försökt skriva en utmattande trist text om Titanic sedan jag kom hem från plugget. Nu ska jag skriva en liten föreläsning om en författare, så jag har en ursäkt att sitta vid den internet-uppkopplade datorn... Åhh... Men jag kanske kör på The Dudes fina förslag och lägger mig på VG istället och softar järnet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Den blir rolig om ni har ljud. http://masteroni.braunoni.nl/hu.html För de med lite långsammare internet kan det ta tid innan ljudet laddats. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) *edit aj fan, såg inte att Cortez postade samma länk Redigerad 11 maj, 2005 av BigBear Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Jag är seg och jobbig, men jag måste posta två skojsiga South Park-figurer: Yours truly: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/EbeetoSP.jpg En gubbe som jobbar på den beryktade spelaffären "Games and Books" i Älvängen. Han kallas rätt och slätt för Juden för han ser ut som en jude och lurar alla små barnen på deras veckpengar genom att köpa in heta spel för minimum-belopp och sälja för det femdubbla: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/juden.jpg Redigerad 11 maj, 2005 av Ebeeto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag är seg och jobbig, men jag måste posta två skojsiga South Park-figurer: Yours truly: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/EbeetoSP.jpg En gubbe som jobbar på den beryktade spelaffären "Games and Books" i Älvängen. Han kallas rätt och slätt för Juden för han ser ut som en jude och lurar alla små barnen på deras veckpengar genom att köpa in heta spel för minimum-belopp och sälja för det femdubbla: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/juden.jpg LOL, det var ju likt honom Men han är ju trevlig, han och hans bröder, tycker du inte det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Brodd: "En konstig varelse som ofta brukar göra grimasher och var tredje sekund gömmer sig i sina sönderslitna kallsonger. På dagtid sitter han delvis i skolan delvis i gtasajtens papperskorg. Som alla andra gatubarn är han knäpp och har givetvis en käpp. Rotar i papperskorgar och hittar mycket godbitar. Som tillexempel Gunde5's gamla tråd särskrivningAr. Väldigt god tråd. Inte mycket mat men endå. Ja nu har ni hört lite grann om varelsen Brodd." Skrev den lite snabbt nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) .lmao! mikael han osså! mikael han osså , han e bakom dig mikael där e han :EDIT: Detta var gjort för videon. Redigerad 12 maj, 2005 av MyStiC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Asså... Sigenarna har varit jävligt jobbiga här i oxie... spec på fajansvägen... Det där var typ sissta droppen.. = Slagsmål Var gamlingarna sigenare eller? Iallafall var den underhållande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Angående bråket i Oxie. Filmen är från mitten av 90-talet. Anledning till bråket är att ungdomarna har "busat" i området ett längre tag, sen blev nån av gamlingarna trött på det. Angående "stenade", hon påstår att grabbarna är höga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 (redigerad) Angående bråket i Oxie. Filmen är från mitten av 90-talet. Anledning till bråket är att ungdomarna har "busat" i området ett längre tag, sen blev nån av gamlingarna trött på det. Angående "stenade", hon påstår att grabbarna är höga. Dom hade äggat deras rutor Edit: Filmen som ligger uppe är på 1:50 men hela är egentligen 3:40 typ. Då säger dom att dom har äggat deras rutor Edit 2: Vill ni ha hela sök på ett nerladdningsprogram som DC++ och skriv i sökningen "oxie" och ta filetype : video så kommer den filmen upp Redigerad 12 maj, 2005 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Dom hade äggat deras rutor Det var nån från Oxie som berättade på Flashback om vad de gjort, tror att det var mer än bara en enstaka äggning. Vi kanske kan söka upp ungdomarna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts