Jump to content

Dagens lol

Lance Vance Dance
 Share

Recommended Posts

Det är så mycket man vill göra när man ser videon... Jag menar, de där gamlingarna förtjänar ju mycket dunk, och jag är ju en rätt fredlig pojke.

Beror väl på vad de små barnen har haft föeller sig innan filmen börjar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så mycket man vill göra när man ser videon... Jag menar, de där gamlingarna förtjänar ju mycket dunk, och jag är ju en rätt fredlig pojke.

Ja men det som stör mig iaf är att kärringen får minsann slå killen,

fast när killen slår tillbaka så kommer massa gubbjävlar och ska lägga sig och slå killen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men det som stör mig iaf är att kärringen får minsann slå killen,

fast när killen slår tillbaka så kommer massa gubbjävlar och ska lägga sig och slå killen.

Ja, men du förstår att allt som gammelgäddor gör är rätt, och barn ska rätta sig efter dessa... :D

Vilket de gör genom att slå tillbaka, och då får de också dunk... :P

WTF!? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror väl på vad de små barnen har haft föeller sig innan filmen börjar.

Låter som tanten vid ett tillfälle säger så här:

"Det är han som stenade"

och gubben säger så här på ett ställe:

"Ni har inte rätt att vara där"

Gumman värkar vara gubbens morsa också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad gör du här? Du ska skriva arbeten, marsh iväg!

Fan... Förlåt... Jag har försökt skriva en utmattande trist text om Titanic sedan jag kom hem från plugget. Nu ska jag skriva en liten föreläsning om en författare, så jag har en ursäkt att sitta vid den internet-uppkopplade datorn... Åhh... Men jag kanske kör på The Dudes fina förslag och lägger mig på VG istället och softar järnet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är seg och jobbig, men jag måste posta två skojsiga South Park-figurer:

Yours truly:

En gubbe som jobbar på den beryktade spelaffären "Games and Books" i Älvängen. Han kallas rätt och slätt för Juden för han ser ut som en jude och lurar alla små barnen på deras veckpengar genom att köpa in heta spel för minimum-belopp och sälja för det femdubbla:

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är seg och jobbig, men jag måste posta två skojsiga South Park-figurer:

Yours truly:

En gubbe som jobbar på den beryktade spelaffären "Games and Books" i Älvängen. Han kallas rätt och slätt för Juden för han ser ut som en jude och lurar alla små barnen på deras veckpengar genom att köpa in heta spel för minimum-belopp och sälja för det femdubbla:

LOL, det var ju likt honom :wub:

Men han är ju trevlig, han och hans bröder, tycker du inte det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brodd:

TomteBrodd_431328_0.gif

"En konstig varelse som ofta brukar göra grimasher och var tredje sekund gömmer sig i sina sönderslitna kallsonger. På dagtid sitter han delvis i skolan delvis i gtasajtens papperskorg. Som alla andra gatubarn är han knäpp och har givetvis en käpp. Rotar i papperskorgar och hittar mycket godbitar. Som tillexempel Gunde5's gamla tråd särskrivningAr. Väldigt god tråd. Inte mycket mat men endå. Ja nu har ni hört lite grann om varelsen Brodd."

Skrev den lite snabbt nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående bråket i Oxie. Filmen är från mitten av 90-talet. Anledning till bråket är att ungdomarna har "busat" i området ett längre tag, sen blev nån av gamlingarna trött på det. Angående "stenade", hon påstår att grabbarna är höga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående bråket i Oxie. Filmen är från mitten av 90-talet. Anledning till bråket är att ungdomarna har "busat" i området ett längre tag, sen blev nån av gamlingarna trött på det. Angående "stenade", hon påstår att grabbarna är höga.

Dom hade äggat deras rutor :lol:

Edit: Filmen som ligger uppe är på 1:50 men hela är egentligen 3:40 typ. Då säger dom att dom har äggat deras rutor

Edit 2: Vill ni ha hela sök på ett nerladdningsprogram som DC++ och skriv i sökningen "oxie" och ta filetype : video så kommer den filmen upp

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...